معرفی اسپیکر های سری X سونی

59
0
اسپیکر های سری X سونی

سونی اخیرا سه اسپیکر بی‌سیم جدید را به‌عنوان بخشی از محصولات سری X رونمایی کرده است. این اسپیکرها که SRS-XE200 و SRS-XE300 و SRS-XG300 نام دارند با یک‌بار شارژ بین ۱۶ تا ۲۵ ساعت موزیک پخش می‌کنند. سونی می‌گوید اسپیکرهای جدید از جولای 2022 روانه‌ی بازار می‌شوند. در این خبر به بررسی اسپیکر های سری X سونی می پردازیم.

اسپیکر های سری X سونی

اسپیکرهای جدید سری X سونی طراحی جالبی دارند، مجهز به رادیاتور دوگانه‌ی پسیو هستند و به‌لطف گواهی IP67 دربرابر نفوذ آب مقاوم می باشند. این اسپیکرها از بلوتوث ۵٫۲ و قابلیت Google Fast Pair نیز بهره می‌برند. کاربر می‌تواند هر یک از این اسپیکرها را به حداکثر دو دستگاه متصل کند. اسپیکرهای سونی با تکنولوژی حذف اکو صدای کاربر را نیز ضبط می‌کنند. همچنین امکان فعال کردن میکروفون ازطریق کلیدی فیزیکی وجود دارد.

Sony SRS-XE200 کوچک‌ترین مدل در بین سه اسپیکر جدید سونی است و می‌تواند تا حداکثر ۱۶ ساعت موزیک پخش کند. مدل‌های SRS-XE300 و SRS-XG300 به‌ترتیب ۲۴ و ۲۵ ساعت شارژدهی دارند. Sony SRS-XG300 سه کیلوگرم وزن دارد و نورپردازی سازگار با محتوای صوتی ارائه می کند.

اسپیکر های سری X سونی
اسپیکر های سری X سونی

علاوه بر این سونی ادعا کرده است ازطریق اپلیکیشن Music Center می‌توان اسپیکرها را به صورت بهینه شارژ کرد تا چرخه‌ی عمر باتری این محصولات طولانی‌تر شود.

اسپیکر Sony SRS-XE200 با قیمت حدودی ۱۶۱ دلار و اسپیکر Sony SRS-XE300 با قیمت ۲۱۴ دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. گران‌ترین مدل یعنی SRS-XG300   قیمتی حدود ۳۲۲ دلار دارد. هر سه مدل در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه می‌شوند. اسپیکر SRS-XE200 در رنگ های نارنجی و آبی نیز عرضه می‌شود و SRS-XE300 نیز مدلی به رنگ آبی دارد. در دسترس بودن اسپیکرهای جدید و بی سیم سونی در اروپا از ماه آینده تایید شده است.

منبع : gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس