معرفی تبلت Nokia T10 (نوکیا تی 10) به همراه بررسی ویژگی های آن

72
0
تبلت Nokia T10

شرکت HMD Global امروز از یک تبلت 8 اینچی جدید با نام تبلت Nokia T10 (نوکیا تی 10) رونمایی کرد؛ محصولی که سخت افزار نسبتا ضعیف و رده پایینی دارد، اما  قول سه سال به‌روزرسانی اندروید برای آن داده شده است. این تبلت از تراشه پردازشی ساخت (Unisoc) استفاده می کند و در نسخه‌های LTE و Wi-Fi عرضه خواهد شد.

تبلت Nokia T10 (نوکیا تی 10)

 نوکیا T10 دارای پردازنده Unisoc T606 است که دارای پردازشگر مرکزی با هشت هسته می‌باشد. 2هسته از نوع Cortex-A75 و برای عملکرد بالا، و 6 هسته دیگر هم از نوع کم مصرف‌ترx Cortex A-55  هستند. میزان حافظه رم این تبلت 3 یا 4 گیگابایت و قابل انتخاب بوده و فضای ذخیره‌سازی نیز 32 یا 64 گیگابایت می باشد که امکان ارتقاء آن به وسیله حافظه میکرو اس دی هم وجود دارد.

در پشت این دستگاه فقط یک دوربین با وضوح 8 مگاپیکسل وجود دارد که از فوکوس خودکار پشتیبانی کرده و با یک فلاش LED همراه شده است. در قسمت جلو نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

 صفحه نمایش 8 اینچی نوکیا T10 از نوع LCD با وضوح 1280 در 800 پیکسل است و تأییدیه رسمی  Netflix HD را دارد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، وای-فای دو بانده 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه 5.0 و وجود سنسور مجاورت در نسخه LTE اشاره کرد.

تبلت Nokia T10
تبلت Nokia T10

 ظرفیت باتری این محصول نیز 5250 میلی آمپر ساعت است، اما سرعت شارژ آن به 10 وات محدود شده است. همچنین پورت USB-C  هم برای شارژ باتری در نظر گرفته شده  است.

نوکیا T10 دارای بلندگوهای استریو با قابلیت پخش OZO می باشد و همچنین می‌تواند به عنوان صفحه نمایش دوم برای به حداکثر رساندن بهره وری به رایانه شخصی متصل شود.

HMD Global  این تبلت 8 اینچی را به اندروید 12 و همچنین ویژگی‌هایی مانند Google Kids Space و Entertainment Space مجهز کرده و آن را فقط با رنگ آبی اقیانوسی وارد بازار خواهد کرد. همچنین، در برخی از مناطق به همراه تبلت یک قاب شفاف هم داخل جعبه تعبیه شده است.

 قیمت تعیین شده برای مدل وای-فای نوکیا T10 با حافظه 3/32 گیگابایتی تنها 159 دلار است و فروش رسمی آن از ماه اوت آغاز خواهد شد.

منبع : gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس