از محیط xCloud در وب سایت رونمایی شد | جزییات بیش‌تر درمورد xCloud

از اولین جزئیات سرویس xCloud نسخه تحت وب رونمایی شد. در ادامه به محیط xCloud در وب سایت و جزییات xCloud بر روی وب سایت می‌پرازیم.

98
0
0 از محیط xCloud در وب سایت رونمایی شد جزییات بیش‌تر درمورد xCloud

از اولین جزئیات سرویس xCloud از جمله تصاویر رابط کاربر برای نسخه تحت وب این سرویس استریمینگ بازی رونمایی شد. منابعی گفتند که کارمندان مایکروسافت قبل از اینکه برنامه در اختیار افراد بیش‌تری قرار بگیرد، در حالا آزمایش این سرویس به صورت وب بیس هستند. در ادامه به محیط xCloud در وب سایت و جزییات بیش‌تر درمورد xCloud بر روی وب سایت می‌پرازیم.

در این گزارش آمده است: “این سرویس به بازیکنان Xbox اجازه می‌دهد تا از طریق مرورگر به بازی‌های خود دسترسی داشته باشند و همچنین کاربران iPhone و iPad نیز دیگر می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.”

محیط Xcloud در وب سایت

1 از محیط Xcloud در وب سایت رونمایی شد

نسخه وب xCloud به عنوان “simple launcher” توصیف شده است که به شما عناوین را پیشنهاد می‌کند، به شما امکان می‌دهد بازی‌هایی را که اخیراً بازی می‌کردید از سر بگیرید و یک کتابخانه کامل از عناوین Xbox Game Pass Ultimate را نشان می‌دهد. در این گزارش آمده است: برای انجام بازی‌هایی که در مرورگر شما اجرا می‌شوند، به یک کنترلر احتیاج دارید.

رزولوشن اجرایی xCloud ناشناخته است، اما server blade ها از کنسول‌های Xbox One S ساخته شده‌اند، به این معنی که از نظر تئوری نمی‌تواند به 4K برسد. با این حال، طبق گزارش The Verge، مایکروسافت قصد دارد تا بعداً در سال ۲۰۲۱ server blade ها را با Xbox Series X به روز کند.

گزارش شده است که این مرورگر وب جدید برای xCloud به نسخه رایانه‌های شخصی برنامه Xbox در ویندوز ۱۰ نیز اضاقه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی شروع به بازی کردن کنند.

راه اندازی xCloud روی رایانه‌های شخصی به چند دلیل کار بزرگی است، اما همانطور که The Verge اشاره کرد، این اولین باری است که این سرویس به طور رسمی در سخت افزار iOS قابل اجرا است. به دلیل سیاست‌های مختلف محتوایی اپل که ظاهراً به مایکروسافت گفته لازم است هر بازی را برای بررسی ارسال کند و مایکروسافت گفت که این “تجربه بدی برای مشتریان” است. بنابراین، xCloud در تلفن همراه فقط برای کاربران Android در دسترس است.

ایکس باکس در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد، اما به لطف xCloud می‌تواند بازی‌های Xbox را برای مخاطبان بسیار بیش‌تری قابل تجربه کند، چشم انداز بلند مدت مایکروسافت قرار دادن xCloud روی هر دستگاهی که دارای یک صفحه نمایش است و توانایی وصل شدن به اینترنت را دارد.

حال که با محیط xCloud در وب سایت و جزییات بیش‌تر درمورد xCloud آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس