مشکلات آیفون 14 و آیفون 14 پرو

66
0
مشکلات آیفون 14

سری آیفون 14 اپل هفته گذشته در بازارهای سراسر جهان عرضه شد و به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما به نظر می‌رسد که گوشی‌های جدید مشکلات مربوط به رشد دندان‌های خود را – به شکل باگ‌ها – پشت سر می‌گذارند.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مشکلات مختلفی را گزارش کرده‌اند که به‌ویژه بر روی مدل جدید آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس تأثیر می‌گذارد. در حالی که همه آنها جزئی هستند، یا به یک نقص نرم افزاری یا دوربین در برنامه های شخص ثالث مربوط می شوند. در اینجا، اگر اپل این مشکل را پذیرفته باشد و چه زمانی می‌توانیم انتظار رفع آن‌ها را داشته باشیم، همه باگ‌های اخیری را که ظاهراً آیفون 14 پرو را آزار می‌دهند، فهرست می‌کنیم.

آیفون 14 پرو در حین انتقال داده «freezes up یخ می‌زند».

اولین کار پس از دریافت آیفون جدید، راه اندازی آن است. اما بسیاری از کاربران آیفون 14 پرو قادر به عبور از صفحه انتقال داده اولیه نیستند.

طبق گزارش‌ها، آیفون 14 پرو در حین انتقال داده برای برخی از کاربران «freezing up یخ می‌زند» یا پاسخگو نیست. مردم اشکالی را گزارش کرده‌اند که به تلفن اجازه نمی‌دهد هنگام انتقال داده‌ها از آیفون دیگر از بازیابی iCloud یا گزینه انتقال داده عبور کند.

رفع:

به نظر می رسد هنوز هیچ رفعی برای این باگ وجود ندارد. اما اپل این مشکل را پذیرفته است و در یک یادداشت داخلی برای MacRumors (در تب جدید باز می شود)، این شرکت اشاره کرده است که “از این موضوع آگاه است و در حال بررسی آن است.” در همین حال، اپل می‌گوید که کاربران باید در صورت عدم پاسخگویی آیفون به مدت بیش از 5 دقیقه، مجبور به راه‌اندازی مجدد آیفون خود شوند.

دوربین آیفون 14 پرو در برخی از برنامه ها “صدا و لرزش rattling and shaking” دارد

موضوع:

آیفون 14 پرو امسال به دوربین 48 مگاپیکسلی ارتقا یافت، اما به نظر می‌رسد که دوربین با وضوح بالا هنوز برای کار بر روی برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی خاص مناسب نیست. برخی از کاربران به رسانه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که دوربین آیفون در برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، اسنپ ‌چت و تیک ‌تاک «سر و صدا» و «لرزش» دارد.

به نظر می رسد مشکل از ویژگی لرزشگیر اپتیکال دوربین است که در غیر این صورت قرار است لرزش ها را به حداقل برساند. کاربران همچنین صداهای فیزیکی دوربین را گزارش کردند.

خب، ما با دوربین 14 پرو مکس مشکل داریم pic.twitter.com/7HH1wLFjdF 16 سپتامبر 2022

هنگامی که ما آن را در دستگاه بررسی آیفون 14 پرو خود امتحان کردیم، این اتفاق نیفتاد و نشان می‌دهد که این مشکل فقط کاربران خاصی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رفع:

مارک گورمن از بلومبرگ در توییتی (در تب جدید باز می شود) نوشته است که اپل تأیید کرده است که راه حلی برای این مشکل شناسایی کرده است و هفته آینده یک به روز رسانی نرم افزاری منتشر خواهد شد.

اکنون در @TheTerminal: اپل رفع مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را شناسایی کرده است و هفته آینده یک به روز رسانی نرم افزاری منتشر خواهد شد. این مشکل بر برنامه‌های شخص ثالثی مانند Snap و TikTok که از دوربین استفاده می‌کنند تأثیر گذاشته است. ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲

مشکلات iMessage و FaceTime آیفون 14 و آیفون 14 پرو

موضوع:

برخی از کاربران پس از راه اندازی آیفون 14 یا آیفون 14 پرو جدید، نمی توانند تماس های iMessages و FaceTime را دریافت کنند. اپل از طریق یک سند پشتیبانی که به کاربران هشدار می دهد به آخرین iOS – 16.0.1 – به روز رسانی کنند، به این مشکل بسیار جدی اشاره کرده است.

در سند پشتیبانی (در تب جدید باز می شود)، اپل اشاره می کند که کاربران ممکن است با یک یا چند مورد از این مشکلات روبرو باشند:

. شما نمی توانید تماس های iMessages یا FaceTime را دریافت کنید.

. هنگامی که پیامی را به دستگاه اپل دیگری ارسال می کنید، به جای حباب آبی، یک حباب پیام سبز می بینید.

. مکالمات در پیام ها به جای یک رشته به صورت دو رشته مجزا نشان داده می شود.

. گیرندگان پیام های شما را از اکانت اشتباهی می بینند، برای مثال اگر شماره تلفن خود را انتخاب کرده باشید از آدرس ایمیل شما.

رفع:

اپل این اشکال را پذیرفته و به کاربران توصیه کرده است که فوراً به آخرین نسخه iOS آپدیت کنند. اما مشخص نیست که آیا این یک راه حل کامل برای این مشکل است یا خیر – به روز رسانی iOS 16.0.1 در یادداشت انتشار خود به این “اصلاحات” اشاره نکرده است و اپل در صورتی که کاربران “هنوز با iMessage مشکل دارند” مراحل پشتیبان گیری را ذکر کرده است. یا FaceTime».

اپل برای کسانی که هنوز با این مشکل روبرو هستند مراحل زیر را پیشنهاد کرده است:

. در برنامه تنظیمات، روی Cellular کلیک کنید. مطمئن شوید که خط تلفن شما روشن است. اگر از چند سیم‌کارت استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که شماره تلفنی که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب و روشن باشد.

. در برنامه تنظیمات، روی پیام‌ها کلیک کنید. سپس روی Send & Receive کلیک کنید.

. روی شماره تلفنی که می‌خواهید با پیام‌ها استفاده کنید کلیک کنید.

. به برنامه تنظیمات برگردید و روی FaceTime کلیک کنید.

. روی شماره تلفنی که می‌خواهید با FaceTime استفاده کنید کلیک کنید.

ما با به روز رسانی این صفحه با سایر اشکالات یا اصلاحاتی که در آیفون های جدید ارائه می شود ادامه خواهیم داد، پس با ما همراه باشید. مشکلات آیفون 14 را خواندیم.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس