شخصیت‌های جانبی Assassin’s Creed که باید بازی مخصوص به خود را داشته باشند

115
0
شخصیت‌های جانبی Assassin's Creed که باید بازی مخصوص به خود را داشته باشند

با توجه به اینکه طبق گزارش‌ها Assassin’s Creed Rift بسیم را به عنوان یک شخصیت اصلی جدید قرار داده است، دیگر شخصیت‌های جانبی Assassin’s Creed باید دنباله‌های فرعی مخصوص به خود را دریافت کنند. فهرست شخصیت‌های جانبی Assassin’s Creed که باید بازی مخصوص به خود را داشته باشند را از اول نیوز بخوانید.

یکی از بهترین قسمت‌های Assassin’s Creed از زمان عرضه در سری، ساختار و جهان سازی آن بوده است. یوبیسافت دنیایی گسترده و پر جنب و جوش و پر از شخصیت‌ها و محیط‌های جالب ساخته است. برخی از نسخه‌های فرنچایز قوی‌تر از سایرین هستند، اما Assassin’s Creed بهتر از بسیاری از فرنچایزها بر شخصیت‌سازی تسلط دارد.

با این‌که قهرمانان اصلی همیشه جذابیت خاص خود را دارند، Assassin’s Creed مملو از شخصیت‌های جانبی است که شایسته دنباله و داستان‌های خود هستند. یوبی سافت در حال حاضر شروع به بررسی این مفهوم با DLC Adewale در Assassin’s Creed 4: Black Flag و Basim در Assassin’s Creed Rift کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، چند نامزد برتر واضح برای بازی‌های اسپین‌آف یا DLC خودشان وجود دارند.

شخصیت‌های جانبی Assassin's Creed که باید بازی مخصوص به خود را داشته باشند

Aya (Assassin’s Creed Origins)

بسیاری از طرفداران Aya را یک شخصیت فرعی خطاب نمی‌کنند، اما داستان او سزاوار توجه بیشتری است. داستانی که جایگاه خود را در Origins به دست آورد. Aya کسی بود که Hidden Ones را در کنار همسرش تأسیس کرد، و می‌توان استدلال کرد که او در این تلاش مهمتر از بایک بود. با این حال، Aya به سختی به عنوان یک شخصیت قابل بازی در Origins مورد استفاده قرار گرفت و باعث شد که او کمتر از آنچه واقعاً بود تأثیرگذار باشد. خوشبختانه، افسانه او تنها پس از حضور در مصر رشد کرد.

بعد از اینکه او و بایک در پایان Origins از هم جدا شدند، Aya شروع به استفاده از نام مستعار Amunet کرد، او اکنون یکی از رهبران مشهور در بین Assassins شناخته می‌شود. در سال‌های بعد، آمونت قاتلان بیشتری را برای هدف خود استخدام کرد، آن‌ها در سایه‌ها جنگیدند و قلمروهای پنهان را در سرتاسر امپراتوری روم عمیق‌تر کردند. ایا (Aya) بیش از هر شخصیت دیگری در این مجموعه، اثر خود را در کتاب‌های تاریخ بر جای گذاشت و پایه و اساس همه بازی‌های Assassin’s Creed را بنا گذاشت. بازی در نقش Aya/Amunet در حالی که او برای تقویت Hidden Ones تلاش می‌کند، انتخاب درستی برای یک بازی با گیم پلی کلاسیک Assassin’s Creed خواهد بود.

شخصیت‌های جانبی Assassin's Creed که باید بازی مخصوص به خود را داشته باشند

Achilles Davenport (Assassin’s Creed 3)

آشیل داونپورت بیش از همه به خاطر ارتباطش با کانر کنوی در Assassin’s Creed 3 مشهور است، جایی که او عملاً به عنوان مربی کانر در راستای اساسین شدن خدمت کرد. هنگامی که آشیل به داستان معرفی می‌شود، پیر و بازنشسته است، اما تصمیم می‌گیرد به کانر در تلاش خود کمک کند تا تمپلارها را از معبد ایسو در سرزمین قبیله خود دور نگه دارد. آشیل همچنین در Assassin’s Creed Rogue حضور دارد، جایی که او شی کورمک را آموزش می‌دهد قبل از اینکه در نهایت توسط پدر کانر، هیثم، زمین گیر شود.

با اینکه آشیل در Assassin’s Creed 3 جان خود را از دست داد، هیچ چیز مانع Ubisoft از توسعه یک بازی پیش درآمد مجموعه‌ای از رویدادهای AC3 و Rogue نیست. به لطف Rogue، طرفداران از قبل می‌دانند که آشیل در تلاش برای جمع‌آوری Pieces of Eden بود، علی‌رغم اعتراض‌های شی. پیروی از آشیل در این تعقیب، یا یک داستان کاملاً متفاوت، ایده‌ی بکری برای ساخت بازی‌های بزرگ Assassin’s Creed فراهم می‌کند. این اساسین کهنه کار مطمئناً ماجراهایی برای تأسیس انجمن برادری اساسین در آمریکای مستعمره خواهد داشت.

شخصیت‌های جانبی Assassin's Creed که باید بازی مخصوص به خود را داشته باشند

Herodotus (Assassin’s Creed Odyssey)

ممکن است مورخان هرودوت را به عنوان “پدر تاریخ” بشناسند، اما طرفداران Assassin’s Creed Odyssey او را به عنوان همراه کاساندرا می‌شناسند. نام او بیشتر از تأثیر واقعی او بر اودیسه مشهور بود، که در واقع در یک اسپین آف به او کمک می‌کرد. هرودوت کسی نبود که در جنگ شرکت کند، اما بازی اسپین آف او می‌تواند نوع جدیدی از داستان سرایی را به فرنچایز بدهد.

در زندگی واقعی، هرودوت بیشتر به خاطر تاریخچه‌هایش معروف است، سابقه‌ای باستانی از درگیری‌ها، سیاست‌ها و سنت‌ها در سراسر یونان، آسیای غربی و شمال آفریقا، که او در مراحل پایانی تکمیل آن با معرفی در Assassin’s Creed Odyssey است. اسپین‌آف هرودوت می‌تواند رابطه‌اش با کاساندرا را به‌عنوان راهنما تکرار کند که با کسانی که در ماجراجویی‌های بزرگ هستند سفر می‌کند تا همه چیزهایی را که درباره شخصیت‌های جدید مشاهده می‌کند یاد بگیرد و بنویسد. بازیکنان می‌توانند همراهان مختلف هرودوت را کنترل کنند، زیرا او معاملات و درگیری‌هایی را که در سراسر منطقه باستانی مدیترانه، یکی از برترین دوره‌های زمانی Assassin’s Creed روی می‌دهد، ثبت و ضبط می‌کند. امیدواریم بازی Assassin’s Creed به هرودوت فرصت دیگری بدهد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ کدام شخصیت ارزش داشتن یک دنباله فرعی خواهد بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس