معرفی بهترین اسپیکر های فضای باز در سال 2022

132
0
بهترین اسپیکر های فضای باز

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که در سال 2022 به دنبال چه چیزی برای بهترین اسپیکر های فضای باز باشید.

ما نه تنها می خواهیم موسیقی را به هر کجا که می رویم ببریم، بلکه دوست داریم آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذاریم. البته، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، به خصوص اگر خارج از خانه باشید. با بلندگوهای مناسب فضای باز، باید عملکرد صوتی، مقاومت در برابر آب و هوا و قابلیت حمل را در نظر بگیرید تا راه حل مناسب برای خود پیدا کنید.

بهترین اسپیکر های فضای باز

اولین تصمیمی که باید در مورد اسپیکرهای فضای باز بگیرید این است که آیا به دنبال چیزی قابل حمل هستید یا اسپیکرهایی که فقط می خواهید آن ها در جایی نصب کنید. ما در بیشتر موارد به سمت دستگاه‌های قابل حمل متمایل هستیم، زیرا اینها بهترین انتخاب برای اکثر مردم هستند. اما اگر به دنبال اسپیکرهای مناسب فضای باز هستید که بتوانید در تمام طول سال هم به راحتی و در هرجا از آن استفاده کنید، توصیه‌ای برای آن‌ها نیز داریم.

Wired  یا wireless  نیز مورد توجه است، اما این تا حد زیادی به این بستگی دارد که آیا شما اسپیکرهای قابل حمل یا نصب را انتخاب می‌کنید. برای اسپیکرهای فضای باز که قرار است در فضای باز بمانند، باید سیم بلندگوی مناسب را انتخاب کنید تا آنها را به تقویت کننده یا گیرنده خود متصل کنید.

بهترین اسپیکر های فضای باز
بهترین اسپیکر های فضای باز

اندازه کلی و فاکتور شکل و ظاهر نیز مهم هستند. حتی اسپیکرهای قابل حمل نیز می توانند از جیبی گرفته تا اسپیکرهای به اندازه یک boombox متغیر باشند. باید بسنجید که آیا بلندگوی بزرگ‌تر و اغلب با صدای بهتر می‌خواهید یا مدل کوچک‌تری که راحت‌تر جابجا شود.

همانطور که ما در مورد اسپیکرهای صحبت می کنیم که برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند، هر گزینه ای که به آن نگاه می کنیم دارای سطح خاصی از مقاومت در برابر آب و هوا است. با این حال، این باز هم بین بلندگوها متفاوت خواهد بود. مدل‌های قابل حملی که ما به آنها نگاه می‌کنیم دارای رتبه‌بندی IP متفاوتی هستند، در حالی که بلندگوهایstereo  در فضای باز حتی در برابر آب و هوا مقاوم‌تر هستند.

برای بلوتوث و بلندگوهای بی سیم به طور کلی، عمر باتری فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اگر هرازگاهی فقط یک یا دو ساعت از بلندگو استفاده می کنید، هر مدلی در اینجا (به غیر از سیستم بلندگو) خوب خواهد بود، اما اگر بتوانید آن را تهیه کنید، همیشه بهتر است عمر باتری بیشتری داشته باشید.

پس از ملاحظات فوق، در مورد ویژگی های اضافی آن هم شاید بخواهید فکری کنید. به عنوان مثال، برخی از اسپیکرهای بلوتوث به شما امکان می دهند دو مدل را برای استریو جفت کنید، در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های سرگرم کننده مانند نورپردازی LED رنگی هستند.

با وجود همه این موارد، بیایید به بهترین اسپیکرهای فضای باز موجود در حال حاضر بپردازیم.

اسپیکر Ultimate Ears WONDERBOOM 2

بهترین اسپیکر های فضای باز
بهترین اسپیکر های فضای باز

نکات مثبت

داشتن صدای 360 درجه که برای فضای بیرون مناسب است

IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

بلندگو در آب شناور می شود

نکات منفی

حداکثر صدا می تواند بلندتر باشد

سال‌هاست که بلندگوهای Ultimate Ears یک انتخاب محبوب برای هرکسی است که به دنبال بیس پررونق و صدای جدی در یک بلندگوی بلوتوث است. Ultimate Ears WONDERBOOM 2 این صدا را دریافت می کند و آن را در بسته ای عالی برای گوش دادن در فضای باز ارائه می دهد.

بسیاری از بلندگوهای بلوتوث جهت دار هستند، به این معنی که اگر جلوی آنها باشید صدایشان عالی است، اما اگر از جای دیگری گوش می دهید صدایشان کمتر است. WONDERBOOM 2 دارای صدای 360 درجه است، به این معنی که موسیقی بدون توجه به جایی که ایستاده اید عالی خواهد بود. این اسپیکر را برای مهمانی های در فضای باز عالی می کند.

WONDERBOOM 2 همچنین دارای رتبه IP67 است، به این معنی که ضد گرد و غبار و ضد آب است. حتی بهتر از آن، این اسپیکر شناور است. بنابراین اگر بلندگو را داخل استخر انداختید، دیگر نیازی به شیرجه رفتن در آن ندارید. اگر استخر را از دست دادید اما آن را روی زمین انداختید، باز هم لازم نیست نگران باشید، زیرا در برابر سقوط نیز مقاوم است.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، Ultimate Ears ادعا می کند که WONDERBOOM 2 حداکثر 13 ساعت پخش را ارائه می دهد. این به میزان صدا بستگی دارد، اما اگر صدا را روی 50 درصد یا کمتر نگه دارید، احتمالا همین قدر باشد.

Ultimate Ears WONDERBOOM 2 به همان اندازه که قابل حمل است، به طرز شگفت آوری بزرگ به نظر می رسد. تنها نقطه ضعف آن این است که استریو نیست. اگر به صدای استریو نیاز دارید و برای خرید بلندگوی دیگر مشکلی ندارید، می توانید دو مدل WONDERBOOM 2 را برای صدای استریو جفت کنید.

با نگاهی به انواع رنگ‌ها، WONDERBOOM 2 در رنگ‌های مشکی (اگرچه Ultimate Ears آن را Deep Space می‌نامد)، و همچنین قرمز رادیکال، خاکستری یخی خرد شده و آبی برمودا عرضه می‌شود.

اسپیکر Tribit StormBox Micro 2

بهترین اسپیکر های فضای باز
بهترین اسپیکر های فضای باز

نکات مثبت

عمر باتری بهبود یافته تا 12 ساعت به شما امکان استفاده می دهد

دارای گیره دسته، کوله پشتی یا حلقه های کمربند

نکات منفی

حداکثر صدا می تواند باعث اعوجاج شنیداری شود

پیدا کردن یک بلندگوی بلوتوث مقرون به صرفه آسان است، اما پیدا کردن یک اسپیکر که ارزش توصیه کردن داشته باشد، سخت تر است. ما قبلاً Tribit StormBox Micro را توصیه کرده بودیم، اما این بار، ما دنبال جدید و بهبود یافته آن، Tribit StormBox Micro 2 را انتخاب می کنیم.

StormBox Micro 2 نسبت به نسل قبلی خود چند پیشرفت دارد، اما بزرگترین آن به شکل عمر باتری است. در حالی که StormBox Micro اولیه به حداکثر زمان پخش هشت ساعت محدود بود، StormBox Micro 2 این تعداد را به 12 ساعت افزایش داد.

Micro 2 همچنین نسخه بلوتوث مورد استفاده خود را به 5.3 به روز می کند. این امر باعث بهبود کیفیت صدا نمی شود، اما کمی دامنه را افزایش می دهد. Tribit ادعا کرد تا 100 فوت برای StormBox Micro اصلی، در حالی که Micro 2 با حداکثر برد 120 فوت بالاتر است. نسخه جدید بلوتوث نیز تأخیر صدا را بهبود می بخشد.

در حالی که Tribit StormBox Micro 2 تقریباً به اندازه کافی کوچک است که در جیب شما قرار می گیرد. این اسپیکر تا حدودی به لطف رادیاتورهای باس غیرفعال و همان پردازش سیگنال دیجیتال XBASS است که در StormBox Micro اصلی استفاده شده است. ممکن است نخواهید صدا را تا آخر زیاد کنید، زیرا این اسپیکر در حداکثر صدا تمایل به تغییر صدا دارد.

اندازه کوچک تنها جنبه StormBox Micro 2 نیست که آن را بسیار قابل حمل می کند. این اسپیکر دارای یک گیره داخلی است که به شما امکان می دهد آن را روی دسته دوچرخه، بند کوله پشتی یا حتی حلقه کمربند خود نصب کنید.

مانند Micro اصلی، StormBox Micro 2 به شما امکان می دهد دو بلندگو را جفت کنید و صدای استریو را دریافت کنید، با این فرض که بلندگوی دوم را خریداری کرده اید یا از یک دوست قرض گرفته اید.

اسپیکر JBL Charge 5

بهترین اسپیکر های فضای باز
بهترین اسپیکر های فضای باز

نکات مثبت

کیفیت صدای عالی

چند نقطه بلوتوث به شما امکان می دهد چندین دستگاه را جفت کنید

پاوربانک داخلی یک ابزار اضافی خوب است

درجه IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب

نکات منفی

بدون میکروفون جهت تماس یا دستیار صوتی

ممکن است برای برخی کاربردها خیلی بزرگ باشد

وقتی زمان انتخاب ما برای بهترین بلندگوی بلوتوث در فضای باز فرا رسید، JBL Charge 5 به اندازه‌ای بلند است که میهمانی را به تنهایی می تواند اداره کند و با مقاومت در برابر آب و هوا، اگر باران شروع به باریدن کند، خوب خواهد بود.

Charge 5 صدای زیادی دارد، اما اگر کافی نباشد چه؟ مشکلی نیست، فقط از ویژگی PartyBoost برای جفت کردن یک بلندگوی سازگار دیگر از JBL استفاده کنید و صدای استریو کامل یا حداقل افزایش صدا را هنگام گوش دادن به موسیقی به شما ارائه دهد.

با توجه به عمر باتری، JBL Charge 5 دارای بیشترین طول عمر باتری در بین هر اسپیکر بلوتوثی است که ما به آن نگاه می کنیم، با حداکثر زمان پخش 20 ساعت. حتی بهتر از آن، می توانید از ویژگی پاوربانک داخلی برای شارژ دستگاه های دیگر خود استفاده کنید.

Charge 5 دارای استاندارد IP67 است، به این معنی که ضد گرد و غبار و ضد آب است. در حالی که ما مطمئن نیستیم که Charge مانند Ultimate Ears WONDERBOOM 2 می تواند روی آب شناور باشد، اما اگر در میانه مهمانی در فضای باز شما باران شروع به باریدن کند، مقاومت آن در برابر آب همچنان خوب است.

برای اطمینان از اینکه Charge 5 برای مدت طولانی با شما می‌ماند وشارژ را نگه می دارد، JBL لوازم جانبی‌ای را که به ندرت در بلندگوهای بلوتوث می‌بینیم، اضافه کرده است و آن یک قاب سخت و با کیفیت است. این به محافظت از اسپیکر در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد واقعاً آن را هر کجا با خود ببرید.

Charge 5 در رنگ مشکی استاندارد عرضه می شود، اما گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود دارد. اگر رنگ پررنگی را ترجیح می دهید، می توانید از بین رنگ های آبی، قرمز و آبی انتخاب کنید.

اسپیکر JBL Clip 4

نکات مثبت

کارابین داخلی نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است

IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب

10 ساعت عمر باتری برای بلندگوهای کوچکتر خوب است

با صدای بلند برای اندازه کوچک آن

نکات منفی

نمی‌توان دو مورد را برای استریو جفت کرد

بدون میکروفون داخلی

همه به دنبال اسپیکری نیستند که برای یک مهمانی باشد. اگر بیشتر می خواهید چیزی سبک، چابک و آسان برای بردن آن همه جا داشته باشید، یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل مانند JBL Clip 4 ممکن است سرعت شما را بیشتر کند.

یکی از بهترین ویژگی های JBL Clip 4، گیره عنوان است. یک ضمیمه به سبک کارابین که مستقیماً در بلندگو تعبیه شده است. این به شما امکان می دهد اسپیکر را تقریباً در هر جایی آویزان کنید، از حلقه روی کوله پشتی تا شاخه ای روی درخت در محل کمپینگ خود.

Clip 4 دارای رتبه IP67 است، مشابه بسیاری از بلندگوهای بلوتوث دیگری که در این لیست به آنها نگاه می کنیم. این بدان معناست که بلندگو در برابر گرد و غبار و آب محافظت می شود، دو مورد از بزرگترین مشکلاتی که احتمالاً در حمل بلندگو در خارج از منزل با آن مواجه خواهید شد.

JBL حداکثر عمر باتری را برایClip 4 ، 10 ساعت اعلام می کند که در انتهای پایینی برای بلندگوهای مورد نظر ما قرار دارد، اما با توجه به اندازه کوچک این امر منطقی است. برخلاف بلندگوهای بزرگ‌تر JBL، این مدل تلفن شما را شارژ نمی‌کند و از PartyBoost برای جفت کردن چند بلندگو پشتیبانی نمی‌کند.

JBL Clip 4 در رنگ مشکی تقریبا استاندارد موجود است، اما با وجود اینکه به اندازه مدل قبلی خود گزینه های رنگی زیادی ندارد، هنوز تعداد زیادی از آن ها ارائه می شود. انواع رنگ شامل آبی، خاکستری، صورتی، قرمز، اسکواد (استتار) و سفید است.

اگر به دنبال مدلی مقرون به صرفه تر هستید، JBL Clip 3 هنوز در دسترس است. در حالی که این اسپیکر همان مقاومت در برابر گرد و غبار را ارائه نمی دهد (یا حداقل برای آن تست نشده است)، اما عمر باتری و ویژگی های مشابه با قیمت پایین تر دارد.

اسپیکر Anker Soundcore Flare 2

بهترین اسپیکر های فضای باز
بهترین اسپیکر های فضای باز

نکات مثبت

ویژگی Light Show سرگرم کننده است

IPX7 مقاوم در برابر آب

PartyCast به شما امکان می دهد هر تعداد بلندگو را که می خواهید جفت کنید

کیفیت صدای عالی

نکات منفی

بیس کم ممکن است کافی نباشد

می تواند دارای ماکزیمم صدا نباشد

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک بلندگوی فضای باز بیشتر بهتر است در برابر وضعیت های مختلف آب و هوا مقاومت داشته باشد. Anker Soundcore Flare 2 این ویژگی را با ارائه یک بلندگوی مقاوم در برابر آب که در فضای باز خوب است، ثابت می کند.

مانند انتخاب کلی ما برای بهترین بلندگوی فضای باز، Anker Soundcore Flare 2 نیز قرار است هر کجا که ایستاده اید عالی به نظر برسد. ماهیت 360 درجه اسپیکر از طراحی مشخص است، در حالی که رادیاتورهای باس غیرفعال تضمین می کنند که بیس فضای زیادی دارد.

در حالی که بسیاری از گزینه های بلوتوث مورد نظر ما هم ضد گرد و غبار و هم در برابر آب هستند، Soundcore Flare 2 به نظر می رسد فقط در برابر آب مقاوم است. این اسپیکر دارای استاندارد IPX7 است، به این معنی که اگرچه در برابر آب بسیار مقاوم است، اما از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار تست نشده است.

یکی از جنبه های منحصر به فرد Anker Soundcore Flare 2 ویژگی داخلی نمایش نور است. این اسپیکر دارای یک حلقه LED در پایین و دیگری در بالا است. این‌ رنگ‌ها تغییر می کنند و در کنار موسیقی که به آن گوش می‌دهید تغییر می‌کنند و یک عنصر بصری سرگرم‌کننده را اضافه می‌کنند.

توانایی جفت کردن دو بلندگو برای استریو به طور فزاینده‌ای رایج می‌شود و Anker از این موضوع عقب نمی‌ماند. با فناوری PartyCast، می‌توانید بیش از 100 بلندگوی Soundcore Flare 2 را به هم متصل کنید، با این فرض که می‌توانید به این تعداد بلندگو دست پیدا کنید.

اگر ایده Soundcore Flare 2 را دوست دارید، اما نمی دانید که آیا اندازه آن را دوست دارید یا نه، به Anker Soundcore Flare Mini نگاهی بیندازید. بسیاری از ویژگی های Flare 2 را دارد، اما در بسته بندی کوچکتر و مقرون به صرفه تر عرضه شده است.

اسپیکر بلندگوهای Polk Audio Atrium 4 Outdoor

بهترین اسپیکر های فضای باز
بهترین اسپیکر های فضای باز

نکات مثبت

آماده برای دماهای شدید و باران شدید

به صورت عمودی یا افقی نصب کنید

نصب آسان

دارای اندازه کوچک 

نکات منفی

اندازه کوچک باعث کمبود باس می شود

برای استفاده از اینها به یک گیرنده آمپر یا A/V نیاز دارید

در حالی که بلندگوهای دیگری که ما به آنها نگاه کردیم، بلندگوهایی هستند که می‌توانید در هر جایی حمل کنید، اگر سیستم بلندگوی فضای باز مناسبی می‌خواهید، شاید این یکی چندان مناسب نباشد. برای این کار، به مجموعه ای از بلندگوهای استریو در فضای باز نیاز دارید، مانند بلندگوهای عالی Polk Audio Atrium 4 Outdoor.

اینها کوچکترین و مقرون به صرفه ترین اسپیکرها در محدوده اتریوم Polk هستند، با درایورهای 4.5 اینچی که هنوز هم قادر به ارائه بیس زیادی هستند. در حالی که ما به دنبال استفاده از آنها در پخش موسیقی هستیم، اگر به دنبال راه اندازی یک سینمای خانگی در فضای باز هستید، اینها نیز مناسب هستند.

Polk  می گوید که این بلندگوها دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب و هوا هستند. این بدان معناست که آنها فقط قادر به تحمل چند پاشش آب نیستند. در عوض، آنها در برابر دماهای شدید و باران شدید مقاومت می کنند، به این معنی که وقتی آب و هوا بدتر می شود، نگران نباشید.

وقتی نوبت به نصب بلندگوها می رسد، به راحتی در هر جایی قرار می گیرند. این تا حدی به لطف سیستم نصب است که به شما امکان می دهد آنها را به صورت عمودی یا افقی نصب کنید. خود براکت نصب به شما امکان می دهد بلندگوها را تنها با یک دست نصب کنید.

این اسپیکرها غیرفعال هستند و دارای توان 80 وات هستند، بنابراین علاوه بر تقویت کننده یا گیرنده A/V برای تغذیه آنها به سیم بلندگو نیز نیاز خواهید داشت. اگر از آنها در خارج از خانه استفاده می کنید (که احتمالاً همینطور هست)، ممکن است بخواهید از سیم بلندگوی مخصوص فضای باز استفاده کنید تا مطمئن شوید که سالها کار خواهد کرد.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس