عرضه گوشی ردمی K60 اولترا احتمالاً با تراشه Dimensity 9200

77
0
گوشی ردمی K60 اولترا

ردمی به‌عنوان زیربرند شیائومی، گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا را در تابستان سال ۲۰۲۲ عرضه کرد. اکنون گزارش‌های جدیدی درمورد مدل بعدی این دستگاه دردسترس قرار گرفته است. در این پست به بررسی گوشی ردمی K60 اولترا می پردازیم.

گوشی ردمی K60 اولترا

گفته می‌شود ردمی K60 اولترا در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ با تراشه‌ی Dimensity 9200 معرفی خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات اشاره کرد. این ویژگی‌ها نسبت به ردمی K60 Pro در سطح پایین‌تری قرار دارد و همین موضوع سؤالاتی را درمورد استفاده از کلمه‌ی اولترا در نام این محصول ایجاد می‌کند.
ردمی K60 Ultra نسبت به مدل قبلی آن یک ارتقای کامل محسوب نمی‌شود. در مقام مقایسه ردمی K50 اولترا با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و شارژ ۱۲۰ وات عرضه شد و به‌همین دلیل انتظار می‌رود مدل جدید آن به مشخصات بهبودیافته مثل نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شود.

البته هنوز زمان زیادی تا معرفی Redmi K60 Ultra باقی مانده است و به‌همین دلیل انتظار داریم طی هفته‌ها و ماه‌های آینده، جزئیات دقیق‌تری در مورد این گوشی هوشمند فاش شود.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس