فیلم‌های انیمیشن جدیدی که در سال ۲۰۲۴ و بعد از آن به نتفلیکس می‌آیند

175
0
فیلم‌های انیمیشن جدیدی

مجموعه‌ای از فیلم‌های انیمیشنی جدید نتفلیکس اورجینال قرار است تا پایان سال ۲۰۲۳، تا سال ۲۰۲۴ و بعد از آن عرضه شوند. در زیر لیست جامع ما از تمام فیلم های انیمیشنی که به زودی برای نتفلیکس عرضه می شوند، آمده است.

در زیر، فهرست بزرگ فیلم‌های آن‌ها را که برای سال‌های 2023، 2024 یا در حال توسعه تایید شده‌اند، نگاه می‌کنیم و این پست را در نشانک‌گذاری نگه می‌داریم زیرا با گذشت زمان آن را به‌روزرسانی می‌کنیم.

همچنین، فراموش نکنید که آنهایی که در ایالات متحده هستند، علاوه بر تمام فیلم‌های انیمیشنی که در زیر فهرست شده‌اند، کل خروجی DreamWorks، Illumination، و Sony Pictures Animation را نیز طی چند سال آینده دریافت خواهند کرد.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی Leo

کارگردان: رابرت اسمیگل، رابرت ماریانتی، دیوید واختنهایم

بازیگران: آدام سندلر، بیل بور، سیسیلی استرانگ، جیسون الکساندر، راب اشنایدر، سادی سندلر، سانی سندلر، جکی سندلر

ورود به نتفلیکس: 21 نوامبر 2023

آدام سندلر که قبلا در STX Entertainment راه‌اندازی شده بود، صداپیشگی این فیلم انیمیشنی جدید درباره یک لئو مارمولک ۷۴ ساله را رهبری می‌کند که دهه‌ها در همان کلاس درس فلوریدا همراه با لاک پشت تراریومی خود گیر افتاده است.

The Bad Guys Holiday Special

استودیو: DreamWorks Animation TV

ورود به نتفلیکس: 30 نوامبر 2023

پس از انیمیشن DreamWorks 2022، نتفلیکس قرار است یک مجموعه ویژه تعطیلات را درست قبل از رویدادهای فیلم منتشر کند.

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

«مردان بد هیچ چیز را بیشتر از صبح کریسمس دوست ندارند – زیرا در حالی که همه در حال افتتاح هدایای خانه هستند، زمان عالی برای اجرای دزدی تعطیلات در سطح شهر است. اما وقتی کریسمس به طور غیرمنتظره ای لغو می شود، بدها باید کاری غیرقابل تصور را انجام دهند: با دادن به جای گرفتن، روح تعطیلات شهر را دوباره زنده کنند.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی Chicken Run 2: Dawn of the Nugget

کارگردان: Sam Fell

استودیو: انیمیشن آردمن

ورود به نتفلیکس: 15 دسامبر 2023

 

اگر باورتان شود، ۲۳ سال از زمانی که DreamWorks نسخه اصلی Chicken Run را منتشر کرد تا زمانی که این دنباله منتشر شود، می‌گذرد.

اکنون، یک بازیگر تمام ستاره برای ورود جدید گرد هم آمده است. از جمله صداپیشگان این فیلم جدید می‌توان به بلا رمزی (بازی تاج و تخت)، زکری لوی (چاک) و تاندیو نیوتن (وست ورلد) اشاره کرد.

در اینجا چیزی است که می توانید از ورودی جدید انتظار داشته باشید:

«وقتی جینجر و راکی ​​از تخم دختر کوچکی به نام مولی بیرون می آیند، پایان خوش جینجر کامل به نظر می رسد. اما در سرزمین اصلی، کل جوجه مرغان با یک تهدید جدید و وحشتناک روبرو هستند. برای جینجر و تیمش – حتی اگر به معنای به خطر انداختن آزادی به سختی به دست آمده خود باشد – این بار، آنها در حال نفوذ هستند!»

فیلم های انیمیشن جدید در سال 2024 به نتفلیکس می آیند

Orion and the Dark

استودیو: انیمیشن DreamWorks و Mikros Animation

کارگردان: شان چارماتز

نویسنده: چارلی کافمن

بازیگران: جیکوب ترمبلی و پل والتر هاوزر

ورود به نتفلیکس: 2 فوریه 2024

این فیلم برگرفته از انیمیشن DreamWorks، بر اساس کتابی از اما یارلت ساخته شده است. داستان یک بچه دبستانی جوان را روایت می کند که شخصیت پیچیده ای دارد اما مهمتر از همه ترس از تاریکی است و تاریکی به صورت موجودی ظاهر می شود و او را ملاقات می کند. آیا او می تواند بر ترس خود غلبه کند؟ در فوریه 2024 خواهید فهمید.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی In Your Dreams

استودیو: KuKu Studios

کارگردان: الکس وو

استودیو Kuku (برو! برو! کوری کارسون) و Sony Picture Imageworks پشت این فیلم بلند انیمیشن جدید با کارگردانی Alex Woo هستند.

طبق نتفلیکس، این چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

“یک خانواده کامل؟ خواهر و برادرهایی که با هم کنار می آیند؟ آره … در رویاهای شما این یک ماجراجویی کمدی در مورد استیوی و برادرش الیوت است که به طور جادویی به دنیای رویاها سفر می کنند و ماموریت دارند مرد شنی را پیدا کنند که آرزوی نهایی آنها را برآورده کند – نجات ازدواج والدینشان. بچه‌ها کاملاً متضاد هستند، و آنها را به یک دوتایی بعید تبدیل می‌کند که بتوانند از پوچی ناخودآگاه خود عبور کنند. در طول سفر، آنها متوجه می شوند که تا زمانی که یکدیگر را داشته باشند، می توانند با هر چیزی، حتی بدترین کابوس خود روبرو شوند.

گرگ تیلور و تیم هان تهیه کنندگی را بر عهده خواهند داشت و اریک بنسون به عنوان کارگردان مشترک.

فیلم Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks

استودیو: Nickelodeon Animation Studios

کارگردان: لیزا جانسون

بازیگران: کارولین لارنس، تام کنی، بیل فاگرباکه، راجر بامپس، داگ لارنس، کلنسی براون، مری جو کتلت، جیل تالی، کریگ رابینسون، گری گریفین، جانی ناکسویل، لورتا دیوین، واندا سایکس

شایعه شده که سال ها در حال ساخت است، یک اسپین آف فیلم Sandy Spongebob ابتدا در سال 2023 به نتفلیکس رفت اما اکنون در سال 2024 وارد سرویس می شود.

به گفته نتفلیکس، این چیزی است که می توانید از این فیلم هیبریدی لایو اکشن و انیمیشن انتظار داشته باشید:

«پایین بیکینی به سرقت رفته است! سندی چیکس و باب اسفنجی در کمال ناباوری می بینند که شهر مورد علاقه همه توسط یک شرکت شیطانی و مرموز از اقیانوس بیرون می آید. اکنون، سندی و باب اسفنجی باید در یک جستجوی حماسی به ایالت زادگاه سندی در تگزاس بروند و خانواده او را برای کمک به نجات پاتریک، اسکویدوارد، آقای کرابس و بقیه باند قبل از تمام شدن زمان استخدام کنند.”

Spellbound

استودیو: Skydance Animation

بازیگران: راشل زگلر، نیکول کیدمن، خاویر باردم، جان لایتگو، ناتان لین

در اکتبر 2023، Skydance Animation قرارداد خروجی خود را از Apple TV+ به Netflix تغییر داد و همه فیلم‌ها از سال 2024 به بعد به طور انحصاری برای پخش در سراسر جهان عرضه شدند.

خروجی جدید با Spellbound آغاز می‌شود که کارگردان ویکی جنسون است. این در مورد ماجراهای الیان، یک شاهزاده خانم نوجوان است که پس از یک طلسم که پدر و مادرش را به هیولا تبدیل می کند، برای نجات خانواده خود به تلاشی جسورانه می پردازد.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی That Christmas

استودیو: انیمیشن Locksmith

کارگردان: سایمون اتو

تهیه کننده: نیکول پی هیرون، آدام تاندی

نویسنده: ریچارد کورتی

این انیمیشن بلند داستانی جدید درباره کریسمس بر اساس کتاب‌های کودک نوشته ریچارد کورتیس ساخته شده است.

در اینجا چیزی است که می توانید از داستان انتظار داشته باشید:

“آن کریسمس دنباله‌ای از داستان‌های درهم تنیده درباره عشق و تنهایی، خانواده و دوستان، و بابانوئل مرتکب اشتباه بزرگی است، نه اینکه به تعداد زیادی بوقلمون اشاره کنیم.”

فیلم جدید برای اکران در دسامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

Thelma the Unicorn

استودیو: انیمیشن Mikros

کارگردان: جرد هس، لین وانگ

تولید کننده: پم کت

این فیلم بر اساس رمانی از نویسنده استرالیایی برنده جایزه کودکان، آرون بلبی ساخته شده است. نتفلیکس برای اولین بار آن را در سال 2019 انتخاب کرد.

هنگامی که یک لحظه نادر صورتی و پر زرق و برق از سرنوشت، آرزوی تلما اسب‌پونی را برای تک‌شاخ بودن محقق می‌سازد، او به ستاره بین‌المللی پاپ-سوپراستار تبدیل می‌شود، اما با هزینه‌ای غیرمنتظره. Thelma the Unicorn داستانی شاد در مورد یادگیری دوست داشتن کسی است که هستید … حتی اگر درخشش نداشته باشید.

The Witcher: Sirens of the Deep

استودیو: استودیو میر

پس از موفقیت The Witcher: Nightmare of the Wolf که در سال 2021 اکران شد، تیم سازنده این فیلم در حال کار بر روی یک انیمیشن کاملاً جدید به نام Sirens of the Deep هستند.

انتظار می‌رود فیلم جدید داستان کوتاه A Little Sacrifice اثر آندری ساپکوفسکی را اقتباس کند.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی Ultraman

کارگردان: شانون تیندل و جان آوشیما

استودیو: Industrial Light & Magic ، انیمیشن Netflix و Tsuburaya Productions

بیشتر در قلمرو انیمه یک فیلم انیمیشن جدید درباره ابرقهرمان محبوب ژاپنی است.

خالق نتفلیکس Lost Ollie پشت این فیلم بلند جدید است که درباره یک بازیکن بیسبال فوق ستاره است که به ژاپن بازمی گردد تا میراث اولترامن بودن را ادامه دهد.

ما در پیش نمایش کامل خود برای فیلم آینده، اطلاعات بیشتری در مورد Ultraman داریم.

Wallace & Gromit

کارگردانان: نیک پارک و مرلین کراسینگهام.

استودیو: انیمیشن آردمن

دوتایی والاس و گرومیت برای اولین بار در سال 1989 به پرده های سینمای بریتانیا زیبایی بخشیدند و از آن به بعد اسپین آف ها، سریال ها و فیلم های بلند متعددی را دیده اند، اما اکنون دوباره به پرده بزرگ بازگشته اند.

بی بی سی این فیلم را در بریتانیا و نتفلیکس در هر جای دیگر توزیع خواهد کرد.

در این فیلم، گرومیت نگران است که والاس کمی بیش از حد به اختراعاتش وابسته است. هنگامی که “گنوم هوشمند” والاس ذهن خود را توسعه می دهد، به گرومیت می رسد تا با نیروهای شوم بجنگد و اربابش را نجات دهد … یا شاید والاس دیگر هرگز نتواند اختراع کند!

تایید شده است که این عنوان در سال 2024 به نتفلیکس خواهد آمد، اگرچه ما منتظر برخی به روز رسانی های عمومی در سال 2023 هستیم.

فیلم های انیمیشن جدید در سال 2025 به نتفلیکس می آیند

Pookoo

استودیو: Skydance Animation

دومین فیلمی که از Skydance Animation به نتفلیکس می‌آید Pookoo خواهد بود که کارگردانی Nathan Greno است که بیشتر به خاطر بازی در Tangled، Meet the Robinsons و Big Hero 6 شناخته می‌شود.

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

«یک موجود جنگلی کوچک و یک پرنده با شکوه، دو دشمن قسم خورده طبیعی دره، که به طرز جادویی مکان‌ها را معامله می‌کنند و به ماجراجویی یک عمر می‌پردازند.»

فیلم‌های انیمیشن جدیدی The Twits

استودیو: انیمیشن Netflix و Jellyfish Pictures

The Twits که در ابتدا قرار بود یک سریال اصلی نتفلیکس باشد، بعداً به عنوان یک فیلم دوباره ساخته شد. آنچه در نتفلیکس است، اولین کسی بود که گزارش داد که فیل جانستون، نویسنده اینترنتی رالف بریکز، به پروژه پیوست خواهد شد و این تایید در سپتامبر 2023 منتشر شد.

این هم پیش فرض فیلم جدید:

“آقای. و خانم توئیت پست ترین، بدبوترین و بدترین مردم جهان هستند که اتفاقاً منزجر کننده ترین، خطرناک ترین، احمقانه ترین پارک تفریحی جهان، تویتلندیا را نیز دارند و اداره می کنند.

فیلم های انیمیشن اصلی نتفلیکس بدون تاریخ در حال توسعه است

لطفا توجه داشته باشید: هر عناوین ذکر شده در زیر ممکن است تغییر کنند.

I, Chihuahua

استودیو: انیمیشن نتفلیکس

کارگردان: Jorge R. Gutiérrez

اعلام شده در مارس 2022، انیمیشن بلند جدیدی از کارگردان مینی سریال عالی نتفلیکس مایا و سه است. این فیلم گابریل ایگلسیاس را بازی می‌کند و درباره چاچو جوانی است که ماسک کشتی می‌پوشد تا تبدیل به یک مبارز افسانه‌ای شود.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی K-Pop: Demon Hunters

استودیو: انیمیشن سونی

در ابتدا برای اکران در سینماها تنظیم شده بود، در سال 2022 متوجه شدیم که K-Pop: Demon Hunters برای نتفلیکس آماده است. ظاهراً مدیر فیلم سونی تأیید کرده است که می گوید این فیلم مستقیماً پخش خواهد شد.

آنچه در مورد فیلم آینده می دانیم این است:

داستان یک گروه دخترانه مشهور جهانی کی‌پاپ، در حالی که زندگی خود را در کانون توجه و هویت مخفی خود به‌عنوان شکارچیان شیطان صفت متعادل می‌کنند، در پس زمینه‌ای رنگارنگ از مد، غذا، سبک و محبوب‌ترین موسیقی قرار می‌گیرد. جنبش این نسل.»

Onyeka And The Academy Of The Sun

استودیو: Westbrook Studios

این فیلم جدید برای اولین بار در فوریه 2022 معرفی شد، این فیلم جدید توسط شرکت تولیدی به سرپرستی ویل اسمیت و دیوید اویلوو نیز تهیه‌کننده است.

داستان در مورد نوجوانی است که متوجه می‌شود قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و سپس به نیجریه سفر می‌کند تا درباره ریشه‌های خود بیشتر بداند. در آنجا، او تهدیدی برای جامعه جادویی تازه یافته خود پیدا کرد.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی Ray Gunn

استودیو: Skydance Animation

برد برد (Brad Bird)، اسطوره پیکسار، با این فیلم جدید از استودیوی جان لستر، در مقطعی در آینده با یک فیلم خانوادگی علمی تخیلی جدید راهی نتفلیکس خواهد شد.

Steps

کارگردان: آلیس تزو

استودیو: انیمیشن نتفلیکس

این انیمیشن موزیکال جدید برای اولین بار در مارس 2021 معرفی شد و از کمپانی تولید امی پولر، Paper Kite Productions ساخته خواهد شد.

در چرخشی در داستان کلاسیک سیندرلا، دو خواهر ناتنی برای ازدواج توسط شاهزاده نادیده گرفته می‌شوند و سفری حماسی را آغاز می‌کنند و متوجه می‌شوند که افسانه‌های کامل خودشان ممکن است با آنچه در ابتدا فکر می‌کردند متفاوت باشد.

Sulwe

کارگردان: ناشناس

استودیو: نامعلوم

این انیمیشن کمدی بر اساس کتاب کودک لوپیتا نیونگو برای اولین بار در فوریه 2021 معرفی شد.

Sulwe تیره ترین پوست را در خانواده و مدرسه اش دارد. او آرزو می کند که پوستش روشن تر باشد، اما از طریق یک تجربه فوق طبیعی، رنگ پوست تیره خود را دوست می دارد.

The Buried Giant

کارگردان: گیلرمو دل تورو

نویسنده: دنیس کلی

این انیمیشن جدید که بر اساس کتابی به همین نام از نویسنده Kazuo Ishiguro ساخته شده است، در انگلستان قرون وسطایی فانتزی می گذرد و خانواده ای را دنبال می کند که در جستجوی پسر گمشده خود هستند.

The Family Treehorn

کارگردان: ران هاوارد

استودیو: منطق حیوانات

این فیلم که با نام The Shrinking Of Treehorn نیز شناخته می شود، بر اساس کتابی از فلورانس پری هاید، از انیمیشن پارامونت خریداری شده و توسط استودیوی داخلی نتفلیکس، Animal Logic تولید شده است.

این فیلم اولین انیمیشن بلند ران هاوارد است و در مورد مرد جوانی است که پس از انجام یک بازی تخته ای عجیب و غریب که تا حد زیادی مورد توجه والدینش قرار نمی گیرد، شروع به کوچکتر شدن می کند.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی The Goon

کارگردان: پاتریک آزبورن

استودیو: Blur Studio، Dark Horse Entertainment

به هر شکلی، این انیمیشن بلند بر اساس کمیک بیش از یک دهه است که در حال توسعه است و زندگی خود را به عنوان یک پروژه Kickstarter آغاز کرده است.

در تابستان 2022، اعلام شد که نتفلیکس عنوان را انتخاب کرده و فیلم را توزیع خواهد کرد و استودیوی عشق، مرگ و ربات ها روی این فیلم کار می کنند.

The Sea Beast 2

استودیو: انیمیشن نتفلیکس

کارگردان: کریس ویلیامز

پس از اکران The Sea Beast در سال 2022، این فیلم به یکی از بزرگترین انیمیشن های موفق نتفلیکس تبدیل شد و برای یک دنباله باز خواهد گشت.

فیلم‌های انیمیشن جدیدی The Witch Boy

استودیو: سرگیجه سرگرمی

کارگردان: Minkyu Lee (اگرچه گفته می شود دیگر نیست)

این انیمیشن انیمیشن بر اساس رمان‌های گرافیکی Molly Know Ostertag توسط Vertigo Entertainment (فیلم لگو) ساخته می‌شود و HAIM در موسیقی متن آن نقش دارد.

در یک جامعه مخفی و جادویی که در آن دختران به دنیا می آیند تا جادوگر باشند و پسران به شکل تغییر شکل می دهند، آستر از کشف قدرت های نوظهور و خارق العاده جادوگر خود شگفت زده می شود. وقتی خطری مرموز دنیای او را تهدید می کند، آستر باید برای کشف حقیقت پشت سر خود، قدرت هایش و هر چیز جادویی سفر کند.

TREES!

تهیه کننده: دن لین

تهیه کننده اجرایی: رایان هالپرین

نویسنده: جنیفر سلوتا

Rideback (تیم پشتیبان Avatar: The Last Airbender نتفلیکس) در حال کار بر روی یک انیمیشن جدید با تمرکز بر درختان است.

Untitled Jack and the Beanstalk Movie

استودیو: Skydance Animation

یکی از دیگر عناوین انیمیشن Skydance که برای نتفلیکس در دست ساخت است، برداشتی جدید از داستان کلاسیک افسانه‌ای Jack and the Beanstalk است. ریچ مور، که بیشتر به خاطر کارش در Wreck-it Ralph و Zootopia شناخته می شود، پشت این فیلم است.

Untitled Steve Box Animated Film

استودیو: انیمیشن SUPERPROD

کارگردان: استیو باکس

استیو باکس پشت فیلم سینمایی محبوب والاس و گرومیت Wallace & Gromit: The Curse Of The Were Rabbit است و فیلم بلند جدیدی را که هنوز عنوانی برایش تعریف نشده است به نتفلیکس خواهد آورد.

پیش فرض فیلم جدید این است:

تیبلز و گروه گربه‌های ولگردش که برای تامین درآمد حاصل از دزدی‌های همیشه مبتکر، اما کم‌محصول‌شان تلاش می‌کنند، مجبور می‌شوند مخفیانه کار کنند تا بزرگترین دزدی زندگی‌شان را انجام دهند و خود را به‌عنوان چیزی جلوه دهند. بیش از همه نفرت – حیوانات خانگی متنعم حومه شهر.

چند نکته برای تکمیل این مقاله. ابتدا، اجازه دهید چند عنوان را مرور کنیم که انتظار می رود به نتفلیکس بیایند اما اطلاعات محدودی دارند:

. رونی دل کارمن در حال کار بر روی یک فیلم انیمیشن بلند نتفلیکس است که هنوز عنوانی ندارد، اگرچه می دانیم که این فیلم بر اساس افسانه ها و افسانه های فیلیپین است.

. کتاب‌های دیوار قرمز نوشته برایان ژاک در عناوین متعددی از جمله فیلم‌هایی با نوشته پاتریک مک‌هیل اقتباس شده‌اند.

بیشتر منتظر کدام فیلم انیمیشن بلند جدید در نتفلیکس هستید؟

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس