معرفی بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲ در Hulu، Netflix، HBO Max و دیگر شبکه‌ها

41
0
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

هیچ کمبودی برای تماشای فیلم در سرویس‌های پخش مختلف وجود ندارد و این سرویس‌ها پر هستند از فیلم‌های مختلف، اما محدود کردن گزینه‌های شما ممکن است سخت باشد، زیرا عناوین فیلم‌ها هر ماه می‌آیند و می‌روند. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا فهرستی از بهترین فیلم‌ها را برای تماشا انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲ می پردازیم.

معرفی بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

هر هفته بهترین انتخاب‌های را در سرویس‌های مختلف مانند Netflix، Hulu، HBO Max، Amazon Prime Video و غیره به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فیلم Marjorie Prime – مارجوری پرایم  (2017)

Hulu — January 15

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

هنگامی که مارجوری 86 ساله علائم آلزایمر را نشان می‌دهد، خانواده او به دنبال یک درمان عجیب و غریب و جدید هستند. در این فیلم آینده ای نزدیک را نشان میدهد که در آن هوش مصنوعی یک روش زندگی است. در Prime، یک همراه جدید برای مارجوری شوید! پرایم مردی خوش تیپ و دوست داشتنی است و دقیقاً شبیه شوهر متوفی مارجوری است. به جای اینکه بگذارد او فراموشی بگیرد، زندگی خود با او را به او یادآوری می‌کند، آیا این مرد شبیه شوهر متوفی اوست یا این همان مرد برنامه ریزی شده است!

این درام علمی تخیلی موفقیت بزرگی در جشنواره Marjorie Prime داشت. این فیلم بر اساس رمان مشهور جردن هریسون و کارگردانی مایکل آلمریدا ساخته شده است، یکی از بهترین فیلم‌های استریم جدید این هفته است.

فیلم Thantom Thread (2017)

Netflix — January 16

هنگامی که یک زن جوان در لندن در دهه 1950 وارد زندگی او شد، سبک زندگی کاملاً منظم خود را تغییر داد. آلما، زنی است با اراده اما کمتر شیطنت‌آمیز است، او رینولدز وودکاک را دوست می‌دارد و با وجود تفاوت‌های آشکار بین این دو، به عاشق و معشوق تبدیل می‌شوند.

The Phantom Thread که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم شد، یکی از بهترین فیلم‌های پل توماس اندرسون است که موسیقی اورجینال خیره کننده ای از جانی گرین وود دارد.

فیلم Injustice- بی عدالتی  (2021)

HBO Max — January 17

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

Injustice بر اساس بازی ویدیویی Injustice: Gods Among Us از استودیو NetherRealm و رمان گرافیکی Injustice: Gods Among Us: Year One اثر تام تیلور است و یک فیلم انیمیشن بزرگسالان است که در دنیای دی سی اتفاق می‌افتد.

در یک جهان تاریک جایگزین، سوپرمن دیوانه شده است و جوکر متقاعد شده است که لویس لین را بکشد. اما بتمن برنامه‌های دیگری دارد و تیمی از قهرمانان را گرد هم می‌آورد تا مرد فولادی را قبل از اینکه بتواند زمین را تصرف کند و با مشت آهنین (یا فولادی) حکومت کند، از بین ببرد.

فیلم The Murder of Fred Hampton- قتل فرد همپتون  (1971)

HBO Max — January 17

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

این مستند محصول 1971 است و قتل فرد همپتون، رهبر بخش ایلینوی حزب پلنگ سیاه، توسط پلیس شیکاگو را بررسی می‌کند. این فیلم به طور متفکرانه تحقیقات در مورد هدف قرار گرفتن غم انگیز و نژادپرستانه همپتون را تجزیه می‌کند و میراث او را به عنوان قهرمان عدالت نژادی نشان می‌دهد.

همچنین در حال حاضر می‌توانید فیلم Judas and the Black Messiah را در HBO Max تماشا کنید، یک ویژگی روایی درباره خیانت همپتون توسط یک خبرچین FBI. هر دو فیلم کاوش‌های متحرک و هوشمندانه‌ای درباره بی‌عدالتی نژادی در آمریکا هستند و از بهترین فیلم‌هایی هستند که در این هفته پخش می‌شوند.

فیلم The Last Thing Mary Saw- آخرین چیزی که مری دید  (2022)

January 20 — Shudder

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

 مری که در یک خانواده مذهبی و سرکوبگر در دهه 1800 ایالت نیویورک بزرگ شده است، از رابطه خود با خدمتکار خانواده راضی است. خانواده او با این باور که بر اساس خواست خدا عمل می‌کنند، به دنبال تنبیه شدید دختر به دلیل رابطه ای که از نظر آنها ناپسند است، هستند. همه چیز با ورود یک غریبه مرموز، یک مرگ مشکوک و نیروهای غیرقابل توضیح در محل کار پیچیده تر می‌شود.
ادواردو ویتالتی اولین کارگردانی بلند خود را با این فیلم ترسناک با بازی روری کالکین، استفانی اسکات و ایزابل فورمن انجام داد.

در صورتی که این فیلم‌ها را از دست دادید، ما فیلم‌هایی را که در این ماه به نمایش درآمدند، اضافه کرده‌ایم. تعداد زیادی عناوین عالی از ژانرهای مختلف برای انتخاب وجود دارد، بنابراین امیدواریم همه بتوانند چیزی را که دوست دارند پیدا کنند.

فیلم The Lost Daughter- دختر گمشده (2021)

Netflix — December 17

 مگی جیلنهال اولین کارگردانی خود را با این پرتره زیبا و دلخراش از زنی انجام می‌دهد که در سایه تصمیمات او به عنوان یک مادر زندگی می‌کند. لدا، یک استاد زبان انگلیسی میانسال و مطلقه، در طول یک تعطیلات انفرادی در یونان به دو همسفر دلبسته می‌شود. در حالی که او زنان و فرزندانشان را تماشا می‌کند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، به یاد دخترانش و انتخاب گذشته برای ترک خانواده‌اش می‌افتد، به همراه هزینه‌هایی که برای او برای این انتخابش داده است. 

این درام که سر و صدای اسکار را به دنبال دارد، در ماه دسامبر در نتفلیکس پخش شد و هنوز هم یکی از بهترین فیلم‌های پخش جدید برای تماشای این هفته است.

فیلم The Matrix Resurrections- رستاخیزهای ماتریکس  (2021)  

HBO Max — December 22 (از 23 ژانویه خارج می‌شود)

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

بدون شک فیلم دنباله ای عجیب، رستاخیزهای ماتریکس، به طور موثر بر وجود خود استدلال می‌کند و وسواس هالیوود را در مورد فرنچایزها می‌گیرد، حتی در حالی که چرخش تازه خود را به مجموعه فیلم‌هایی اضافه می‌کند که بیش از دو دهه پیش عرضه شد.

نئو دوباره متقاعد شده است که خاطراتش از سه گانه آشنای ماتریکس، در واقع بخشی از خلاقیت‌های او به عنوان یک توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی است. از آنجا فیلم عناصر قدیمی و جدید را در هم می‌بافد تا مضامین فیلم‌های اصلی را بسط دهد و رساله‌ای کاملاً خودآگاه درباره داستان‌سرایی در نظام سرمایه‌داری به ما بدهد.

این به طور طبیعی یک ورودی قطبی در فرنچایز The Matrix است. با این حال، اگر به شوخی علاقه دارید، این یک دنباله واقعاً هیجان‌انگیز است و برادران وارنر آن را برای یک ماه در طول نمایش خود در HBO Max در دسترس قرار داده داده‌اند.

فیلم The Girl with the Dragon Tattoo- دختری با خالکوبی اژدها  (2011)

Netflix — January 1

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

میکائیل بلومکویست، گزارشگر سوئدی، با لیزبث سالاندر هکر برای بررسی ناپدید شدن 40 ساله  یک فرد در این فیلم هیجان انگیز نئو نوآر همکاری میکند با بازی دنیل کریگ و رونی مارا.

فیلم Devil in a Blue Dress- شیطان در لباس آبی  (1995)

Paramount Plus and Hulu — January 1 

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

شاید این یک راز است که چرا هیچکس سعی نکرده از رمان‌های معمایی و پرفروش مازلی از سال 1995 یعنی شیطان در لباس آبی اقتباس کند. با بازی‌های فوق‌العاده دنزل واشنگتن، جنیفر بیلز، دان چیدل و غیره، این فیلم گواه این است که نوشته‌های مازلی به‌طور باورنکردنی روی پرده کار می‌کند.

وقتی ایزی رالینز که اخیراً از کار بیکار شده و برای به دست آوردن پول نقد تلاش می‌کند، برای کمک به یافتن یک زن گمشده در دهه 1940 لس‌آنجلس استخدام می‌شود. او در دنیایی متشکلاز جنایتکاران، سیاستمداران متقلب، پلیس‌های نژادپرست و آدم ربایان خشن گرفتار می‌شود.

فیلم Three Days of the Condor- سه روز کندور  (1975)

Paramount Plus and Hulu — January 1 

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

یک محقق سیا زمانی فرار می‌کند که دفتر او مورد هدف قاتلانی قرار می‌گیرد که ارتباط مشکوکی با کارفرمایان خود دارند. این فیلم هیجان‌انگیز کلاسیک موش و گربه بازی‌های خیره‌کننده‌ای از رابرت ردفورد و فی داناوی را به‌عنوان متحدان غیرمحتمل به نمایش می‌گذارد.

این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های استریم جدید برای تماشای این هفته برای هر طرفداران این ژانر است و می‌توانید آن را هم در Hulu و هم در Paramount Plus تماشا کنید.

فیلم Gamer (2009)

Peacock — January 1

 گیمر 2009 که یک شکست انتقادی و تجاری بود، برای کشف مجدد و قدردانی شایسته آن بسیار دیر شده است. با این حال اکنون زمان بسیار خوبی است، زیرا اکشن علمی-تخیلی از کارگردانان Crank در Peacock قرار گرفته است، جایی که می‌توانید آن را به صورت رایگان (یا بدون تبلیغات در صورت ثبت نام برای اشتراک پولی) تماشا کنید.

این فیلم جان «کیبل» تیلمن را دنبال می‌کند، مردی که به‌عنوان یک آواتار انسانی برای آزادی خود می‌جنگد، در یک بازی آنلاین بسیار محبوب که در آن زندانیان می‌توانند آزادی خود را به دست آورند یا در تلاش بمیرند. این فیلم نگاهی کاملاً بی‌پرده و بیش فعال به زندگی آنلاین ما است و اگر به میلیاردرهای فناوری اجازه دهیم راه خود را داشته باشند، ممکن است به کجا برسیم.

فیلم Scream – جیغ  (1996)

Peacock — January 1

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

 زمان مناسبی برای دیدن مجدد از فیلم ترسناک کلاسیک Scream است، درست زمانی که جدیدترین اثر در فرنچایز نمادین در حال نمایش در سینماها است. با راه اندازی مجدد ژانر اسلشر در دهه 90، دیدن جیغ هم ادای احترامی دوست داشتنی است و هم انرژی انفجاری برای ژانری که بخشی از درخشش خود را در دید عموم از دست می‌دهد.

این فیلم داستان نوجوانی به نام سیدنی پرسکات و دوستانش را دنبال می‌کند که سعی دارند از قاتل مرموز Ghostface فرار کنند. پیچیدگی این است که شخصیت‌ها (قاتل و قربانی) از قوانین فیلم‌های ترسناک بیش‌ازحد آگاه هستند و از آن‌ها برای چشمک زدن به تماشاگر و کشف برخی ترس‌های تازه استفاده می‌کنند. اگر Scream را دوست دارید، می‌توانید Scream 2 را در Peacock نیز ببینید.

فیلم Super Troopers (2001)

Amazon Prime Video — January 1 

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

Super Troopers یک کمدی کلاسیک است که مطمئنا شما را به خنده می‌اندازد. اکنون در Amazon Prime Video پخش می‌شود. این فیلم گروهی از سربازان ایالت ورمونت را دنبال می‌کند که در شلیک کردن، شوخی‌کردن و گیج کردن یکدیگر مهارت دارند و عموماً کار پلیسی وحشتناکی انجام می‌دهند.

زمانی که یک جنگ قضایی آنها را در تضاد با مجریان قانون رقیب قرار می‌دهد، آنها باید جدی باشند یا تا جایی که می‌توانند به آنها نزدیک شوند. اگر آنها بتوانند به تنهایی برای حل یک قتل مرتبط با عملیات قاچاق ماری جوانا دست به دست هم دهند، می‌توانند خود را ثابت کنند و ایستگاه محبوب خود را باز نگه دارند.

فیلم The Tender Bar (2022)

Amazon Prime Video — January 7

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

 The Tender Bar  به کارگردانی جورج کلونی، برنده جایزه اسکار و با بازی بن افلک، یک درام دوران بلوغ بر اساس خاطرات “جی آر مورینگر” به همین نام است.

جی آر جوان در لانگ آیلند با خانواده عجیب و غریب خود بزرگ می‌شود. او که با ناامیدی یک پدر غایب کنار می‌آید، با عموی حامی خود و مشتریان باری که او اداره می‌کند، پیوند برقرار می‌کند.

فیلم Pharma Bro (2021)

Hulu — January 7 

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

مارتین شکرلی، منفورترین مرد آمریکا را به خاطر دارید که قیمت داروی ایدز را یک شبه 5500 درصد افزایش داد و به “برادر داروسازی” معروف شد؟ برنت هاج مستندساز تصمیم گرفت تا با انجام یک کار کمی عجیب، شخصیت عمومی عجیب و غریب را او درک کند. او برای نزدیک شدن و مستندسازی این مرد به ساختمان آپارتمانی اسککرلی نقل مکان کرد. در اینجا، او به چهره ای تیره تر نگاه می‌کند. اما آیا مارتین شکرلی با این کارش نشانه ای از مشکل است؟ این نکته ای است که در فیلم Pharma Bro از ما می‌خواهند که در نظر بگیریم.

فیلم I’m Your Man- من مرد تو هستم  (2021)

Hulu — January 11

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

یک دانشمند آلمانی این شانس را دارد که برای مطالعات خود بودجه تحقیقاتی به دست آورد. اما در واقع این فیلم علمی و تخیلی است. آلما ابتدا باید در آزمایشی عجیب شرکت کند که در آن سه هفته با یک ربات انسان نما زندگی می‌کند. هوش مصنوعی تام به او اجازه می‌دهد تا شریک زندگی ایده آل آلما باشد. او طوری طراحی شده است که او را کاملاً خوشحال کند. I’m Your Man یکی از بهترین فیلم‌های استریم جدید است.

فیلم Eternals (2021)

Disney Plus — January 12

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

ابدی‌ها هزاران سال است که در میان ما زندگی می‌کنند. نژادی از موجودات فوق‌العاده که برای اطمینان از تداوم آسمان‌های خداگونه طراحی شده‌اند، آنها بر زمین نظارت می‌کنند و از آن در برابر نژادی از بیگانگان به نام Deviants محافظت می‌کنند. با این حال، به عنوان شخصیت‌های درون MCU، آنها از دخالت در امور انسانی منع شده‌اند و غیبت خود را در نبردهای مهم مربوط به انتقام‌جویان و سرنوشت جهان توضیح می‌دهند.

ده قهرمان اکنون جایگاه خود را در جهان زیر سوال می‌برند و با تهدیدات جدیدی برای بشریت و هدف اصلی خود روبرو هستند. Chloé Zhao  این ورودی جاه طلبانه را در MCU کارگردانی می‌کند که اکنون می‌توانید آن را در دیزنی پلاس پخش کنید.

فیلم The Last Duel- آخرین دوئل  (2021)

HBO Max — January 14

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

در میان بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱، آخرین دوئل ساخته ریدلی اسکات برای پخش از HBO Max در دسترس است. آخرین دوئل که برگرفته از فیلمنامه‌ای از نیکول هولوفسنر، بن افلک و مت دیمون است، داستان خصومت سال‌ها بین دوستان سابق، یک شوالیه و یک سرباز در فرانسه در قرن چهاردهم را روایت می‌کند. رقابت کوچک آنها زمانی به نقطه شکست خود می‌رسد که همسر شوالیه او را به تجاوز به او متهم می‌کند.

داستان به نوبه خود از دیدگاه سه شخصیت روایت می‌شود و راه‌هایی را که مردان واقعیت را مطابق با نیازهایشان می‌پیچانند و منیت‌هایشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، آشکار می‌کند. در عین حال، تجربیات زنان در خدمت به همه چیز به جز عدالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلم Hotel Transylvania: Transformania- هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا  (2022)

Amazon Prime Video — January 14

بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲
بهترین فیلم‌های بهمن ۲۰۲۲

طرفداران فیلم‌های هتل ترانسیلوانیا ممکن است از اینکه این فیلم در سینماها اکران نمی‌شود ناراحت باشند، اما جدیدترین فیلم در حال حاضر در Amazon Prime Video موجود است. در این عنوان جدید، «پرتو هیولا» ون هلسینگ اشتباه می‌کند، دراک و دوستان هیولایی‌اش را تبدیل به انسان می‌کند، در حالی که جانی به نوبه خود تبدیل به یک هیولا می‌شود. اکنون، آنها باید با هم کار کنند و خود را با بدن ناهماهنگ جدید خود وفق دهند و تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، درمانی پیدا کنند.

فیلم The Tragedy of Macbeth- تراژدی مکبث  (2022)

Apple TV Plus — January 14

چیزی شرور به این سو می‌آید! جوئل کوئن (از برادران کوئن) این اقتباس کاملاً جدید از تراژدی جاودانه ویلیام شکسپیر، مکبث را کارگردانی می‌کند که در اپل تی وی پلاس موجود است. با بازی‌های دلهره آور دنزل واشنگتن و فرانسیس مک دورمند که به ترتیب در نقش مکبث و لیدی مکبث هستند. این یکی در حال حاضر جوایز زیادی دارد و طرفداران Bard نباید آن را از دست بدهند.

فیلم Twilight – گرگ و میش  (2008)

Peacock — January 16

چه این فیلم را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، گرگ و میش یک پدیده عظیم بود که در سال 2008 منتشر شد و در آن زمان کمی مورد تحقیر قرار گرفت. با نگاهی به گذشته، چیزهای زیادی برای تحسین در این داستان عاشقانه خون آشام وجود دارد و حتی ممکن است یکی از بهترین فیلم‌های پخش جدید در Peacock باشد.

کارگردانی کاترین‌هاردویک فوق العاده است و داستان “بلا سوان” را روایت می‌کند که متوجه می‌شود عاشق همکلاسی مرموز و متفکرش ادوارد کالن شده است. اما آیا ادوارد چیزی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد، هست؟

منبع : androidauthority

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس