همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند

29
0
همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند

مراسم Gamescom گنجینه‌ای از اطلاعات جدید در خصوص هنرصنعت بازی است و یکی از پرکاربردترین نام‌های رویداد امسال Xbox Game Pass بود. فهرست همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند را در اول نیوز بخوانید.

با غیبت E3 در امسال، فشار برای بقیه رویدادهای بزرگ هنر صنعت وجود دارد تا از رکود استفاده کنند، و در بیشتر موارد، آن‌ها به نتیجه رسیده‌اند. جشنواره بازی‌های تابستانی جف کیلی با تعداد زیادی از بازی‌های جدید به خوبی شروع به کار کرد و او موفق شد با گیمزکام Opening Night Live که همین چند روز پیش برگذار شد این روند را ادامه دهد. در کنار چند رونمایی بزرگ و تریلرهای جدید از بازی‌های مورد انتظار، Gamescom میزبان تعدادی رونمایی کوچک‌تر نیز بوده است، مانند تایید اینکه پنج بازی جدید در ماه‌های آینده به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

سرویس Xbox Game Pass با ارائه تعداد بی نظیری از بازی‌های ویدیویی تنها با یک قیمت واحد و مناسب، واقعاً یکی از بهترین معاملات بازی در حال حاضر است و Gamescom این باور را بیش از پیش تقویت کرده است. در طول مراسم Gamescom Opening Night Live، با رونمایی از بازی‌های جدید، گهگاه کارت و لوگو عنوان Game Pass نیز ظاهر می‌شود. وقتی همه چیز گفته شد و اعلام شد، در مجموع پنج بازی برای Xbox Game Pass تایید شدند، از یک Soulslike که مشتاقانه منتظرش بودیم تا یک بازی درجه یک و جذاب مستقل.

همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند

Lies of P

یکی از بزرگ‌ترین عناوین برجسته Gamescom Opening Night Live نیز اتفاقاً بزرگترین تأییدیه Xbox Game Pass بود. بازی Lies of P که بر اساس اسطوره‌های پینوکیو ساخته شده است، در روز اول و همزمان با انتشار بازی در سال 2023 به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. Lies of P یک تریلر با ظاهر چشمگیر در Gamescom دریافت کرد که باس‌های استیمپانک بازی را به نمایش می‌گذارد، همچنین سلاح‌های قابل تغییر را نیز به نمایش می‌گذارد. به علاوه کاراکتر نمادین و قابل ارتقا. از میان تمام اقتباس‌های پینوکیو که در حال حاضر منتشر شده‌اند، Lies of P ممکن است هیجان‌انگیزترین آن‌ها باشد.

همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند

You Suck At Parking

بازی مسابقه‌ای کارتونی و درخشان با پیچ و تاب، You Suck At Parking، نیز تایید شد که در تاریخ نامشخص انتشار ۲۰۲۲ خود به Game Pass می‌آید. اگرچه در حال حاضر فقط برای PC Game Pass تایید شده است. You Suck At Parking یک بازی مسابقه‌ای با دوربین از بالا به پایین است که به بازیکنان امکان می‌دهد زمین مسابقه را با حداکثر سرعت ممکن طی می‌کند، اما باید توقف‌های ناگهانی مکرر انجام دهند، زیرا امتیاز تنها در صورتی به دست می‌آید که بازیکن بتواند در نقاط تعیین‌شده در طول مسیر پارک کند. تصادفات مکرر خواهند بود، اما همه اینها بخشی از جذابیت آشفته You Suck At Parking است.

همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند

GRID Legends

بازی GRID Legends که در فوریه سال جاری منتشر شد، آخرین قسمت از مجموعه مسابقه‌ای با سابقه EA است. GRID Legends در تاریخ 1 سپتامبر به EA Play می‌آید، به این معنی که کسانی که Xbox Game Pass Ultimate یا Game Pass برای رایانه شخصی دارند، می‌توانند این بازی را بدون هزینه اضافی دانلود و تجربه کنند. بر اساس بررسی‌ها، GRID Legends یک حالت داستانی قابل استفاده با مکانیک‌های مسابقه‌ای هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد، اما از برخی مشکلات فنی رنج می‌برد، اگرچه بیشتر آن‌ها احتمالاً در ماه‌های پس از انتشار اصلاح شده‌اند.

مد استریت

Mad Streets

بازی مبارزه‌ای سه بعدی با فیزیک Human Fall Flat، بازی Mad Streets به زودی به Xbox Game Pass می‌آید. برای کسانی که عاشق تجربه‌های چندنفره پر هرج و مرج مانند Gang Beasts هستند، Mad Streets باید مکملی عالی برای فهرست بازی‌های دورهمی باشد، حتی با وجود برخی نقدهای نه چندان درخشان.

هارد اسپیس

Hardspace: Shipbreaker

بازی Hardspace: Shipbreaker که ابتدا در ماه می سال جاری منتشر شد، یک شبیه‌ساز بازیابی علمی تخیلی است که بازیکن را موظف می‌کند زباله‌های سفینه فضایی را از بین ببرد تا بتواند پول کافی برای پرداخت بدهی خود به یک شرکت شیطانی آینده‌نگر داشته باشد. هر خرابه مانند پازلی برای خودش عمل می‌کند، جایی که بازیکنان باید بهترین روش نزدیک شدن به کشتی و مؤثرترین راه‌ها را برای جدا کردن آن تعیین کنند. Hardspace: Shipbreaker در تاریخ 20 سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس عرضه می‌شود، و از همان روز نخست روی سرویس پرطرفدار گیم پس نیز خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست همه 5 بازی Xbox Game Pass که در Gamescom معرفی شدند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ طرفدار این سرویس اشتراکی هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس