گوشی سری ردمی 12S شیائومی

98
0
گوشی سری ردمی 12S شیائومی

افشاگری به‌نام کاچپر اسکرزیپک می‌گوید شیائومی در حال‌ کار روی نسخه‌ی جدید برخی گوشی‌های هوشمند محبوب خود است. این شرکت سال گذشته سری ردمی نوت 11S، سری شیائومی 12S و شیائومی 12T را روانه‌ی بازار کرد. تا این‌ لحظه مدرک معتبری درمورد سری ردمی نوت 12S دردسترس نداریم و ظاهراً اسکرزیپک اطلاعات مروبط به این گوشی‌ها را از برخی توزیع‌کنندگان اروپایی برند چینی به‌دست آورده است. در این پست به بررسی گوشی سری ردمی 12S شیائومی می پردازیم.

گوشی سری ردمی 12S شیائومی

سری ردمی نوت 12S احتمالاً به‌صورت جهانی عرضه خواهند شد و به بازارهای چین یا هند محدود نخواهند بود. طبق شایعات، شیائومی فروش این محصولات را از ماه می سال جاری آغاز خواهد کرد. اسکرزیپک می‌گوید این گوشی‌های اقتصادی در دو نسخه با نام رمز Ocean و Sea روانه‌ی بازار خواهند شد.

درحال‌حاضر جزئیات زیادی درمورد گوشی‌های سری ردمی نوت 12S با نام رمز Ocean و Sea وجود ندارد اما انتظار می‌رود این محصولات با تراشه‌های ساخت مدیاتک روانه‌ی بازار شوند. علاوه‌براین شنیده‌ها حاکی از آن است این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه از NFC پشتیبانی خواهند کرد. از طرف دیگر انتظار می‌رود این دو دستگاه در بازارهای اروپایی با قیمت پایه حدود ۲۰۰ یورو دردسترس خریداران قرار گیرند.

notebookcheck

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس