معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

در سال‌های اخیر به دلیل آسان شدن ساخت بازی، شاهد شکوفایی بازی‌های مستقل بودیم. در این جا مورد انتظار‌ترین بازی های مستقل آورده شده است.

42
0

در سال‌های اخیر به دلیل آسان شدن ساخت بازی، شاهد شکوفایی بازی سازان مستقل بودیم. بازی ساز‌های مستقل به دلایل متفاوت توانایی ریسک کردن بیش‌تری دارند به همین دلیل بازی‌های جالبی خلق می‌کنند. در این جا لیستی از مورد انتظار‌ترین بازی های مستقل که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند آورده شده است، پس با ما همراه باشید.

مورد انتظارترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱

توجه داشته باشید که این لیست دارای ترتیب خاصی نمی‌باشد.

Season

0 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PC ,Ps4

Season، از استودیوی Scavengers، که در مراسم The Game Awards ۲۰۲۰ معرفی شد، یکی از بازی‌های برجسته این رویداد بود. این بازی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و آرت استایلی فوق‌العاده‌ای دارد، با توجه به تریلر با جهانی رنگارنگ و مرموز رو به رو هستیم.

Tunic

2 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PC ,Xbox one ,Xbox Series x|s

بازی Tunic که سال‌هاست در حال ساخته شدن است، یک بازی مستقل مورد انتظار محسوب می‌شود. این بازی اولین بار در E3 ۲۰۱۷ مایکروسافت نمایش داده شد و از سری بازی‌های Zelda الهام گرفته است، Tunic که به صورت تک نفره ساخته می‌شود توجه‌ی زیادی را به خود جلب کرده و احتمال دارد در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

TWELVE MINUTES

3 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PC ,Xbox one ,Xbox Series x|s

بازی TWELVE MINUTS با صداپیشگی بازیگر‌های مطرحی همچون Willem Dafoe و James McAvoy یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۱ است. ایده‌ی این بازی که در مورد فردی است گیر کرده در یک حلقه‌ی تکرار شونده‌ی زمان و هر حلقه ۱۲ دقیقه به طول می‌کشد، جذاب است.

Open Roads

4 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PlayStation 4 ,Xbox One ,PC ,Xbox Series x|s ,PlayStation 5

این بازی که توسط خالقین بازی‌های Gone Home و Tacoma ساخته می‌شود، روایت‌گر Tess Devine شانزده ساله و مادرش است، که سعی در کشف اسرار خانوادگی خود دارند. تریلر این بازی که در The Game Awards به نمایش درآمد بسیار امیدوار کننده است.

Unpacking

5 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PC

Unpacking یک بازی پازل محور و آرامش بخش است، که توسط استودیوی Witch Beam ساخته می‌شود، در نگاه اول آرت استایل بازی بسیار زیبا به نظر می‌رسد، بازی به صورت کلی در مورد بیرون آوردن وسایل از جعبه و قرار دادن آن در خانه است.

The Wild at Heart

6 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PC ,Xbox One

Developer Moonlight Kids قرار است با این بازی ما را در یک دنیای رنگارنگ، پر از موجودات جادویی و معماها غرق کند. این بازی داستان Wake دوازده ساله و بهترین دوستش Kirby را روایت می‌کند که در قلمروی اسرار آمزی گم شده‌اند، The Wild at Heart با داشتن المان‌های سبک بقا یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۱ است.

Mineko’s Night Market

7 معرفی مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2021

پلتفرم: PS4 ,Xbox One ,Nintendo Switch ,PC

Mineko’s Night Market در مورد دختری است که با ساخت وسایل و فروش آن در بازار شبانه زندگی می‌کند. در این بازی شما که یک تازه وارد به جزیره‌ای الهام گرفته از ژاپن است هستید، سعی در بازسازی دهکده‌ای دارید که دیگر به آن خانه می‌گویید. شما به محلی‌ها کمک می‌کنید و اسرار این دهکده را کشف می‌کنید. به نظر می‌رسد Mineko’s Night Market یک بازی ادونچر بسیار جذاب است.

حال که با مورد انتظار‌ترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس