معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت سال 2022

88
0
بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت

کیفیت لپ تاپ های ارزان قیمت همه ساله بهتر و بهتر می شوند. سوالی که قبل از خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت باید از خود بپرسید این است که چه چیزی برای شما در یک لپ تاپ مهم است و چه قابلیت هایی را حاضرید قربانی کنید؟ حتی بهترین لپ تاپ ‌های ارزان قیمت هم بی نقص نیستند و در برخی موارد کم و کاستی دارند، البته که این دستگاه ها دارای نقاط قوت هستند اما برای رسیدن به قیمت پایینی که دارند، نقاط قوت خود را کاهش داده اند.

با این حال، مطمئناً می ‌توانید یک لپ تاپ مقرون ‌به ‌صرفه با صفحه‌ نمایش تاچی، شاسی زیبا، پورت HDMI، صفحه‌ کلید با نور پس ‌زمینه یا پشتیبانی از قلم پیدا کنید، اما ممکن است لازم باشد این موضوع را بررسی کنید که کدام یک از این ویژگی ‌ها را بیشتر می ‌خواهید و یا از کدام یک صرف نظر می کنید.

انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ ارزان 2022، HP Envy x360 13 است که دارای ویندوز 10 می باشد. بر اساس بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که Envy دارای کیفیت ساخت، عملکرد و عمر باتری خوبی است که از بسیاری از لپ تاپ های درجه یک و همچنین بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت حال حاضر بازار، پیشی می گیرد.

اما در ادامه قصد داریم چند نمونه از لپ تاپ های زیر 500 دلار را بررسی کنیم که شامل لپ تاپ هایی از برندهای لنوو، ایسر، سامسونگ، اچ پی و غیره می شوند. سایر لپ تاپ ‌های ارزان قیمتی که می توانید تهیه کنید شامل Lenovo Chromebook Duet و Acer Chromebook Spin 713.می باشند، بسیاری از این لپ تاپ ها، در لیست بهترین لپ تاپ های Chromebook و یا دانشجویی نیز فهرست شده اند و از همین رو می توانید انتظارات خود را تا حدودی بالا ببرید.

بسیاری از موارد انتخاب شده ما در لیست بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت، کروم بوک هستند. Chromebook در بسیاری از موارد بهترین گزینه برای خریدارانی است که به دنبال لپ تاپ زیر 500 دلار هستند و تمایل دارند مشخصات، ویژگی‌ ها و کیفیت ساخت بهتری نسبت به اکثر لپ تاپ ‌های ویندوزی با قیمت مشابه، دریافت کنند. امیدواریم در آینده لپ تاپ ‌های ویندوزی زیر ۵۰۰ دلار بیشتری برای اضافه کردن به لیست بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت داشته باشید. بیایید در ادامه با برخی از بهترین مدل های حال حاضر آشنا شویم.

1.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: HP ENVY X360 13

Envy x360 13 HP بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه ای است که می توانید بخرید. با وجود قابلیت تبدیل و ساخت با کیفیت و مستحکم، شبیه به دستگاهی گران قیمت به نظر می رسد. Envy x360 13 HP همچنین دارای بسیاری از ویژگی های عالی دیگر، از جمله صفحه کلید بسیار با کیفیت و صفحه نمایش روشن و رنگارنگ است. از نظر داخلی نیز از قابلیت های استثنایی برخوردار است. به لطف پردازنده AMD Ryzen، عمر باتری در تمام روز تامین می شود و عملکرد دستگاه بسیار روان می باشد. حتی می توانید برخی از بازی های سبک را بر روی آن اجرا کنید. (گزینه های Intel نیز در دسترس هستند.)

البته Envy دارای برخی نقاط ضعف نیز می باشد. صفحه نمایش این دستگاه برابر با 16:9 است که نسبت تصویر کوچکی را ارائه می دهد. عدم پشتیبانی Thunderbolt و HDMI نیز یکی از معایب آن می باشد و برخی از bloatware نیز از قبل نصب شده بودند. اما هیچ ‌کدام از این‌ها به عنوان یک مشکل برای Envy x360 13 HP در نظر گرفته نمی شوند. به طور کلی، با خرید این لپ تاپ، از یک دستگاه مقرون به صرفه و عالی برخوردار خواهید شد. این دستگاه معمولاً با قیمت کمتر از 800 دلار در دسترس است.

2.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: LENOVO CHROMEBOOK DUET

اگر به دنبال یک کروم بوک ارزان قیمت هستید که کارایی عالی را ارائه دهد، قطعاً باید به دنبال کروم بوک دوئت 260 دلاری Lenovo باشید. Duet یک تبلت 10 اینچی از آلیاژ آلومینیوم با سیستم عامل کروم است که دارای پایه و پوشش صفحه کلید می باشد. این لپ تاپ، محکم و درجه یک به نظر می رسد و به راحتی می توانید از آن به عنوان تبلت یا رایانه شخصی استفاده کنید. تا زمانی که انتظار کارایی بیش از حد را از آن نداشته باشید، LENOVO CHROMEBOOK DUET عملکرد خوبی را ارائه خواهد داد. ابعاد این دستگاه کوچک بوده و بر اساس آزمایش های انجام شده، عمر باتری آن 11 ساعت می باشد که آن را به یکی از طولانی ترین عمر باتری در کروم بوک های سال گذشته، تبدیل می کند.

نکته اصلی که باید در مورد Chromebook Duet بدانید این است که صفحه نمایش این دستگاه بسیار کوچک است و فقط 10.1 اینچ برای آن در نظر گرفته شده است. این اندازه به عنوان دستگاهی دستگاه ثانویه برای بزرگسالان و یا دانش آموزان جوان (با قابلیت تاچ) برای انجام کارهایی مانند یادداشت برداری، تماشای نتفلیکس و مواردی از این دست اندازه مناسبی است، اما برای یک دستگاه اصلی ، اندازه ایده آلی نیست، مگر این که با اندازه آن مشکلی نداشته باشید.

3.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: ACER CHROMEBOOK SPIN 713

اگر کروم بوک سنتی تری را با فرم تاشو ترجیح می دهید، Acer Chromebook Spin 713 با قیمت 395 دلار گزینه ای مقرون به صرفه است که در کل عملکرد بسیار عالی را ارائه می دهد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش فوق العاده 3:2 است که تصویری واضح و رنگ های روشن و پر جنب و جوش را با فضای عمودی کافی ارائه می دهد. صفحه نمایش آن، به تنهایی نقطه قوت Chromebook Spin 713 به شمار می آید، اما دارای چندین نقطه قوت دیگر نیز هست که از جمله آنها می توان به صفحه کلید عالی، عمر باتری تمام روز، پورت HDMI، USB-C. ، USB-A و یک اسلات microSD اشاره کرد.

4.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: ASUS CHROMEBOOK CM3 ( قابل جدا شدن )

اگر اندازه و فرم جداشدنی Duet را دوست دارید، اما مایلید برای یک دستگاه سطح بالاتر هزینه کنید، Asus Chromebook Detachable CM3 می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. CM3 نیز مانند Duet، یک تبلت 10.5 اینچی با سیستم عامل Chrome OS و ابعاد 16:10 به همراه پایه و صفحه نمایش قابل جدا شدن است. اما پایه CM3 به روش‌های مختلفی تا می‌ شود؛ می‌ توانید آن را از طول تا کنید تا از تبلت مانند لپ تاپ استفاده کنید و یا آن را از عرض تا کنید و تبلت را به صورت افقی قرار دهید. به علاوه، CM3 دارای قلم داخلی USI است. عمر باتری آن نیز بسیار چشمگیر بوده و می تواند به طور متوسط ​​نزدیک به 13 ساعت امکان کار مداوم را ارائه دهد.

قدرت پردازنده، چیزی است که CM3 را کمی از Duet و سایر لپ تاپ ‌های ارزان قیمتی که می‌ توانید امتحان کنید، عقب تر نگه می دارد. پردازنده MediaTek این دستگاه می تواند عملکرد نسبتاً کندی را ارائه دهد. اما CM3 هنوز هم قابلیت های شگفت انگیزی بسیاری را برای یک دستگاه با قیمت زیر 400 دلار ارائه می دهد.

5. HP PAVILION AERO 13

اگر به دنبال یک لپ تاپ ویندوزی مقرون ‌به‌ صرفه هستید که از Envy x360 نازک‌تر و سبک‌تر باشد و در عین حال عملکردی مشابه را ارائه دهد، HP Pavilion Aero 13 با 669 دلار انتخاب خوبی برای شماست. این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته ای قدرتمند Ryzen است که یکی از سریع ترین پردازنده ها در لپ تاپ های نازک و سبک به شمار می رود. HP PAVILION AERO 13 نه تنها عملکرد خوبی دارد، بلکه با وزن 2.1 پوند نیز به طرز باورنکردنی سبک است و دارای صفحه نمایش 16:10 بسیار روشن می باشد. این لپ تاپ، در زمینه طول عمر باتری نیز برجسته است و می توانید تقریباً 11 ساعت کار مداوم را با آن انجام دهید.

HP برای دستیابی به این مزایا و ارائه رنج قیمتی پایین، مجبور به کاهش برخی از قابلیت ها شده است. کیفیت صدا در این لپ تاپ، ایده آل نیست و دستگاه با تعدادی bloatware ارزان نصب شده ارائه می شود. اما Pavilion Aero 13 تقریباً از هر نظر عالی است و اگر به دنبال یک رایانه ویندوزی کاربردی و ارزان هستید، حتماً به کارتان خواهد آمد.

6.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت
بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت

اگر به دنبال یک کروم بوک مقرون به صرفه هستید که قابلیت های متمایز کننده ای را نیز ارائه دهد، گلکسی کروم بوک 2 با قیمت 549 دلار باید در لیست شما باشد. این لپ تاپ با رنگ “قرمز فیستا” پررنگ و همچنین خاکستری معمولی ارائه می شود و دارای یک صفحه نمایش تاچ قابل تبدیل با پشتیبانی از قلم است (اگرچه قلم در جعبه آن گنجانده نشده است).

از نظر طراحی، Galaxy Chromebook 2 دارای یک پنل QLED عالی می باشد که یکی از بهترین نمایشگرهایی است که تا به حال در کروم بوک دیده ایم. همچنین یک صفحه کلید عالی، عمر باتری مناسب (به طور متوسط ​​7 ساعت و 21 دقیقه کار مداوم) و دو پورت USB-C، یک اسلات microSD و یک جک هدفون بر روی دستگاه در نظر گرفته شده است. SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2 به راحتی یکی از بهترین کروم بوک هایی است که می توانید بخرید و همچنین یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت به شمار می رود.

7. SURFACE GO 2

Surface Go 2 با قیمت 385 دلار، یک تبلت 10.5 اینچی است که ابعاد آن تقریباً به اندازه یک iPad معمولی می باشد. شما باید کاور کیبورد را جداگانه بخرید، اما به طور کلی یک دستگاه کاملا مقرون به صرفه به شمار می آید.

می توانید Surface Go 2 را با پردازنده Pentium Gold یا Core m3 پیکربندی کنید. اگرچه این پردازنده ها عالی ترین یا قدرتمندترین پردازنده های موجود نیستند، اما به احتمال زیاد برای نیازهای روزمره کافی خواهند بود. به خصوص اگر فقط برای انجام یک کار در یک زمان به آن نیاز دارید و نمی خواهید چندین برنامه را همزمان باز کنید. SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2 می تواند هر برنامه ویندوزی را اجرا کند، حمل آن آسان است و یک دستگاه ثانویه عالی به شمار می آید.

8.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: ACER SWIFT 3

بسیاری از بهترین لپ تاپ ‌های ارزان قیمت ممکن است انتخاب ‌های خوبی برای دانش ‌آموزان دبیرستانی و کالج باشند، اما ساخت فوق‌ العاده بادوام Acer Swift 3 آن را به گزینه ‌ای عالی برای گذاشتن آن در کوله پشتی و یا استفاده در محیط های مختلف، تبدیل می کند. صفحه نمایش 14 اینچی آن نیز نسبت به برخی از دستگاه های 13 اینچی که در این لیست معرفی کردیم، فضای بیشتری را برای انجام چند عملکرد به شما می دهد. اما نکته برجسته سوئیفت 3 پردازنده های Ryzen 4000 آن می باشند. مدل Ryzen 7 4700U در زمینه مدیریت کارهای روزانه عملکرد بسیار عالی داشته و از عمر باتری 7 ساعته نیز برخوردار می باشد.

اگرچه سوئیفت 3 در ظاهر، باریک ترین یا زیباترین لپ تاپی نیست که می‌ توانید بخرید، اما در بیشتر زمینه ‌ها عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این دستگاه دارای انواع پورت ها از جمله USB-C، USB-A و HDMI است. صفحه کلید با نور پس ‌زمینه آن عملکرد خوبی دارد و همچنین دارای یک خواننده اثر انگشت یکپارچه قابل اعتماد است. لپ تاپ ایسر Swift 3 دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS 1080p، پردازنده Intel i7، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است. همچنین دارای حسگر اثرانگشت برای ورود آسان و صفحه کلید با نور پس‌زمینه است که تایپ کردن در شرایط کم نور را آسان می ‌کند.

9. LENOVO YOGA C740

Lenovo Yoga C740 یک لپ تاپ آلومینیومی محکم برای هر کارهای روزانه است که یکی از بهترین لپ تاپ‌ های ارزان قیمت زیر 800 دلار به شمار می رود. Yoga C740 از طراحی ساده و شیک برخوردار است، این دستگاه دارای ساختار آلومینیومی محکم بوده و به همراه پردازنده‌ های نسل دهم اینتل ارائه می شود. کیفیت صدای Lenovo Yoga C740 به طرز شگفت انگیزی عالی است، به طوری که بلندگوهای رو به بالا در کناره‌ های کیبورد، تجربه صدای فراگیر خوبی را ارائه می ‌دهند. استفاده از صفحه کلید و تاچ پد بسیار راحت است. با این حال، معایب و یا حتی مزیت متمایز کننده زیادی برای گفتن وجود ندارد، اگر به دنبال یک لپ تاپ ویندوزی زیر 800 دلار با شاسی آلومینیومی خوش ساخت و قاب محکم هستید، Lenovo Yoga C740 یک انتخاب خوب به شمار می آید. اکنون یک سال از عمر C740 می گذرد و از همین رو می توانید آن را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس