3 ویژگی برتر One UI Watch 4.5

22
0
ویژگی برتر One UI Watch 4.5

به‌روزرسانی میان‌افزار One UI Watch 4.5 تقریباً برای سری ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 4 آماده شده است. این شرکت امروز جزئیات را اعلام کرد و تأیید کرد که به‌روزرسانی باید «به زودی» منتشر شود. دقیقا مشخص نیست چه زمانی، اما می دانیم که این به روز رسانی چه ویژگی های جدیدی را می آورد.

One UI Watch 4.5 تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را معرفی می کند که برای بهبود customization و ارائه یک تجربه کاربری پیشرفته تر طراحی شده اند. این شامل روش‌های ورودی جدید، گزینه‌های بهتر صفحه ساعت، دکمه home  قابل تنظیم‌تر و غیره است.

صفحه کلید کامل QWERTY با قابلیت Swipe to Type

ویژگی برتر One UI Watch 4.5
ویژگی برتر One UI Watch 4.5

یکی از ویژگی های جدید، گزینه Swipe to Type برای صفحه کلید جدید QWERTY است. بله، این یک صفحه کلید کامل QWERTY در یک smartwatch است که علاوه بر دیکته و handwriting، قابلیت تایپ با کشیدن انگشت را نیز دارد.

این روش ورودی جدید خوب است، One UI Watch 4.5 به کاربران این امکان را می دهد که به طور یکپارچه روش های ورودی را در هر زمان تغییر دهند. این افزوده‌ها باید جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ را برای ارتباطات بسیار بهتر کنند.

گزینه های بیشتر customization چهره

ویژگی برتر One UI Watch 4.5
ویژگی برتر One UI Watch 4.5

One UI Watch 4.5 با watch faces های بیشتر و گزینه های customization ارائه می شود. با آخرین به‌روزرسانی، کاربران اکنون می‌توانند چندین بار چهره‌های ساعت را به فهرست مورد علاقه اضافه کنند و هر نمونه گزینه‌های خاص خود را برای رنگ‌ها، پیچیدگی‌ها و غیره دارد.

این صفحه‌های ساعت مورد علاقه در دسترسی سریع ذخیره می‌شوند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را به آسانی فعال کرد بدون اینکه کاربر مجبور باشد کل مجموعه صفحه ساعت خود را مرور کند.

پشتیبانی بهتر از عملکردهای موقت و دکمه home قابل تنظیم تر

آخرین اما نه کم اهمیت، سومین ویژگی One UI Watch 4.5 است، توانایی تنظیم مدت زمان ماندن عملکردهای موقت روی صفحه است.

به عبارت دیگر، One UI Watch 4.5 به کاربران این امکان را می دهد که مدت زمان نمایش اعلان ها و اعلان های صدا را مشخص کنند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند دکمه home را برای جابجایی رایج ترین فیچرها تنظیم کنند.

سامسونگ باید هر لحظه شروع به انتشار به‌روزرسانی One UI Watch 4.5 کند. این موارد برای Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic در دسترس خواهد بود. سری اینده Galaxy Watch 5 نیز این نسخه جدید رابط کاربری One UI را در زمان عرضه اجرا خواهد کرد. فکر می کنید ویژگی های مورد علاقه One UI Watch 4.5 شما چه خواهد بود؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس