مشخصات گوشی Enjoy 70z هواوی

62
0
مشخصات گوشی Enjoy 70z هواوی

هواوی امروز گوشی هوشمند Enjoy 70z را به‌طور رسمی در چین رونمایی کرد. این شرکت تصمیم گرفت که رویداد جداگانه‌ای برگزار نکند و مشخصات دستگاه را مستقیماً در ویبو منتشر کرد. هواوی امروز رویداد معرفی پاکت ۲ را نیز در چین برگزار خواهد کرد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی Enjoy 70z هواوی می پردازیم.

مشخصات گوشی Enjoy 70z هواوی

اینجوی 70z دستگاهی با ابعاد ۱۶۸٫۳ در ۷۷٫۷ در ۸٫۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است. این گوشی دارای نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۷۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۰٫۲۶ درصد است.

گوشی هواوی دارای دوربین دوگانه‌ی پشتی است که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی Enjoy 70z از پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Kirin 710A بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. گوشی جدید هواوی سیستم‌عامل اختصاصی هواوی هارمونی او اس ۴ دارد.
ویژگی برجسته‌ی Enjoy 70z باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هواوی ادعا می‌کند که این گوشی دارای ویژگی‌های هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای بهبود عمر باتری است.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌ توجه دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده روی لبه و همچنین گزینه‌های اتصال استاندارد مانند پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث ۵٫۱، درگاه USB-C و جک هدفون اشاره کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس