معرفی و بررسی خودرو نیسان کیکس 327 ادیشن

85
0
خودرو نیسان کیکس 327 ادیشن

همکاری شرکت‌های خودروسازی با برندهایی که در حوزه خودرو فعالیت ندارند، امر تازه‌­ای نیست. حاصل این همکاری­‌ها معمولا به ساخت خودروهای خاص، ساعت یا حتی کفش‌های سفارشی منجر می­‌شود. در این پست به بررسی خودرو نیسان کیکس 327 ادیشن می پردازیم.

حال همکاری شرکت نیسان با برند New Balance به تولد محصولی بسیار متفاوت منجر شده، نیسان کیکس ادیشن 327 که با الهام از کفش New Balance 327 طراحی شده است.

خودرو نیسان کیکس 327 ادیشن

بدنه این نسخه خاص از نیسان کیکس به نحوی تزئین شده که با رنگ آمیزی و حتی نقوش New Balance 327 کاملاً مطابقت دارد. نشان New Balance همچون کفش روی نمای جانبی سمت راست بدنه دیده می­‌شود، درحالی‌که نام خودرو در سمت چپ بدنه به چشم می­‌خورد.

"<yoastmark

روکش بدنه به نحوی انتخاب شده است، که حتی پارچه جیر New Balance 327 را تداعی می­‌کند. حتی یک قطعه الحاقی به روی سقف خودرو اضافه شده تا بدنه نیسان کیکس را به یک کفش بیشتر شبیه سازد.
این مدل ویژه براساس نیسان کیکس e-Power 4WD شکل گرفته است و قرار شده در Nissan Crossing در محله گینزا به معرض نمایش درآید. در این کمپین تبلیغاتی، افرادی که تصویر این خودروی خاص را در شبکه توئیتر به اشتراک بگذارند، در قرعه‌کشی یک دستگاه نیسان کیکس e-Power 4WD شرکت می‌کنند. البته معلوم نیست که جایزه این قرعه‌کشی، با روکش خاص همراه باشد اما افرادی که موفق به انتشار عکس از این خودرو نشوند می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تصویر دیگران، در قرعه‌کشی New Balance 327 شرکت کنند.

خودرو نیسان کیکس 327 ادیشن
خودرو نیسان کیکس 327 ادیشن

نمایندگی کفش New Balance در خیابان گینزا هم تسهیلات ویژه‌­ای برای خرید و بازدید از این مغازه درنظر گرفته است.

برند آمریکایی New Balance در سال 1906 یعنی 117 سال پیش تاسیس شده و از آن زمان به ساخت کفش اشتغال دارد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس