عدم دسترسی به بازی های بلیزارد

59
0
عدم دسترسی به بازی های بلیزارد

در نتیجه قطع همکاری میان NetEase و بلیزارد اینترتینمنت، تمام بازی‌های این کمپانی از جمله Overwatch 2، دنیای وارکرفت و لیگ آو لجندز فعالیت خود را در کشور چین متوقف کرده‌اند و مشخص نیست چه زمانی شاهد بازگشت آن‌ها باشیم. در این خبر به عدم دسترسی به بازی های بلیزارد می پردازیم.

عدم دسترسی به بازی های بلیزارد

این اتفاق می‌تواند روی میلیون‌ها گیمر داخل چین تاثیرگذار باشد و دلیل آن هم عدم توافق میان دو کمپانی بزرگ است که به مدت ۱۴ سال باهم قرارداد داشتند. NetEase در واقع تنها شرکتی بود که از دولت چین برای نشر و پشتیبانی از بازی‌های بلیزارد مجوز گرفته بود.
در هر حال اکنون هردو شرکت درصد قابل توجهی از فعالیت‌های تجاری خود را از دست می‌دهند و باید دید ضرر حاصله منجر به بازگشت بلیزارد و NetEase به قراردادشان می‌شود یا اینکه سازنده World of Warcraft یک شریک جدید برای نشر بازی‌هایش در چین پیدا خواهد کرد.

طبق صحبت‌های دنیل احمد، یکی از تحلیل‌گران Niko Partners، شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان تنها یکی از طرفین را مقصر دانست و ماجرا پیچیدگی‌های مختلفی دارد. با این حال تنها کسانی در بطن ماجرا واقعا متضرر هستند، بازیکنانی هستند که سال‌های سال روی بازی‌های بلیزارد سرمایه‌گذاری کرده و وقت خود را صرف آن‌ها نموده‌اند.

psu

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس