محبوبترین شخصیت های بازی رزیدنت اویل

16
0
محبوبترین شخصیت های بازی رزیدنت اویل

همانطور که می‌دانید سری بازی‌های Resident Evil در ژانر ترسناک و دلهره آور قرار دارند که این موضوع سبب شده تا از سال‌های پیش این عنوان به یک گزینه کاملاً محبوب و سرگرم کننده در میان گیمرها تبدیل شود. در این پست به قصد داریم به معرفی محبوبترین شخصیت های بازی رزیدنت اویل بپردزایم.

محبوبترین شخصیت های بازی رزیدنت اویل

شخصیت Billy Coen

بی‌تردید یکی از بهترین شخصیت‌های بازی رزیدنت اویل زیرو شخصیت بیلی کوئن بوده که او یک زندانی محکوم به اعدام بوده که توانسته از مخمصه فرار کند و با پزشک زندان که ربکا چمبرز نام داشته اتحاد جدیدی را تشکیل دهد. بیلی کوئن با سابقه نظامی درخشان خود در بقا از مهارت‌های بسیاری برخوردار بوده اما گذشته آسیب دیده او می‌تواند وی را به یک شخص آسیب‌پذیر تبدیل نماید. مهارت‌های شخصی بینی در میدان جنگ ستودنی است اما باید بدانید که در میان شخصیت‌های بازی رزیدنت اویل گزینه‌های دیگری نیز وجود داشته‌اند که می‌توانند از وی بهتر باشند ولی به هر حال در بازی رزیدنت اویل زیرو بیلی کوین یکی از بهترین‌ها بوده است.

شخصیت Sherry Birkin


شری بیرکین برای اولین بار در بازی رزیدنت اویل ۲ به نمایش گذاشته شد که باید بدانید این سری به عنوان یکی از بهترین بازی‌های رزیدنت اویل شناخته شده است که در خط داستانی آن شخصی به نام شری حضور داشته که در رزیدنت اویل ۶ نیز شاهد حضور او بوده‌ایم. یکی از دلایلی که سبب برجسته شدن شخصیت شری نسبت به دیگر شخصیت‌ها می‌شود به کارگیری داستان جذاب برای او بوده است. شری یک کودک یتیم آلوده شده بوده که به ویروس جی مبتلا شده و در حال حاضر تصمیم دارد تا با ماموریت‌های مختلف بتواند به زندگی خود ادامه دهد و با اشخاصی که سبب روی کار آمدن این بیماری شده‌اند مبارزه نماید.

شخصیت Jake Muller


بسیاری از اشخاص بر این باورند که جیک مولر پسر آلبرت وسکر شرور در رزیدنت اویل می‌باشد که باید بدانید که مولر یک شخص قهرمان در سری بازی‌های رزیدنت اویل است که او به اجبار برای حمایت از مادر مزدورش به سراغ افزایش مهارت‌های رزمی خود رفت تا بتواند در شرایط بقا در برابر مادر خود ایستادگی کند. موضوع مهمی که در مورد جیک وجود داشته داستان بسیار عالی می‌باشد که او در سری بازی‌های رزیدنت اویل باید با هیولاهای موجود در دنیای بازی مبارزه کند. شخصیت بامزه و دوست داشتنی او می‌تواند شما را با مزیت‌های بسیاری در خط داستانی بازی مواجه کند.

محبوبترین شخصیت های بازی رزیدنت اویل
محبوبترین شخصیت های بازی رزیدنت اویل

شخصیت Piers Nivans

یکی دیگر از شخصیت‌های برجسته بازی‌های رزیدنت اویل پیرس نیوان نام داشته است که باید بدانید این شخصیت در بازی رزیدنت اویل ۶ که به یکی از ساده‌ترین بازی‌های رزیدنت اویل تبدیل شده بود حضور داشته است. گیم پلی خلاقانه بازی اویل ۶ دارای ۶ شخصیت قابل بازی می‌باشد که در این میان شخصیت‌های مختلفی به صورت مداوم در تعامل خواهید بود که نیوان یکی از مهمترین آنها می‌باشد که شامل بخش‌های مهمی در خصوص فداکاری و نجات دادن شخصیت‌های دیگر نظیر کریس بوده است. همین موضوع سبب شده تا نیوان به یکی از محبوب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های رزیدنت اویل تبدیل شود.

شخصیت Barry Burton

بری برتون یک شخصیت نسبتا کوچک در اسپین آف رزیدنت اویل می‌باشد که باید بدانید حضور کوتاه و اما مفید او سبب شد که این شخصیت به یکی از مهمترین اشخاص بازی‌های اویل تبدیل شود. این شخص بسیار مفید بوده است که نمی‌توان آن را دوست نداشت زیرا در نسخه اصلی بازی زمانی که به نظر می‌رسد همه چیز به اتمام رسیده او ظاهر خواهد شد و از تبدیل شدن جیل به یک شخصیت له شده جلوگیری می‌کند. بری برتون سلاح و تجهیزات بسیاری را به جیل تحویل می‌دهد که وی با استفاده از آنها می‌تواند به سراغ کشتن موجودات زنده برود. صدای جذاب و به یاد ماندنی برتون می‌تواند شما را با خاطرات بسیار خوبی در این زمینه مواجه کند.

شخصیت Rebecca Chambers

ربکا چمبرز که در نقش یک شخصیت جانبی به بازی رزیدنت اویل زیرو اضافه شده بود یک پزشک تازه کار بوده که با بریکوئن توانست اتحاد جدیدی را تشکیل دهد و یکی از دلایل مهم برای فرار او از زندان باشد. شخصیت ربکا یک کاراکتر آرام بوده که او به عنوان یکی از معدود اشخاص موجود در بازی به دنبال صلح بوده است و اغلب نقش‌هایی که در خط داستانی بازی به او داده می‌شود نقش‌های حمایتی می‌باشد.

شخصیت Ethan Winters

اتان وینترز در بازی رزیدنت اویل نقش بسیار مهمی داشته که تقریباً تمام اشخاصی که سری بازی‌های رزیدنت اویل را تجربه کرده باشند او را می‌شناسند زیرا این شخصیت یکی از دلایل اصلی بازگشت بازی‌های رزیدنت اویل به ریشه‌های اصلی و ترسناک خود بوده است. اکثر شخصیت‌هایی که در نسخه‌های پیشین وجود داشته‌اند چندین بار دنیا را نجات داده بودند و این موضوع برای گیمرها سخت بود که آنها با شخصیت جدیدی مواجه باشند. اتان یک شخص معمولی و دوست داشتنی بوده که با توجه به کاراکتر و شخصیت زیبای توانسته نقش و تاثیر مهمی را بر روی گیمرها داشته باشد. وی با داستانی دلخراش همراه بوده و گذشته ترسناکی را سپری نموده است زیرا او توسط همسرش که اره برقی در دست داشت مورد حمله قرار گرفت و این موضوع سبب شد تا او برای زنده ماندن به دنیای ترسناک بازی روی بیاورد.

شخصیت Claire Redfield

کلر ردفیلد خواهر کوچکتر کریس ردفیلد می‌باشد که قهرمان سریال‌های قدیمی رزیدنت اویل بوده است. او زمان زیادی را برای برادر خود در بازی سپری نمود تا بتواند او را ردیابی کند. داستان حضور او از جایی آغاز می‌شود که کریس به تازگی یک ایمیل برای کلر ارسال کرده بود که پاسخی دریافت نکرده و این موضوع سبب شد تا او با نگرانی‌های مختلفی مواجه شود. با این حال علی رغم عدم تجربه نسبی کلر در خصوص ویروسی که به جهان وارد شده بود اهمیت خود را نشان داد و وی توانست تاثیر مهمی برای جلوگیری از شیوع این ویروس نشان دهد.

شخصیت Ada Wong

آدا وونگ را می‌توان یک جاسوس مرموز با انگیزه‌های مبهم دانست که وی با مد نظر قرار دادن اهداف مختلف که اکثر آنها مرتبط با لئون کندی می‌باشد در پشت شخصیت‌های دیگر پنهان می‌شود. به طور مثال حضور او در بازی رزیدنت اویل ۲ با سردرگمی همیشگی لئون همراه بود که در سمت مقابل انگیزه‌های آدا را افزایش می‌داد. شکل و شمایل دوست داشتنی و پوشیدن لباس‌های کلاسیک سبب شده تا این شخصیت هرگز از ذهن گیمرها پاک نشود.

شخصیت Jack Baker

جک بیکر ممکن است یکی از شخصیت‌های شرور بازی‌های رزیدنت اویل نباشد اما مطمئناً یکی از خاطره انگیزترین کاراکترهای بازی بوده که در ذهن گیمرها نقش بسته است. جک در حقیقت مسئول پر کردن فاکتورهای کمپ می‌باشد که در رزیدنت اویل ۷ او مرتکب به انجام ارتکابات احمقانه‌ای می‌شود و این موضوع سبب روی کار آمدن داستانی وحشتناک خواهد شد که به او نیز مرتبط بوده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس