معرفی و بررسی Galaxy Buds2 Pro

59
0
بررسی Galaxy Buds2 Pro

سامسونگ برای دومین سال متوالی ایرفون (earphones) TWS را در کنار گوشی های هوشمند تاشو خود معرفی کرد. رویداد 10 آگوست شاهد ورود Galaxy Buds2 Pro بود که جانشین Galaxy Buds Pro سال گذشته بود. در این پست به بررسی Galaxy Buds2 Pro می پردازیم.

بررسی Galaxy Buds2 Pro

ما زمان زیادی را صرف آزمایش آنها کردیم و در اینجا بررسی ما انجام می شود. اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که سامسونگ توانست وزن را کاهش دهد و روکش براق را حذف کند و Buds2 Pro را راحت‌ تر و جذاب ‌تر کند.

بررسی Galaxy Buds2 Pro
بررسی Galaxy Buds2 Pro

بدنه هدفون ها مربعی شکل است و برخلاف نسخه های قبلی، رنگ بیرونی آن با رنگ داخل مطابقت دارد. سه گزینه رنگی وجود دارد – بنفش بورا، مشکی و سفید، و ما سومی را دریافت کردیم که اگر به‌ویژه چشمگیر نباشد، براق به نظر می‌رسد.

هر دو مورد و جوانه ها (buds) در دست احساس سبکی می کنند، اعداد دروغ نمی گویند. شکاف‌های تک تک بدنه‌ها کمی چرخانده می‌شوند، اما آهن‌رباهای قوی وجود دارند که از تراز کردن آنها مراقبت می‌کنند. برای هر جوانه (bud) در لانه خود دو پین پوگو وجود دارد.

بررسی Galaxy Buds2 Pro
بررسی Galaxy Buds2 Pro

ظرفیت باتری هر جوانه (bud) 58 میلی آمپر ساعت در حالی که کیس آن 500 میلی آمپر ساعت است. افزایش کل ناچیز است – زیر 3٪. با این حال، به دلیل بهینه‌سازی‌های برتر، Galaxy Buds2 Pro می‌تواند 8 ساعت تجربه شنیداری فوق‌العاده را با شارژ ارائه دهد.

بر اساس اعداد رسمی، ANC بر اساس آمار رسمی، آن را به پنج ساعت کاهش داد، اما آزمایش‌های ما نشان داد که در این مورد می‌توانند نزدیک به 6 ساعت طول بکشند. ما همچنین هدفون‌ها را با روشن بودن صدای محیط آزمایش کردیم و نتیجه 5 ساعته قوی داشت، اما نمی‌توانیم کسی را ببینیم که برای مدت طولانی از این حالت استفاده می‌کند – این خیلی طاقت ‌فرسا است.

عمر باتری قطعا بهتر است، اما در مورد زمان شارژ شدن چطور؟ کل بسته 616 میلی آمپر ساعتی با یک کابل USB-C اختصاصی در 75 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می شود. همچنین شارژ بی سیم با هر شارژر دارای گواهی Qi وجود دارد، اما شارژ کردن باتری بیش از دو ساعت طول می کشد – ما چندین بار تلاش کردیم، اما بهترین نتیجه ما 125 دقیقه بود.

بررسی Galaxy Buds2 Pro
بررسی Galaxy Buds2 Pro

سامسونگ می‌داند که نمی‌توانید عمر باتری بزرگ و یک ووفر (woofer) یا توییتر عظیم داشته باشید، بنابراین تصمیم گرفت به سراغ اولی برود. موسیقی در Buds2 Pro بدون باس زیاد به نظر می رسد. از طرف دیگر، موسیقی واضح‌تر و سازهای جداگانه به خوبی مشخص می‌شوند، اما بخش گمشده از این محدوده کمی از تجربه صوتی می‌گیرد.

حذف نویز فعال نیز بهبود یافته است و بهترین چیزی است که سامسونگ تاکنون ارائه کرده است. هنوز سه حالت وجود دارد – ANC، خاموش، و صدای محیط، اما نظم (array آرایه) 3 میکروفون عملکرد بهتری در دریافت صداهای خارجی و لغو آنها دارد. و با لغو تماس، صحبت در Buds2 Pro بسیار بهتر از خود تلفن به نظر می رسد.

بررسی Galaxy Buds2 Pro
بررسی Galaxy Buds2 Pro

ما همچنین ویژگی Voice Detect را دوست داشتیم که ANC را خاموش می کند و در صورت شروع به صحبت کردن، صدای محیط را فعال می کند. فشار طولانی بر روی هر یک از جوانه ها (buds) همچنین می تواند صدای محیط را برای زمان فشار دادن هنگامی که اعلامیه ای وجود دارد که می خواهید در فرودگاه یا ایستگاه قطار بگیرید، روشن کند. 

کنترل های لمسی بدون نقص کار می کنند. ما می دانیم که برخی از کاربران از آنها استفاده نمی کنند اما کسانی که استفاده می کنند از سادگی آن راضی خواهند بود. چندین گزینه وجود دارد، از جمله یک ضربه برای پخش/مکث، دو یا سه ضربه برای کنترل موسیقی و پادکست ها، و برای تماس ها ضربه بزنید و نگه دارید، و همه آنها قابل تنظیم هستند.

بررسی Galaxy Buds2 Pro
بررسی Galaxy Buds2 Pro

خود هدفون ها دارای یک اکولایزر هستند که می تواند به شما در تنظیم تجربه صوتی کمک کند، اما واقعا نمی تواند کار زیادی برای رفع باس کم انجام دهد. برنامه Galaxy Wearable همچنین کنترل هایی را برای ویژگی هایی مانند یادآورهای کشش گردن، خواندن نوتیفیکیشن ها با صدای بلند و صدای محیط در حین تماس ارائه می دهد تا به بلندگو اجازه شنیدن صدای خود را بدهد.

اندازه Buds2 Pro در مقایسه با Buds Pro  15 درصد کاهش یافته است. وزن هر جوانه (Bud) فقط 5.5 گرم است و گذاشتن آن در گوش آسان است. برنامه همراه همچنین دارای یک گزینه تست تناسب هدفون است که آهنگ های آزمایشی را پخش می کند تا مشخص کند که آیا تناسب مناسب است یا خیر. ما همچنین از رتبه IPX7 برای غوطه ور کردن تا عمق 1 متری آب شیرین قدردانی می کنیم که به ما آرامش بیشتری در طول تمرینات عرق کرده می دهد.

سامسونگ Galaxy Buds2 Pro را با قیمت 229 یورو / 219 پوند / 229 دلار ارائه می دهد و بسته به بازار، تخفیف ها و هدایایی را ارائه می دهد. قیمت کمی بالاتر از Galaxy Buds Pro و بسیار بیشتر از Galaxy Buds2 معمولی است.

اما هدفون های TWS بسیار راحت با عمر باتری طولانی و ظاهری شیک را در اختیار شما قرار می دهد. پول اضافی قطعاً برای افرادی ارزش دارد که برای آنها ارزش قائل هستند و از عملکرد خوب ANC قدردانی می کنند.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس