مشخصات دوربین AX Visio با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی

87
0
مشخصات دوربین AX Visio

برند اتریشی سواروفسکی اپتیک که بیشتر به عنوان تولید‌کننده‌ی انواع دوربین دوچشمی، تلسکوپ و دوربین دید در شب شناخته می‌شود، طی کنفرانسی در لاس وگاس از دوربین دوچشمی AX Visio با پشتیبانی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. در این پست به مشخصات دوربین AX Visio می پردازیم.

مشخصات دوربین AX Visio

AX Visio با استفاده از هوش مصنوعی، توانایی شناسایی بیش از ۹۰۰۰ گونه پرنده و سایر حیوانات موجود در حیات‌وحش را دارد. طراحی دوربین موردبحث مشابه دوربین‌های شکاری حرفه‌ای است.

شناسایی پرندگان و حیوانات در این دوربین با فشردن دکمه‌ی خاصی شروع می‌شود و حدود ۵ ثانیه زمان می‌برد. ارائه‌ی تصویر پر‌وضوح و میدان دید ۹۱۴ متری از دیگر مشخصات دوربین یادشده هستند.

جدید‌ترین دوربین دوچشمی سواروفسکی اپتیک به‌منظور شناسایی بهتر پرندگان و حیوانات هر منطقه به GPS داخلی مجهز شده است. کاربران با استفاده از حالت اشتراک‌گذاری اکتشافات، می‌توانند آنچه که قبل‌تر دیده‌ بودند را به افراد دیگر نشان بدهند.
کاربران AX Visio می‌توانند عکس و فیلم‌هایی با وضوح ۱۳ مگاپیکسلی و FHD ثبت کنند و سپس ازطریق برنامه‌ی Swarovski Optik Outdoor آن‌ها را به گوشی خود منتقل کنند.

قیمت دوربین دوچشمی AX Visio چیزی حدود ۴٬۸۰۰ دلار اعلام شده است و از فوریه‌ی ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.

swarovskioptik

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس