مانیتور PG27AQDM ایسوز | اولین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی OLED

27
0
مانیتور PG27AQDM ایسوز

ایسوز در توییت جدید اکانت ROG Global جزئیات جدیدی از مشخصات نمایشگر ۲۴۰ هرتزی و 1440p سری گیمینگ ROG با پنل OLED را منتشر کرده است. در این پست به بررسی مانیتور PG27AQDM ایسوز می پردازیم.

مانیتور PG27AQDM ایسوز

حساب توییتر متعلق به شرکت ایسوز اطلاعات تازه‌ای از نمایشگر گیمینگ جدید این شرکت با مدل PG27AQDM را در اختیار مخاطبان خود گذاشته که اولین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ایسوز با تکنولوژی OLED به شمار می‌رود. با نگاه به زبان طراحی این نمایشگر که شامل همان رنگبندی قرمز و خاکستری و پایه‌ی سه بخشی استند محصولات سری ROG می‌شود، باید گفت که عامل متمایزکننده‌ی طراحی ظاهری آن نسبت به محصولات دیگر ایسوز، حاشیه‌های بسیار باریک لبه‌های خارجی نمایشگر است. این یکی از ویژگی‌های فناوری پنل‌های جدید OLED است که به عمق کلی کمتری در مقایسه با سایر فناوری‌های ساخت نیاز دارد و ظاهری آینده‌نگرانه را به صفحه‌نمایش گیمینگ شما می‌دهد.

مانیتور PG27AQDM ایسوز
مانیتور PG27AQDM ایسوز

درواقع نمایشگر PG27AQDM کوچک‌ترین مانیتور ۲۷ اینچی ایسوز است که نسبت پنل نمایشگر به کل بدنه محصول در آن به حداکثر رسیده است. این یکی از ویژی‌های مورد توجه بسیاری از پی سی گیمرها است که علاوه‌بر زیبایی منحصر‌به‌فرد، فضای کمتری از میز کار آن‌ها را اشغال می‌کند. مدل‌های قبلی مبتنی بر فناوری OLED ایسوز همواره اندازه خیلی بزرگی داشتند که در عمل به بیش از ۴۰ اینچ هم می‌رسید.

اکثر مانیتورهای رده بالای گیمینگ در اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچ عرضه می‌شوند. حالا ایسوز با عرضه یک نمایشگر ۲۷ اینچی OLED که از نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز برخوردار است و رزولوشن 1440p یا 2560×1440 را ارائه می‌کند. این شرکت به‌طور قطع گیمرهای رده بالا را هدف قرار داده که به‌دنبال یکی از بهترین پیشنهاد‌ها موجود در بازار یا زمان پاسخگویی اندک هستند. نمایشگر جدید UltraGear OLED و ۲۷ اینچی LG که زمان پاسخگویی آن فقط ۰.۰۳ ثانیه است، یکی از بهترین نمونه‌های این مانیتورها به شمار می‌آید.

مانیتور PG27AQDM ایسوز
مانیتور PG27AQDM ایسوز

اکثر نمایشگرهایی که از پنل‌های OLED استفاده نمی‌کنند، در بهترین حالت زمان پاسخگویی کمتر از ۱ یا ۰.۵ میلی ثانیه دارند. البته هنوز نمی‌دانیم که ایسوز از چه پنل OLED و با چه مشخصاتی در این محصول استفاده کرده، اما پیش‌بینی می‌شود که زمان پاسخگویی این نمایشگر نیز با محصولات OLED دیگر از دیگر شرکت‌ها قابل رقابت باشد.

ایسوز در رویداد CES 2023 این محصول را به‌طور کامل به نمایش خواهد گذاشت. هنوز جزئیاتی از قیمت احتمالی اعلام نشده، ولی نباید انتظار عرضه‌ی آن به‌عنوان یک محصول ارزان‌قیمت را داشت.

guru3d

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس