معرفی ساعت Huawei Band 7

68
0

ساعت Huawei Band 7 برای کسانی است که می‌خواهند ساعت هوشمندی به اندازه کافی جمع‌وجور داشته باشند تا بتوانند هر روز آن را بپوشند تا مدت زمان زیادی شارژ شود و تمام عملکردهای اولیه را پوشش دهد. و این واقعیت که بانک را خراب نمی کند، آن را جالب تر می کند.

ساعت Huawei Band 7

این محصول در رنگ های مشکی، سبز، صورتی و قرمز و با قیمت 59 یورو/50 پوند، یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در بازار است.

چیزی که Huawei Band 7 هوآوی بند 7 را چشمگیر می کند، لیست بلندبالایی از ویژگی هایی است که توانسته در آن برچسب قیمت جای دهد.

ساعت Huawei Band 7
ساعت Huawei Band 7

ضد آب تا 50 متر، فقط 16 گرم (28 گرم با بند)، پشتیبانی از 96 حالت تمرین،ضربان قلب، اکسیژن خون و خواب را ردیابی می کند، notifications نوتیفیکیشن ها(اعلان ها) را نمایش می دهد،و تا 14 روز عمر باتری دارد. اما مهمتر از همه، این که بسیار سبک و راحت است جوری که فراموش خواهید کرد ساعت ها روی مچ دست شماست.

Huawei Band 7 در یک جعبه ساده با یک شارژر مغناطیسی اختصاصی عرضه می شود.

سخت افزار

Huawei Band 7 هواوی بند 7 بسیار سبک و در عین حال بسیار محکم است. وزن کم با استفاده نکردن از هیچ فلزی روی بدنه به دست می‌آید که هواوی ادعا می‌کند از مواد پلیمری ساخته شده است. اگر فکر می‌کنید که این کیس فلزی است، بخشیده می‌شوید، با این حال، به عنوان یک تصور بسیار قابل قبول است.

در جلو، یک صفحه نمایش 1.47 اینچی 194x368px AMOLED وجود دارد. شکل مستطیلی باعث می شود نمایشگر بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد، در حالی که تجربه مشاهده عالی است – رنگ های زنده و کنتراست عالی. این صفحه نمایش حتی برای شدیدترین روزهای آفتابی نیز بسیار روشن است. اگرچه گزینه حداکثر روشنایی خودکار وجود ندارد.

تنظیمی برای کم نور کردن صفحه نمایش در شب وجود دارد که برای کسانی که قصد دارند Band 7 را در رختخواب بپوشند و از عملکرد ردیابی خواب آن استفاده کنند، یک ویژگی عالی است.

ساعت Huawei Band 7
ساعت Huawei Band 7

همچنین صفحه نمایش بسیار مهم Always-on وجود دارد و شما می توانید پنج صفحه ساعت را انتخاب کنید چهار دیجیتال و یک آنالوگ.

شیشه بالای صفحه نمایش از بالا به پایین کمی خمیده است،و صفحه نمایش در جایی که به فریم می رسد به یک مورب ختم می شود و تجربه لمسی راحت و بدون لبه را ایجاد می کند.

ساعت Huawei Band 7
ساعت Huawei Band 7

بدنه در مدل مشکی ما خاکستری تیره است. یک دکمه در سمت راست Huawei Band 7 وجود دارد که حالت‌های تمرین را نشان می‌دهد. ضربه دوم شما را به خانه بر می گرداند.

با نگاهی به قسمت زیرین Huawei Band 7، حسگر اپتیکال ضربان قلب و دو پین شارژر مغناطیسی اختصاصی مشاهده می‌شود.

همچنین از اینجا به پین ​​ها برای برداشتن بند دسترسی دارید. این یک شکل اختصاصی است، بنابراین نمی توانید از بند ساعت استاندارد استفاده کنید. برای برداشتن بند باید پین را به سمت پایین فشار دهید که انجام این کار کمی سخت است زیرا بند به سمت پین خم می شود. این چیزی نیست که ما انتظار داشته باشیم بسیاری از مردم اغلب انجام دهند، بنابراین مشکلی نیست.

بند های دیگر به راحتی از طریق خرده فروشان آنلاین در دسترس هستند که بسیار عالی است.

نرم افزار، ردیابی تناسب اندام و خواب، عمر باتری

ساعت Huawei Band 7
ساعت Huawei Band 7

Huawei Band 7 یک سیستم‌عامل بی‌درنگ اجرا می‌کند که ویژگی‌ها را روی صفحه اصلی ارائه می‌کند و هیچ برنامه قابل نصبی ندارد. به درستی هوشمند نیست به این معنا که نمی توانید به راحتی عملکرد آن را گسترش دهید.

در عوض، صفحه ساعت به عنوان برنامه شما عمل می کند. به طور پیش فرض، شما یک صفحه نمایش برای ضربان قلب، خواندن SpO2، آب و هوا، کنترل موسیقی،و ویجت فعالیت دریافت می کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که کدام صفحه نمایش داده شود و آنها را دوباره ترتیب دهید، اما به طرز عجیبی این کار از طریق خود صفحه انجام نمی شود (بر خلاف بسیاری از ساعت های هوشمند که در آن فشار طولانی روی صفحه به شما امکان می دهد آن را بردارید یا حرکت دهید). شما باید به منوی تنظیمات بروید، که غیر قابل درک و خسته کننده است.

ناراحتی دیگر این است که نمی‌توانید عملکرد دکمه کناری را تغییر دهید، یا فشار طولانی را اضافه کنید.

برنامه Huawei Health از طریق فروشگاه Play در دسترس است،اما هنگامی که آن را تنظیم کردید، هواوی از شما می خواهد آخرین نسخه را از وب سایت خود دانلود کنید. یک برنامه iOS نیز وجود دارد.

10 صفحه ساعت از پیش نصب شده و بیش از 4 هزار مورد از طریق برنامه Health وجود دارد. اکثرا کیفیت خوبی دارند.

ساعت Huawei Band 7
ساعت Huawei Band 7

اما فقدان ویژگی ها نیز به سادگی ترجمه می شود. هنگامی که Huawei Band 7 را راه‌اندازی کردید یا به حالت پیش‌فرض آن عادت کردید، آن چیزی را که می‌خواهید ببینید به خوبی به شما نشان می‌دهد.

بیایید درباره ی notifications نوتیفیکیشن ها (اعلان ها) صحبت کنیم. می‌توانید Band 7 را برای نمایش notification ها (اعلان‌ها) از هر برنامه دریافت کنید. اما فقط در برخی از برنامه‌ها می‌توانید پاسخی را دریافت کنید. به عنوان مثال، شما نمی توانید در Viber وایبر پاسخ دهید، اما می توانید درMessenger مسنجر، و سپس فقط با عبارات از پیش تعیین شده مانند OK، NO، YES و غیره یا با ایموجی پاسخ دهید.

ردیابی تناسب اندام بسیار قوی است. شما 96 حالت تمرینی در اختیار دارید که تمام کارهایی که این بازبین انجام می دهد را پوشش می دهد. در طول تمرین تجزیه و تحلیل دقیقی دریافت می کنید. نمودار بسیار خوبی وجود دارد که بر اساس ضربان قلبتان به شما می گوید چقدر درگیر هستید.

ما مقایسه ای کنار هم با ساعت هوشمند قابل اعتماد خود انجام دادیم که هر روز آن را حمل می کنیم و متوجه شدیم که Huawei Band 7 کمی سازگارتر است. در حالی که سایر پوشیدنی‌ها گاهی اوقات با ضربان در دقیقه بالا یا پایین می‌پریدند، Huawei Band 7 ثابت‌تر بود.

ما مطمئن هستیم که Band 7 در ردیابی پیشرفت ما دقیق بوده است.

ما خواب خود را با Huawei Band 7 پیگیری کردیم و یک بار دیگر آن را با ساعت هوشمند آزمایش شده ی خود مقایسه کردیم. در اینجا باند 7 آنقدر دقیق نبود.

فکر می‌کند در همان لحظه‌ای که دراز می‌کشید به خواب رفته‌اید، در حالی که ساعت دیگر به درستی مدت زمان گذشته را تا زمانی که  واقعاً به خواب می‌روید ردیابی می‌کند.

این باعث شد که دستگاه معمولی دقیق بگوید چند ساعت خوابیده ایم درحالی که بنده7 ساعت بیشتری را نشان می دهد. در آن شب خاص، ما 6 ساعت خوابیدیم اما بند هفت بیش از 6 ساعت را نشان داد.

ساعت Huawei Band 7
Huawei

مسئله دیگر داده های خواب عمیق به ظاهر بیش از حد اغراق آمیز است. یک شب، Huawei Band 7 می‌گوید ما نزدیک به دو ساعت وقت داشتیم، در حالی که ساعت دیگر 40 دقیقه را ردیابی کرد.

ما به طور مداوم بیش از 2 ساعت در شب را با Huawei Band 7 مطالعه می کردیم.

به طور کلی، Huawei Band 7 حتی در شب‌هایی که می‌دانیم خواب خوبی نداشتیم، به ما امتیاز خواب عالی را می‌دهد.

اگر در مورد بهبود خواب خود جدی هستید، Huawei Band 7 بینش لازم را به شما نمی دهد و فکر می کنید که خواب عالی دارید.

در پایان با یک توجه بسیار بالا، بیایید در مورد عمر باتری صحبت کنیم. هواوی ادعا می کند که تا 14 روز استفاده معمولی دارد. ما 8 روز استفاده سنگین داشتیم – حدود 5 روز با notification ها(اعلان‌ها) با صفحه نمایش همیشه روشن و 4 تمرین. 3 روز دیگر، Band 7 قرار بود برای بیدار کردن صفحه نمایش، notification ها (اعلان ها) خاموش شود. ما شکی نداریم که Huawei Band 7 اگر فقط به عنوان ساعت از آن استفاده کنید، تقریباً 14 روز کامل دوام خواهد آورد.

بسته شدن

ساعت Huawei Band 7
ساعت Huawei Band 7

Huawei Band 7 یکی از بهترین گزینه ها برای یک پوشیدنی هوشمند توانمند با قیمت مقرون به صرفه است. به خوبی ساخته شده است، دارای ویژگی های قوی، و توانایی های ردیابی سلامت و تناسب اندام قوی است.

عمر باتری مناسب با این نوع دستگاه عالی است. یک رنگ برای همه وجود دارد و قیمت آن بسیار رقابتی است. تنها رقیب قدرتمند هواوی بند 7، شیائومی اسمارت بند 7 است که در قیمت مشترک و به همان اندازه توانمند است. بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام یک از این پوشیدنی ها بیشتر مورد پسند شما هستند.

منبع : gsmarena

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس