طبق گزارش‌ها، اپل پسوند پلاس برای آیفون ۱۴ بزرگ ‌تر را احیا خواهد کرد

93
0
پسوند پلاس برای آیفون ۱۴

منابع متعدد به تصمیم غیرمنتظره برندسازی برای آیفون غیر پرو با اندازه حداکثر اشاره می کنند. پسوند پلاس برای آیفون ۱۴ احیا خواهد شد.

تنها چند روز تا رونمایی از آیفون های جدید پاییز امسال باقی مانده است، دو منبع جداگانه پیش بینی کرده اند که اپل در آستانه تغییر استراتژی برندینگ خود و معرفی یک گوشی “پلاس” برای اولین بار در پنج سال گذشته است.

تقریباً برای کل این چرخه شایعات، به طور گسترده پذیرفته شده است که اپل در شرف توقف خط “مینی” و روی آوردن به یک جفت آیفون 6.1 اینچی و یک جفت آیفون 6.7 اینچی است که هر کدام در دو مدل استاندارد و حرفه ای موجود هستند. اما این یک سوال دیگر را ایجاد کرد: اپل چگونه مدل بزرگ و غیر حرفه‌ای را معرفی می‌کند؟

  • iPhone 14 (6.1-inch screen)
  • iPhone 14 Max? (6.7 inches)
  • iPhone 14 Pro (6.1 inches)
  • iPhone 14 Pro Max (6.7 inches)

برای ماه‌ها، فرض بر این بود که آیفون 14 مکس نامیده می‌شود، یک فرمول کاملاً جدید، اما یک فرمول منطقی به نظر می رسد و همه چیز را به دو پسوند محدود می کند: قسمت Max به اندازه صفحه اشاره دارد، در حالی که Pro به مشخصات و ویژگی های سطح بالا اشاره دارد.

این تئوری اکنون با گزارش لحظه آخری مواجه شده است که نشان می دهد اپل در عوض قصد دارد برند قدیمی پلاس خود را که آخرین بار در سال 2017 در آیفون 8 پلاس استفاده شده بود، احیا کند.

دیروز، کاربر توییتر Tommy Boi (از طریق MacRumors) یک عکس و یک اسکرین شات منتشر کرد که ظاهراً موارد واضح اپل را برای “iPhone 14 Plus” نشان می دهد.

این امر منطقی است و بازگرداندن نام تجاری پلاس ممکن است سردرگمی را کاهش دهد. دیروز در دفتر Macworld (مجازی) ما توافق کردیم که برای بسیاری از گوش‌ها، 14Max ممکن است بهتر یا گران‌تر از Pro 14 به نظر برسد. به علاوه، از سوی دیگر، صدای محدودتری دارد و به اندازه بزرگ ‌تر اشاره می‌کند، بدون اینکه به لیست مشخصات بالا دلالت کند.

تامی بوی حداقل یک پیش بینی دقیق برای نام آنها دارد، اما به سختی به عنوان یک منبع معتبر به حساب می آید. و این تصاویر برای فتوشاپ ساده خواهند بود. در واقع، متن به طرز مشکوکی واضح تر از بقیه عکس به نظر می رسد.

با این حال، تأیید به سرعت از 9to5Mac رسید، که «منابع آشنا با موضوع» همین پیش ‌بینی را انجام می‌دهند.

این سایت می نویسد: «حداقل از ماه جولای، به سازندگان قاب آیفون گفته شده است که از نام تجاری آیفون 14 مکس استفاده نکنند، زیرا این نام واقعی محصول نخواهد بود.»

با ادعای مشابهی که توسط دو منبع جداگانه ارائه شده است، نظریه 14 پلاس اکنون قوی به نظر می رسد. که به ما سه پسوند می دهد:

  • iPhone 14 (6.1-inch screen)
  • iPhone 14 Plus (6.7 inches)
  • iPhone 14 Pro (6.1 inches)
  • iPhone 14 Pro Max (6.7 inches)

آیا این کمتر از 14 مکس نامیدن آن گیج کننده است؟ ما کاملاً متقاعد نشده‌ایم، اما اپل به طور کلی می‌داند که در بازاریابی چه می‌کند. در هر صورت، ما حقیقت را در 7 سپتامبر می دانیم، و شما همه اعلامیه ها را در اینجا در Macworld خواهید دید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس