معرفی 7 تا از بهترین سایت های خبری بازی | بهترین سایت ها برای گیمر ها

61
0
سایت های خبری بازی

در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین سایت های خبری بازی و سایت های نقد و بررسی بازی می پردازیم که وقت شما را با اخبار فیک و نامرتبط تلف نمی کنند.

بهترین سایت های خبری بازی

هر سال صدها بازی ویدیویی منتشر می‌شوند و زمان کافی برای اجرای همه آنها وجود ندارد. چگونه باید بدانید که کدام بازی ها ارزش وقت شما را دارند؟سایت‌های بررسی و اخبار بازی‌های ویدیویی راه خوبی برای اطلاع از اتفاقات دنیای بازی هستند و اینکه آیا آخرین نسخه‌های منتشر شده ارزش خرید دارند یا خیر.

ما بهترین سایت های بررسی بازی ها و سایت های خبری بازی های ویدیویی را در اینترنت برای کمک به این موضوع انتخاب کرده ایم. چه بخواهید قبل از خرید یک بازی کیفیت آن را بررسی کنید یا فقط بخواهید آخرین عناوین بازی را مرور کنید، یکی از این وب سایت های بازی عالی به خوبی به شما کمک خواهد کرد.

سایت های نقد و بررسی بازی

روزنامه‌نگاری بازی‌های ویدیویی در دهه گذشته مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است. در اینجا از جزئیات خاص خودداری می کنیم، اما کافی است بگوییم که چندین وب سایت بازی های ویدیویی شناخته شده متحمل نقض اصول اخلاقی شده اند: تبانی، روابط مالی فاش نشده، و دوستی و رفتارهای دیگر.

علاوه بر این، برای بسیاری از سایت های بازی، تمرکز از بررسی بازی ها عمدتاً بر اساس گیم پلی و کیفیت آنها تغییر کرده است. در حال حاضر، برخی از سایت ها بیش از هر چیز بر مسائل اجتماعی و سیاسی تأکید دارند یا حتی نویسندگانی دارند که با برخی از مقالات مانند وبلاگ شخصی خود رفتار می کنند.

سایر سایت‌های بازی برای پوشش سایر شکل های  سرگرمی (مانند فیلم، تلویزیون و موسیقی) به خسارت پوشش بازی‌هایشان، تقسیم شده‌اند.

ما شما را تشویق می‌کنیم که درباره این موضوعات تحقیق کنید و درباره اینکه آیا می‌خواهید چنین سایت‌های بازی رایج را دنبال کنید یا خیر، نتیجه‌گیری کنید. هر سایتی که برای خواندن انتخاب می کنید، مهم است که به نویسندگانش توجه کنید، نه فقط به سایت. اینجا واقعا “بهترین سایت بررسی بازی” برای همه نیست، زیرا کیفیت در بین نویسندگان سایت های مختلف متفاوت است.

سایت Destructoid

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

Destructoid یک سایت بازی همه جانبه عالی با کمی همه چیز است. مقالاتی را به طور مرتب منتشر می کند، هر هفته تعداد زیادی پست خبری، بررسی و ویژگی ظاهر می شود. این شامل به‌روزرسانی‌های بازی‌های خاص، پیش‌نمایش بازی‌های آینده و نظرات است.

اگرچه این فقط یک سایت خبری بازی نیست. Destructoid بررسی بازی های کنسول وPC  رایانه شخصی و همچنین عناوین موبایل و حتی DLC را منتشر می کند. بررسی‌های آن ساده است و می‌توانید سیستم امتیازدهی Destructoid را بخوانید تا متوجه شوید که چگونه به بازی‌ها امتیاز می‌دهد.

این پوشش را با محتوای ویدیویی و انجمن‌های اجتماع تکمیل کنید، و یک وب‌سایت بازی ویدیویی قوی دارید که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

سایت GamesRadar+

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

یکی دیگر از سایت‌های خبری بازی که تعادل سالمی از محتوا را ارائه می‌کند، GamesRadar+ اخبار، بررسی‌ها، ویژگی‌ها، نگاه‌های عملی به بازی‌های جدید و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

می توانید نظرات و راهنمای بازی ها را در سیستم مورد علاقه خود مشاهده کنید یا آخرین اخبار و بررسی ها را بررسی کنید.

GamesRadar+ حجم بازی های بسیاری از سایت های دیگر را بررسی نمی کند. در زمان نگارش این مقاله، آخرین دسته از بررسی‌های سایت شامل چند بازی معروف است، اما بیشتر بررسی‌ها سخت‌افزاری هستند. این نشان می دهد که کارکنان وقت خود را صرف می کنند و در بررسی عجله نمی کنند.

در بررسی‌ها، فهرست‌های جوانب مثبت/منفی و خلاصه‌ای از نظرات، بررسی آنها را آسان می‌کند.

به طور کلی، GamesRadar+ محتوای زیادی برای بررسی و همچنین داستان‌های سریع برای مطلع شدن از اخبار بازی ارائه می‌کند.

سایت Game Informer

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

Game Informer یک مجله قدیمی بازی های ویدئویی است که یک وب سایت نیز دارد. برخلاف سایر وب‌سایت‌های بازی که محتوای فیلم و تلویزیون را نیز ارائه می‌کنند، این وب‌سایت کاملاً در مورد بازی‌ها است (گاهی اوقات فیلم‌ها و تلویزیون‌های مبتنی بر بازی‌ها را پوشش می‌دهد). اخبار، پیش‌نمایش بازی‌های آینده، بررسی‌ها و ویژگی‌ها را خواهید دید.

این یک برداشت قدیمی از یک وب سایت بازی در عصر پیچیده مدرن است که مورد استقبال قرار می گیرد. بسیاری از کارکنان، بازیکنان قدیمی بازی هستند، و سایت حس حرفه ای به آن دارد. بررسی های خود را با یک عدد خلاصه می کند، کاری که امروزه همه سایت های بازی انجام نمی دهند.

به طور کلی، Game Informer یک وب سایت است که توسط افرادی که عاشق بازی های ویدیویی هستند اداره می شود و برای بازیکنان ساخته شده است. سایت همه بازی های کوچک را بررسی نمی کند، اما آنچه در اینجا وجود دارد بسیار عالی است و هیچ مزخرف سیاسی وجود ندارد که نگران آن باشید.

سایت Metacritic

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

اگر تمایلی به بررسی دقیق ندارید و فقط می خواهید یک امتیاز سریع کسب کنید تا ببینید آیا یک بازی ارزش بازی کردن را دارد یا خیر، Metacritic برای شما مناسب است. Metacritic به خودی خود یک وب سایت نقد نیست، اما در عوض امتیازات وب سایت های مختلف نقد بازی (مانند Rotten Tomatoes و وب سایت های مشابه برای فیلم ها) را جمع آوری می کند.

برای یک بازی جستجو کنید، نمره وزنی(weighted score) از 1 تا 100 را خواهید دید. می‌توانید برای خواندن نظرات فردی کلیک کنید، یا آنچه را که منتقدان فکر می‌کنند با نظرات کاربران مقایسه کنید.

در بسیاری از مواقع، خلاصه کردن کیفیت یک بازی در یک عدد سخت است. بنابراین، بسیاری از افراد با (weigh)وزن Metacritic مشکل دارند، اما این مکان خوبی برای شروع تحقیقات خود در مورد یک بازی است. فقط به یاد داشته باشید که نمره شماره گذاری همه چیز نیست.

سایت Nintendo Life

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

همانطور که از نامش پیداست، این یکی از بهترین وب سایت های بازی برای علاقه مندان به Nintendo است. Nintendo Life در پوشش Nintendo Switch، 3DS، eShop و موضوعات مشابه تخصص دارد. نظرات، اخبار، ویژگی‌ها و حتی ویدیوهای اصلی را خواهید دید.

 

راهنماها در اینجا برجسته هستند. آن‌ها برای بازی‌های اصلی، مانند نوع ضعف‌های Pokémon یا نحوه تشخیص نقاشی‌های جعلی در Animal Crossing، کمک می‌کنند.

این سایت عناوین قابل دانلود eShop و همچنین نسخه های اصلی را بررسی می کند، بنابراین پوشش زیادی وجود دارد.

 با داشتن یک جامعه دلپذیر در بخش‌های گفتمان و نظرات، این یک بازدید ضروری برای همه طرفداران Nintendo است.

سایت GameSpot

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

GameSpot یک سایت بازی شناخته شده است که ارزش دیدن را دارد. اخبار محبوب و جدید را در صفحه اصلی آن به همراه فهرست بازی های آینده و بررسی های اخیر خواهید دید. این سایت ، بازی های محبوب و کوچک را در هر پلتفرمی بررسی می کند. برای چیزی کمی متفاوت، می‌توانید نمایش‌های ویدیویی و انجمن‌های آن را برای ارتباط با سایر گیمرها نیز بررسی کنید.

 

در بررسی های آن گاهی برخی ابهامات وجود دارد، مانند نویسنده اشاره می کند که آنها در کل بازی ، بازی نکرده اند. به همین دلیل، دیدن خلاصه ای از آنچه بازبینی کننده در پایین مقاله بازی کرده است، خوب است. اما به طور کلی، این یک منبع با کیفیت است.

سایت Christ Centered Gamer

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

با بحث بالا در مورد جهت گیری در بازی‌ها، ممکن است فکر کنید سایتی با استعداد آشکار انتخاب عجیبی برای گنجاندن آن است. اما Christ Centered Gamer به دلیل بررسی های واضح خود از سوی افرادی که نگران اخلاق سایت های اصلی بازی هستند، تحسین شده است.

برخلاف سایت‌هایی که به تعصبات نویسنده اجازه می‌دهند در رتبه‌بندی کیفیت بازی تأثیر بگذارند، این سایت نظرات خود را به دو امتیاز تقسیم می‌کند.

یکی از لحاظ فنی بازی را از نظر گیم پلی، کنترل ها و سایر ویژگی های آن نمره می دهد.

دیگری بر اساس عواملی مانند زبان، محتوای جنسی و موارد مشابه، اخلاق بازی را نمره می‌دهد.

اگر فردی با ایمان هستید، یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بازی های ویدیویی برای فرزندان خود فراتر از رده بندی سنی اولیه بازی داشته باشید، می توانید نمره اخلاق را در نظر بگیرید. اما اگر به این موضوع اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید از کنار آن بگذرید و همچنان از بررسی کیفی بازی بر اساس شایستگی‌های خودش لذت ببرید.

این صفحه به اندازه برخی دیگر از سایت‌های بررسی بازی شناخته شده نیست، اما در مورد تعصبات خود پیشرو است و هیچ گونه نقض اخلاقی نداشته است. ممکن است آن را تازه بیابید.

وب سایت هایی برای بررسی بازی های نوشته شده توسط کاربر

سایت های فوق همگی نشریات حرفه ای برای اخبار و بررسی بازی ها هستند. با این حال، فراموش نکنید که هزاران منبع آنلاین برای خواندن نظرات ایجاد شده توسط کاربر نیز وجود دارد. از آنجایی که نظرات در مورد بازی‌ها ذهنی هستند، ممکن است ترجیح دهید چندین بررسی از بازیکنان روزمره را علاوه بر یا به جای مقالات حرفه‌ای بخوانید.

YouTube

هر کسی که نظر دارد و یک کانال یوتیوب دارد می تواند یک ویدیو در مورد بررسی یک بازی بسازد. اگر ترجیح می دهید به جای مطالعه در مورد یک بازی، گیم پلی را تماشا کنید، این یک گزینه عالی است.

این احتمال وجود دارد که بتوانید شخصی را پیدا کنید که در مورد بازی مورد علاقه خود صحبت کند. برای شروع به بهترین کانال های بررسی بازی YouTube نگاهی بیندازید.

GameFAQS سوالات متداول بازی

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

GameFAQs علاوه بر اینکه یکی از بهترین مکان‌ها برای بررسی بازی‌ها است، منبع مفیدی برای بررسی کاربران از بازی‌ها نیز می‌باشد. یک بازی را جستجو کنید و برگه(tab) نظرات آن را بررسی کنید تا ببینید دیگران در مورد آن چه فکر می کنند.

این بررسی‌ها از الگوی خاصی پیروی نمی‌کنند، بنابراین این به هر فرد بستگی دارد که درباره آنچه که فکر می‌کند مهم است بحث کند و بررسی را بر اساس آن ساختار انجام دهد.

Steam 

سایت های خبری بازی
سایت های خبری بازی

Steam دارای یک سیستم بازبینی مفید است که به راحتی می توانید ببینید که بسیاری از بازیکنان دیگر در مورد بازی چه فکری می کنند.

کافی است صفحه هر بازی را در Steam به پایین اسکرول کنید تا نگاهی بیندازید. می‌توانید با بررسی‌های مثبت یا منفی، مدت زمانی که بازبین

 (داور) بازی را انجام داده و معیارهای دیگر فیلتر کنید. حتی امکان مشاهده نموداری از بررسی ها در طول زمان وجود دارد.

 

بسیاری از بازی‌ها دارای بررسی‌های «خنده‌دار» هستند که چندان مفید نیستند، اما می‌توانید برخی از آن‌ها را با ابزارهای Steam فیلتر کنید. دیگران می‌توانند برای نقدها جوایزی بدهند و مفیدترین آنها به صدر می‌رسند.

حتی اگر روی PC رایانه شخصی بازی نمی کنید، بررسی نظرات Steam برای هر بازی که به آن علاقه دارید منبع مفیدی است.

 

برترین وب سایت های بازی های ویدیویی که ارزش وقت شما را دارند

بهترین وب سایت های بازی های ویدیویی لزوماً آنهایی نیستند که اغلب درباره آنها می شنوید. بسیاری از وب‌سایت‌های بازی دارای اشکالات عمده‌ای هستند  از جمله: عدم رعایت اخلاق، نمرات نقد توجیه‌ناپذیر ضعیف یا یک سوگیری رادیکال. اما این سایت ها مکان های بسیار خوبی برای دریافت نظرات بازی های ویدیویی و همچنین برخی اخبار هستند.

 

علاوه بر این گزینه‌ها، ایده خوبی است که برخی از پخش‌کننده‌های Twitch را پیدا کنید که از آنها لذت می‌برید. وب‌سایت‌های بازی ده‌ها نفر را استخدام می‌کنند، که یافتن صدای ثابت را دشوار می‌کند.

با یک ا streamer ، می توانید ترجیحات آنها را درک کنید و بهتر ببینید که آیا یک بازی برای شما مناسب است یا خیر. به علاوه، دیدن یک بازی در زمان واقعی برای خودتان همیشه کمک می کند.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس