محتمل‌ترین گروه‌های قهرمانی مارول برای بازی جدید Skydance

43
0
محتمل‌ترین گروه‌های قهرمانی مارول برای بازی جدید Skydance

بازی مارول Skydance New Media دارای مجموعه‌ای از قهرمانان است که اساساً انتظارات طرفداران از این بازی را تغییر می‌دهد. فهرست محتمل‌ترین گروه‌های قهرمانی مارول برای بازی جدید Skydance را از اول نیوز بخوانید.

مدت زیادی است که مشخص شده Skydance New Media با رهبری امی هنیگ در حال کار روی یک پروژه مارول است، اما پروژه به طرز باورنکردنی در سکوت نگه داشته شده است. با این حال، با این‌که احتمالاً بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است، به نظر می‌رسد Skydance و Marvel آماده هستند تا چیزی را به طرفداران نشان دهند. چندی پیش، 15 آگوست، دیزنی نمایشگاه جدیدی از بازی‌های دیزنی و مارول را برای ماه سپتامبر معرفی کرد که چندین بازی مانند LEGO Skywalker Saga ،Marvel’s Midnight Suns و دیگر بازی‌ها در آن حضور دارند.

علاوه بر این، تایید کرد که بازی Skydance New Media در این مراسم حضور خواهد داشت، اگرچه احتمالاً یک تیزر ساده خواهد بود. نکته جالب عبارتی است که در این اطلاعیه وجود دارد، زیرا از آن به عنوان یک بازی گروهی مارول یاد شده است. این بدان معناست که احتمالاً دارای تعداد زیادی قهرمان، و تیم‌های احتمالی قهرمانان است. موضوعی که برای طرفدارانی که به ساخت بازی Daredevil امیدوار بودند، خبر خوبی نیست. البته، با اینکه طرفداران احتمالاً به زودی متوجه خواهند شد، اما سوال بزرگ این است که کدام یک از تیم‌های قهرمانان مارول مناسب هستند.

محتمل‌ترین گروه‌های قهرمانی مارول برای بازی جدید Skydance

بازی مبتنی بر قهرمانان مارول از Skydance New Media

در حال حاضر، غیرممکن نیست که Daredevil در این بازی حضور داشته باشد، حتی اگر این قهرمان معمولاً به صورت انفرادی ظاهر شود، اگر به نوعی بازی بر اساس The Defenders یا Marvel Knights از نتفلیکس باشد، احتمال حضور او وجود خواهد داشت. اگرچه این جالب خواهد بود، اما محتمل‌ترین گزینه نیست، فقط به این دلیل که هیچ یک از تیم‌ها به اندازه سایر قهرمانان مارول محبوب و شناخته شده نیستند. همچنین بازی می‌تواند چیزی شبیه‌تر به Marvel Ultimate Alliance باشد که دارای شخصیت‌های زیادی از سرتاسر جهان مارول است. با این حال، با توجه به اینکه این بازی ظاهراً تمرکز داستانی دارد، وجود چنین قهرمانان گسترده‌ای انجام یک روایت خوب را بسیار سخت‌تر می‌کند. هیچ یک از این رویکردها غیرممکن نیست، اما هیچکدام نیز خیلی محتمل به نظر نمی‌رسند.

محتمل‌ترین سناریو، البته، بازی دیگری از Avengers خواهد بود. مطمئناً، این بازی می‌تواند با بازی اونجرز اسکوئر انیکس رقابت کند، اما بسیاری از طرفداران از یک برداشت جدید در اینجا استقبال می‌کنند. وقتی صحبت از Avengers به ​​میان می‌آید، این «گروه» قطعی است، اما می‌تواند یک برداشت منحصربه‌فرد از این تیم باشد. انتقام‌جویان ساحل غربی، انتقام‌جویان جوان یا A-Force همگی می‌توانند به‌خوبی کار کنند، اگر به درستی اجرا شوند، فقط اندازه مناسبی برای تنوع داشته باشند و روایتی قانع‌کننده داشته باشند، بدون اینکه خیلی از نام و فضاسازی اصلی جدا باشند. البته، در حالی که انتقام جویان محتمل به نظر می‌رسند، آن‌ها به سختی تنها گروه بزرگ زیر چتر مارول هستند.

کلمه «گروه قهرمانان» را می‌توان برای مردان ایکس یا چهار شگفت‌انگیز به کار برد و احتمالاً هر دو مورد استقبال قرار خواهند گرفت. هر دوی این‌ها گروه‌های دوست‌داشتنی در دنیای مارول هستند، و دریافت ویژگی‌های روایی امی هنیگ می‌تواند همان کاری را که Eidos-Montreal با Guardians of the Galaxy انجام داد را برای آن‌ها انجام دهد. داستان خوب در بازی ویدیویی ارزش فوق‌العاده‌ای را به تیم ارائه می‌دهد. در واقع، بازیگران گسترده‌تر «مردان ایکس» همچنان به اندازه‌ای قابل کنترل هستند که داستانی فشرده خلق کنند، در حالی که «چهار شگفت‌انگیز» می‌تواند بسیار شخصی‌تر باشد.

بخشی از این انتخاب نیز ناشی از فرآیند حذف است. Guardians of the Galaxy جزو گزینه‌های احتمالی باشد. چرا که اخیراً شاهد بازی با محوریت آن‌ها بودیم. همین امر را می‌توان در مورد Midnight Sons گفت. چرا که ما بازی Midnight Suns را در آینده‌ی نزدیک داریم. Runaways، اگرچه دیدن Staff of One از Nico Minoru در یک بازی جالب خواهد بود، اما واقعاً برای اقتباس از بازی، سطح بالایی ندارند، و این برای Eternals ،The Inhumans و Thunderbolts نیز صدق می‌کند. شاید اگر MCU کاری با Thunderbolts انجام دهد، این امکان بیشتر محتمل باشد، اما آخرین نمایش The Eternals و the Inhumans با مورد پسند طرفداران نبود.

البته این فهرست یک حدس و گمان خالص است، اما اگر بخواهیم آن‌ها را بر اساس احتمال بسنجیم، چیزی شبیه به این خواهد بود:

  • Avengers (یا گزینه مشابه همچون Young Avengers) – احتمالاً
  • مردان ایکس – به احتمال زیاد
  • چهار شگفت انگیز – به احتمال زیاد
  • یک بازی با چند تیم – ممکن است
  • مدافعان – محتمل نیست، اما غیرممکن هم نیست
  • شوالیه‌های مارول – محتمل نیست، اما غیرممکن هم نیست
  • نگهبانان کهکشان – بعید است
  • Midnight Sons – بعید است
  • The Runaways – بعید است
  • The Eternals – بعید است
  • The Inhumans – بعید نیست
  • The Thunderbolts – بعید است

البته گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند، اما به نظر می‌رسد که مردان ایکس، انتقام‌جویان، چهار شگفت‌انگیز یا بازی‌هایی که چندین تیم در آن حضور دارند، مطمئن‌ترین احتمال باشند.

بازی جدید مارول در استودیوی Skydance New Media با رهبری استاد امی هنینگ در حال ساخت است. نظر شما در این خصوص چیست؟ محتمل‌ترین گروه‌های مارول برای بازی جدید Skydance کدام‌ها هستند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس