هدفون ورزشی Anker Soundcore Sport X10 یکی از بهترین هدفون های اسپورت

69
0

Soundcore Sport X10 شرکت انکر، هدفونی است که در این مقاله مورد توجه قرار گرفته و قرار است در کنار هم از بخش فناوری سایت اول نیوز بررسی کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

“اگر به اهل دویدن یا ورزش کردن در باشگاه یا در فضای آزاد هستید، این بهترین گزینه برای ای است که با شما خواهند ماند.”

مزایا :

  • تناسب راحت و ثبات
  •  دوام در ناهموارها
  •  کیفیت صدای خوب
  •  ANC جامد و عملکرد محیطی
  •  پشتیبانی عالی از برنامه

معایب :

  •  باد می تواند نفوذ کند
  •  بدون پشتیبانی از aptX
  •  بدون شارژ بی سیم

Anker Soundcore با بازی هدفون های بی سیم غریبه نیست، اما تا به امروز، این شرکت تنها با دو مدل در عرصه تناسب اندام فعالیت کرده است: Spirit X2 مبتنی بر earhook، و Spirit Dot 2 کوچکتر و سبک تر. هر دو برای کسانی خوب هستند.که برای تمرینات فعال به یک تناسب کامل نیاز دارند – مخصوصاً Spirit X2 – اما هیچکدام دارای نویزگیر فعال (ANC) نیستند، ویژگی ای که بیشتر مورد تقاضای همه کاربران هدفون قرار می گیرد.

برای رفع مشکل، جدیدترین مدل اسپورت این شرکت، Soundcore Sport X10، با همان قیمت 80 دلاری مدل‌های Spirit عرضه می‌شود، اما قلاب‌های گوش بسیار انعطاف‌پذیر و چرخشی و در واقع ANC را اضافه می‌کند. ما آنها را برای مدت طولانی نگه داشتیم تا ببینیم چقدر راحت (و ساکت) می توانند باشند.

 

آنچه در جعبه Soundcore Sport X10 است :

تناسب و راحتی بخش‌های کلیدی داستان مورد بحث ما در اینجا هستند، که توضیح می‌دهد که چرا پنج جفت گوشواره در جعبه وجود دارد، از کوچک‌تر تا بزرگ‌تر. جدا از آن، یک کابل شارژ USB-C و یک راهنمای شروع سریع دریافت می‌کنید، از جمله یک مدل، نحوه پوشیدن هدفون را توضیح می‌دهد. و شما را راهنمایی می کند که چطور به بهترین شکل ممکن از هدفون خود استفاده کنید.

طرح Soundcore Sport X10:

گوش گیرها بیشتر به چشم می آیند زیرا انکر آنها را به گونه ای طراحی کرده است که در درجات مختلف مفصل بندی شوند. به هدفون های موجود در قاب آنها نگاه کنید، متوجه می شوید که چگونه آنها به دور خود هدفون می پیچند. آنها را بیرون بکشید و قلاب را بچرخانید تا دسترسی آنها را افزایش دهید و آنها را آماده کنید تا روی گوش های شما لنگر بزنندو در گوش های شما با استحکام بشری بمانند، که در طول فعالیت ورزشی یا دویدن از گوش های شما خارج نشوند، و وقت شما برای ثابت نگه داشتن در گوش هایتان هدر ندهد. قلاب ها تا 210 درجه نسبت به موقعیت ثابت اولیه خود در قاب می چرخند، به این معنی که می توانند به خوبی برای گوش های مختلف مناسب باشند.

 

آنها همچنین بسیار انعطاف پذیر هستند، بنابراین چه احساس کنید که گوش‌هایتان برای قلاب گوش بزرگ هستند یا نه، احتمال اینکه با اسپورت X10 با مشکل مواجه شوید، کمتر است. Anker پیشنهاد می‌کند که ابتدا هدفون را با نوک آن در گوش داخلی خود قرار دهید و سپس قلاب را دور گوش خود بپیچید تا همه چیز در جای خود ثابت شود. لازم نیست این کار را به این صورت انجام دهید، اما اگر  در گوش شما بهتر قرار بگیرد، برای گوش داخلی شما بهتر است، ارزش آن را دارد که ابتدا امتحان کنید. متوجه شدم که در هر صورت می توانم حال خوبی به دست بیاورم، و شما هم ممکن است همین نتیجه را بگیرید. چندین بار طول کشید تا به یاد بیاورم که آنها را به چه سمتی بچرخانم تا بتوانم آنها را در کیس برگردانم، اما هرگز هنگام قرار دادن آنها با مشکل اتصال مواجه نشدم.و این یکی از حسن های خوب این هدف است.

 

رتبه بندی IPX7 برای چیزی که Sport X10 در مورد آن است، اساسی است و به شما امکان می دهد تا 30 دقیقه آنها را تا عمق حدودا یک متری زیر آب قرار دهید. نکته اصلی این است که شما نباید نگران استراحت در استخر یا نشستن در وان با این وسایل باشید. آنها لزوما هدفون شنا نیستند و نباید آنها را داخل آب نمک ببرید، مگر اینکه بخواهید آنها را کاملاً بشویید و خشک کنید، اما ماندگاری آنها برای باشگاه یا بیرون رفتن در هنگام دویدن آرامش خاطر است، و مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند. با این سطح از عرق، نه تنها به بازی ادامه می‌دهند، بلکه به خاطر قلاب‌ها روی گوش‌های شما قفل می‌شوند. و هرگز از گوش های شما خارج نمی شود.

 

 

Anker همچنین عناصر آشنا، از جمله حذف نویز فعال (ANC)، حالت محیطی، و EQ را در برنامه Soundcore وارد کرد. دکمه‌های فیزیکی روی هدفون‌ها نیز کنترل‌ها را ساده‌تر می‌کنند، اگرچه تنظیمات پیش‌فرض Anker ممکن است برای شما کار نکند. به طور پیش فرض، یک بار فشار دادن صدا را کاهش می دهد (چپ) یا آن را افزایش می دهد (راست). برای رد شدن از یک آهنگ (چپ) یا پخش/مکث (راست) دوبار کلیک کنید. دکمه را به مدت دو ثانیه در دو طرف نگه دارید تا در حالت های ANC، محیطی و عادی حرکت کنید.

 

می‌توانید این موارد را در برنامه تنظیم کنید، البته با گزینه‌های محدود. تکرار یک آهنگ در طرح‌بندی پیش‌فرض وجود ندارد، اگرچه می‌توانید آن را به کنترل‌های خود در برنامه اضافه کنید. به طور قابل توجهی وجود ندارد، راهی برای ایجاد دستیار صوتی – با یک استثنا. اگر فقط از یک هدفون در حالت مونو استفاده می کنید، می توانید با نگه داشتن دکمه به مدت دو ثانیه به سیری، دستیار گوگل، بیکسبی یا الکسا (هر کدام که در دستگاه شما برجسته است و از آن استفاده می کنید) دسترسی داشته باشید. بحث در مورد دکمه های فیزیکی سخت است، و با وجود برخی اشتباهات در استفاده از آنها، آنها کاری را که قرار است انجام دهند، انجام می دهند. و جایی برای نگرانی از بابت استفاده آنها وجود ندارد.

 

نکته آخر اینکه اسپورت X10 در سه رنگ عرضه خواهد شد. واحد بررسی من نسخه مشکی بود، و یک نوع سفید، به علاوه یک قرمز که اواخر تابستان عرضه خواهد شد، وجود دارد. که می توانید بر اساس نوع علاقه و سلیقه آن را انتخاب کنید.

 

راه اندازی و برنامه Soundcore :

متصل کردن Sport X10 آسان است و Google Fast Pair من را در کمترین زمان در اندروید راه اندازی کرد. با iOS، جایی که من به سرعت اتصال را برقرار کردم، تفاوتی نداشت. ویژگی‌ها به اندازه برخی دیگر از هدفون‌های Anker گسترده نیستند، مثلاً اینکه چگونه خط Liberty گزینه‌های کنترل بیشتری را ارائه می‌کند، اما اکثر قطعات مشابه دست نخورده هستند. و از همان نسخه های قبلی استفاده شده است.

 

EQ آشنا به نظر می رسد، با 21 تنظیم از پیش تعریف شده برای انتخاب، به علاوه یک بخش سفارشی با استفاده از یک اکولایزر هشت باند برای ایجاد خود. اگر قبلاً خود را ایجاد کرده‌اید، می‌توانید هنگام ورود به حساب Soundcore خود، آنها را با Sport X10 استفاده کنید.

 

 

همچنین می‌توانید ANC یا حالت محیطی را مستقیماً از برنامه انتخاب کنید، اگرچه من فکر می‌کنم این اشتباه بود که Anker به جای نمایش دادن آن در جایی برجسته‌تر، Wind Noise Reduction را به منوی تنظیمات وارده کرده. متوجه شدم که چیزی از کنترل‌های داخلی هدفون در دسترس نخواهد بود، اما حضور آن بلافاصله مشخص نیست. برای هدفون های متمرکز بر فعالیت، قرار دادن چنین تنظیماتی در همان منو با به روز رسانی سیستم عامل و دفترچه راهنمای کاربر، برای من عجیب به نظر می رسد.

 

از سوی دیگر، Anker تصمیم گرفت تا با گنجاندن بخش تمرین تنفسی در برنامه که در واقع بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، به نکته ای اشاره کند. با در نظر گرفتن تمام محتوای دیگری که چنین برنامه‌هایی ارائه می‌کنند، در مقایسه با برنامه‌هایی مانند Calm که به شما ارائه می‌دهد، کمرنگ است، اما اگر بخواهید آن را در یک تمرین ادغام کنید، وجود دارد. همه چیز را به گرم کردن، آرامش، رفع فشار و حالت سفارشی انتخابی شما تقسیم می کند. برای تغییر تنظیمات تنفس، مانند مدت زمان دم یا بازدم، روی تنظیمات در بالا سمت راست ضربه بزنید.

 

من بدم نمی آمد از آن استفاده کنم، اما این اولین انتخاب من نخواهد بود، به خصوص اگر تمرینی که دنبال می کنم قبلاً یک تمرین تنفسی به عنوان بخشی از گرم کردن داشته باشد. من در استفاده از آن در شرایطی که می‌خواستم بعد از دوچرخه‌سواری کمی آرام‌تر شوم یا بعد از یک تمرین شدید روی تنفس‌ام کار کنم، کاربرد بهتری پیدا کردم.

 

کیفیت صدا Soundcore Sport X10:

 

Anker با درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری همراه شد و آن‌ها را تنظیم کرد تا پاسخ باس بیشتری را مطابق با مجموعه ای از هدفون‌های تمرینی ارائه دهند. شکی نیست که اینها با صدای بلندی برایشان بازی می کنند، اگرچه شما آن را بلافاصله نخواهید شنید. و در طول تمرین آهسته آهسته با آن مواجه خواهید شد.

 

مانند همیشه، Anker EQ را روی پیش تنظیم امضای خود تنظیم می کند. شاید برای افزایش اعتماد شرکت به پاسخ باس موجود، پیش تنظیم Bass Booster را حذف کرد (Bass Reducer هنوز وجود دارد)، اگرچه می توانید نتایج مشابهی را با Deep دریافت کنید. اگر واقعاً می‌خواهید صدای بیس را افزایش دهید، صدای خود را سفارشی کنید، اما هر طور که این کار را انجام می‌دهید، باید متوجه شوید که در اینجا هنگام سرهم‌کردن صدای بیس، صدایی غلیظ وجود دارد.

 

حتی اگر چندان اهل بیس نباشید، صدای دلپذیرتری خواهید یافت، اگر نه با یکی از پیش تنظیم‌ها، قطعاً با صدای سفارشی. اسپورت X10 کاملاً در سطح Soundcore Liberty 3 Pro نیست، اما من متوجه شدم که تناسب آن به بهترین استفاده از کیفیت صدای ممکن از این هدفون‌ها کمک کرده است. پایین‌های قوی با اوج‌های گرم مواجه می‌شوند، با میانه‌های قابل قبول برای ایجاد یک نمایه صدای دوست‌داشتنی که در شرایطی کار می‌کند که احتمالاً آن‌ها را می‌پوشید. با این حال، برخلاف برخی دیگر از جوانه‌های Soundcore، اینها از aptX پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین کاربران Android آن را از دست خواهند داد. ، اگرچه AAC برای همکاری با SBC اینجا است.

 

صرف نظر از این، ویژگی های دیگری برای کمک وارد می شوند. عملکرد ANC بسیار خوب است، با این تفاوت که برای کاهش وزش باد به خوبی عمل نمی کند – چیزی که من به طور معمول هنگام دوچرخه سواری با آنها به آن توجه می کنم. جابجایی Wind Noise Reduction در برنامه کمک می کند، اما من دوست داشتم جلوه واضح تری داشته باشد. اگر مثلاً سریع‌تر می‌دوید یا دوچرخه‌سواری می‌کنید و فقط آئرودینامیک طبیعی را احساس می‌کنید، کمک می‌کند، در حالی که در روزهای بدتر، این تندبادها راه‌هایی برای نفوذ به گوش شما پیدا می‌کنند. و شاید کمی برای شما آزار دهنده باشد.

 

تماس های تلفنی در یک محیط داخلی بسیار خوب هستند، به دلیل آرایه شش میکروفون (سه میکروفون در هر طرف) که به حذف برخی از نویزهای پس زمینه و افزایش همزمان صداها کمک می کند. در تنظیمات بی صدا، تماس ها خوب و واضح بودند. در خارج یا در محیط‌های پر سر و صدا، برای شنیدن صداها باید صدا را بالا ببرم، اما هنوز هم می‌توانم تماس برقرار کنم. Anker می‌گوید وقتی حالت شفافیت روشن است صداها را پاک می‌کند، اما این به میزان بلندی پس‌زمینه نیز بستگی دارد.

 

عمر باتری :

 

هدفون Soundcore Sport X10 عمر باتری را هشت ساعت در هر بار شارژ با ANC خاموش ارزیابی می کند. آن را روشن بگذارید، و با حجم بالاتر، شش ساعت یا کمتر را تجربه می کنید. سطوح صدا به هر حال تأثیر بیشتری خواهد داشت، بنابراین اگر سبک شما این است که آن را کمی در فضای باز یا در باشگاه افزایش دهید، در نهایت آنها را بیشتر شارژ خواهید کرد. این کیس به شما سه بار شارژ کامل می دهد. و نیاز شما را برای کل طول روز برطرف می کند.

 

در اینجا شارژ بی‌سیم دریافت نخواهید کرد و USB-C را به عنوان یکی از گزینه‌هایتان در اختیار خواهید داشت. شارژ سریع در دسترس است – 10 دقیقه شارژ سریع تا دو ساعت پخش را انجام می دهد.

 

برداشت و نتیجه ارزیابی ما :

هدفون Soundcore Sport X10 برخی از ویژگی ها را کنار گذاشت تا قیمت را به برچسب زیر 100 دلار کاهش دهد و ارزش را از منظر هزینه و همچنین از دیدگاه عملکردی باقی بگذارد. دوام و انعطاف پذیری در تناسب و راحتی اینجاست. پشتیبانی یکپارچه از برنامه، کیفیت صدای خوب، و عمر باتری قابل توجه، بسته خوبی را برای هدفون‌های اسپرتی تشکیل می‌دهند. که می توان گفت Soundcore Sport X10 یکی از بهترین ها در میان رقبا برای انتخاب است.

 

آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟

هدفون‌های ورزشی و تمرینی با بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شوند، و یکی از گزینه‌هایی که ممکن، اینکه کارساز باشد. تا زمانی که بدون ANC خوب باشید و قصد ندارید زیاد با تلفن صحبت کنید. آنها برای استفاده کردن بسیار پایدار هستند و صدای خوبی دارند، اما برای موقعیت های فعال که از آن زیاد برای صحبت کردن استفاده نمی کنید ساخته شده اند. با تم قلاب گوش، JLab Epic Air Sport ANC کیفیت های بسیار مشابهی با Sport X10 دارد، البته با کیفیت تماس ضعیف تر و کیس بسیار بزرگ تر. با پشتیبانی از برنامه قوی و عمر باتری فوق‌العاده ، و همچنین با قیمت مناسب، بیس زیادی از آهنگ های در حال پخش دریافت می‌کنید.

اگر بودجه شما اجازه 40 دلار اضافی را می‌دهد،می توانید به جای Soundcore Sport X10 از  Jabra Elite 4 Active و از بسیاری جهات فوق‌العاده است و بسیاری از چیزهایی را که Jabra را در فضای هدفون‌ها ممتاز می‌کند، می‌گیرد و روی این جوانه‌ها اعمال می‌کند. دوام عالی، صدای عالی، ANC خوب، و پشتیبانی از اپلیکیشن های متعدد، و همچنین انتخابی مناسب را به همراه دارد.

 

تا کی دوام خواهند داشت؟

Anker اینها را سخت کرده است، اما شما نمی توانید Sport X10 را بدیهی فرض کنید. اگر عرق کرده اید هدفون ها را بشویید و قبل از قرار دادن آنها، در محفظه خود خوب خشک کنید. Anker گارانتی 18 ماهه برای پوشش مشکلات ارائه می دهد، اما نه برای آسیب های که با آب یا عرق به هدفون ها زده می شود.

 

آیا باید آنها را بخرید؟

یشنهاد می شود در صورت نیاز حتما تهیه کنید . نه تنها به دلیل قیمت مناسب، بلکه به این دلیل که Anker سابقه خوبی در پشتیبانی از محصولات خود با به روز رسانی دارد. این هدفون‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، و این تنها چیزی است که می‌توانید در صورت دریافت بیشتر با قیمت کمتر، درخواست کنید. و می توانید به تعداد بالا سفارش دهید و تخفیف بیشتری بگیرید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس