معرفی 13 انجمن بزرگ بازی های ویدیوئی

71
0
انجمن بزرگ بازی های ویدیوئی

صنعت بازی های ویدیوئی این روزها به یکی از پرحاشیه ترین صنایع تبدیل شده است و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. گفتگو درباره آخرین اخبار بازی های ویدیوئی با دیگران و یا به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد بازی هایی که به تازگی آن‌ها را انجام داده اید، یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت ها در این زمینه به شمار می آید.

درواقع اگر شما علاقه‌مند به بازی های ویدیوئی باشید اما دوستان گیمری نداشته باشید، ممکن است نتوانید به راحتی با دوستان خود در مورد علاقه‌مندی هایی که دارید صحبت کنید و صحبت کردن در مورد بازی های ویدیوئی در جمعی که کسی به آن‌ها علاقه ندارد، می تواند بسیار دشوار باشد. این جاست که انجمن بازی های ویدیوئی به میدان می آیند و عرصه را برای حضور پر رنگ گیمرها و جمع کردن آن‌ها به دور هم، گسترده تر می کنند.

در این انجمن ها می توانید افراد بسیاری را پیدا کنید که علاقه‌مندی های مشابهی با شما دارند و حتی ممکن است با آن‌ها قرار کافه بگذارید و به دوستانی صمیمی تبدیل شوید! به همین دلیل، در ادامه راهنمایی را برای شما آورده ایم تا بتوانید با 13 انجمن بزرگ بازی های ویدیوئی آشنا شوید و در هر کدام که دوست داشتید، عضو شوید و گروه های دوستانه ای را تشکیل دهید.

بزرگ‌ترین انجمن های بازی های ویدیوئی برای گیمرها

انجمن های بازی های ویدیوئی، فضایی را فراهم آورده اند تا افرادی که می خواهند در باره بازی های ویدیوئی با یکدیگر صحبت کنند و یا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند، دور هم جمع شوند و بتوانند تجربه هایی جدیدی را در کنار دوستان تازه خود کسب نمایند. برخی از این انجمن ها همه بازی ها را در بر می گیرند، در حالی که برخی دیگر بر روی یک سبک یا شرکت خاص تمرکز دارند.

در این راهنما با بزرگ ترین انجمن های بازی آشنا می شویم که در آن‌ها می توانید در مورد بازی‌ های ویدیوئی دلخواه خود صحبت کنید و برای عبور کردن از مراحل مختلف بازی ها، ایده هایی را از دیگران دریافت کنید.

1. Steam Discussions

Steam Discussions
Steam Discussions

Steam بزرگ‌ترین پلتفرم توزیع دیجیتال بازی های کامپیوتری به شمار می آید. همچنین این پلتفرم دارای یک انجمن گفتگو است که در آن می توانید در مورد ویژگی های خاص Steam (مانند SteamVR یا Trading Cards ) با افراد دیگر بحث کنید و یا در مورد بازی های ویدیوئی مختلف نظرات خود را به اشتراک بگذارید. هر بازی که توسط Steam ساخته شده است، انجمن مخصوص به خود را دارد، بنابراین لازم نیست نگران گم شدن نظرات یا سؤالات خود در بین اطلاعات نا محدود این سایت باشید. با استفاده از این انجمن، به راحتی قادر خواهید بود با افرادی که بازی های مورد نظر شما را انجام دهند، چت کنید و به تبادل اطلاعات بپردازید.

2. GameFAQs

GameFAQs از سال 1995 شروع به کار کرد و از همین رو یکی از قدیمی ترین سایت های مرتبط با بازی های ویدیوئی در وب می باشد. این پلتفرم در ابتدا به عنوان یک منبع اطلاعات از راهنماهایی که توسط کاربران نوشته شده اند و سؤالات متداولی که برای انواع بازی های ویدیوئی مطرح می شدند، مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته گسترش یافت و جنبه های دیگری مانند بررسی و یک انجمن را نیز در بر گرفت.

GameFAQs یک صفحه جداگانه برای پیام های هر بازی ویدیوئی اختصاص داده است که می توانید بازی مورد نظر خود را جستجو کرده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید. همچنین، کاربران سایت این فرصت را دارند تا درباره‌ی موضوعاتی که مختص یک بازی نیست (مانند یک کنسول یا ژانر بازی) صحبت کنند و نظرات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

3. IGN Boards

سایت IGN این بستر را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند اخبار، پیش‌ نمایش‌ ها و بررسی ‌های مربوط به آخرین و بهترین بازی های ویدیوئی را در کنار اخبار کمیک ها و فیلم های جدید در اختیار داشته باشند. همچنین این انجمن دارای یک بخش اطلاعات است که افراد در آن می توانند توضیحات و راهنماها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در مورد هر یک از موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند با یکدیگر بحث کنند. انجمن IGN انواع موضوعات مربوط به سرگرمی را فراتر از بازی های ویدیوئی، از جمله انیمه، ورزش و رویدادهای مهم در این زمینه را در بر می گیرد. اما می توان گفت که بازی های ویدیوئی، اصلی ترین بخش انجمن IGN به شمار می روند و روزانه گفتگوهای زیادی در این مورد صورت می گیرد.

4. GameSpot Boards

قطعاً GameSpot یکی از منابع برتر و شناخته شده در زمینه اخبار و بررسی های بازی های ویدیوئی به شمار می رود، این سایت از سال 1996 وجود داشته است و از همین رو، پست های قدیمی بسیاری در این انجمن وجود دارند و روزانه نیز به تعداد این پست ها افزوده می شود. GameSpot یک پاتوق همیشگی برای چت و گفتگو در بین گیمرها است؛ به خصوص بخش System Wars برای طرفداران پلتفرم های مختلف به وجود آمده است تا بتوانند با یکدیگر مبارزه کنند.

5. r/gaming

Reddit جدا از بازی های ویدویی، یکی از بزرگ‌ترین جوامع در اینترنت است و از آنجایی که r/gaming یکی از زیر مجموعه های subreddit است دارای میلیون ها زیر مجموعه می باشد. با این حال، اغلب صحبت هایی که در این انجمن صورت می گیرند بیشتر سطحی هستند و افراد به همه بازی های ویدیوئی رای مثبت می دهند و میم و ادیت های خنده دار از آن‌ها ارسال می کنند. r/gaming می تواند یک انجمن عالی برای وقت گذرانی با بازیکنان دیگر و خندید‌ن با آن‌ها به شمار بیاید.

6. NeoGAF

انجمن NeoGAF در سال 1999 به عنوان یک انجمن گفتگو برای Gaming-Age راه اندازی شد، این وب سایت در ابتدا در زمینه اخبار و بررسی های بازی ها در بین گیمرها بسیار شناخته شده بود. در طول سال ‌ها، این انجمن مشکلات مختلفی را پشت سر گذاشت و در آن زمان بود که از Gaming-Age جدا شد. NeoGAF در سال 2007 به دلیل رفتار صاحب خود دچار جنجال شد و در نتیجه بسیاری از اعضا و مدیران این سایت دست از فعالیت در آن کشیدند. با این وجود، انجمن NeoGAF همچنان یک انجمن بازی بسیار محبوب است.

7. ResetEra

ResetEra انجمنی است که توسط کاربران سابق NeoGAF و پس از بحث و جدل پیرامون مالک NeoGAF تأسیس شده است. این سایت سیاست های سخت‌گیرانه ای را در مورد کاربران خود و ثبت نام آن‌ها در پیش گرفته است تا از بروز مشکلات جلوگیری کند.

انجمن ResetEra بسیار فعال است و قطعاً یکی از محبوب ترین انجمن های بازی به شمار می رود که همه روزه پست های منظمی را انتشار می کند و می توانید در روز ساعاتی را به وقت گذرانی در این سایت اختصاص دهید. البته ResetEra به دلیل سخت گیری هایی که برای ثبت نام و ایجاد کاربری اعمال می کند باعث شده تا بسیاری از افراد از ساختن حساب کاربری در آن منصرف شوند.

8. بمب غول پیکر؛ Giant Bomb

Giant Bomb نیز یکی دیگر از انجمن های محبوب در بین گیمرها است که در سال 2008 توسط جف گرستمن و دوستانش پس از اخراج از GameSpot تأسیس شد. این سایت از آن زمان به بعد راه درازی را پیموده است و به دلیل ویدیوهای سرگرم کننده و دیدنی خود شناخته شده است. انجمن های Giant Bomb مکانی عالی برای گپ زدن آرام و دوستانه است. همچنین، از آنجایی که این سایت در کنار محتواهای روزانه اش دارای یک منبع اطلاعاتی کامل نیز می باشد؛ می توانید اطلاعات کافی در مورد شخصیت ها و مفاهیم حوزه های مختلف مرتبط با بازی ها را نیز در این قسمت دریافت نمایید.

9. نینتندو لایف؛ Nintendo Life

اگر تا به حال در زمینه بازی های ویدیوئی فعالیت داشته اید، ممکن است بدانید که نینتندو لایف به شرکتی معروف است که در پس فرانچایزهای محبوبی مانند ماریو و زلدا قرار دارد؛ این انجمن یک فروم جداگانه به طرفداران نینتندو اختصاص داده است تا علاقه‌مندان بتوانند در آن شرکت کنند و با یکدیگر به گفتگو بپردازند. همچنین، در این انجمن قطعاً مکان هایی برای بحث در مورد تمام نسخه های فعلی نینتندو به همراه کنسول های گذشته آن پیدا خواهید کرد. البته خوب است بدانید که یک بخش جداگانه برای بازی هایی که

توسط نینتندو ساخته نشده اند نیز وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید.

10. MMORPG.com

MMORPG ها به لطف World of Warcraft محبوبیت زیادی پیدا کردند و به یکی از بزرگ‌ترین ژانرهای بازی های ویدیوئی تبدیل شدند. امروزه، تعداد زیادی MMORPG با کیفیت و سرگرم کننده وجود دارد که می‌ توانید بازی کنید و جالب این است که گاهی اوقات صحبت کردن در مورد آن‌ها لذت ‌بخش‌ تر از اجرای واقعی آن‌ها است!

شما این امکان را دارید تا با سایر کاربران در همه انجمن ها به بحث و گفتگو بپردازید اما بهتر است بحث های خود را در انجمنی که به ژانر مورد نظر شما اختصاص دارد، دنبال کنید. MMORPG.com این جاست تا بستری را برای علاقه‌مندان به بازی های ویدیوئی برای گفتگو و بحث های سرگرم کننده در مورد بازی های ویدیوئی و هر چیزی که مربوط به آن‌ها است ایجاد کند تا گیمرها از این انجمن ها لذت کافی را ببرند.

11. انجمن Minecraft

انجمن Minecraft
انجمن Minecraft

Minecraft یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیوئی تمام تاریخ است و توانسته است طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این بازی همچنان در صدر بازی های محبوب است و بازیکنان بسیاری آن را دنبال می کنند، Minecraft هنوز هم بستری است برای کشف چیزهای جدید و ساختن بناهای خلاقانه. به این ترتیب، تعجبی ندارد که در حال حاضر انجمن Minecraft یکی از بزرگ‌ترین انجمن های بازی است، نه فقط در مقایسه با انجمن های اختصاص داده شده به یک بازی بلکه در مقابل انجمن های بزرگ بازی ها نیز ماینکرافت می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. بنابراین اگر عاشق Minecraft هستید، این مکان قطعاً مکانی مناسب برای شماست.

12. اورکلاکرها؛ Overclockers

Overclockers
Overclockers

اگرچه Overclockers در درجه اول به عنوان یک شرکت فروشنده قطعات کامپیوتر در بریتانیا شناخته می شود، اما این شرکت دارای یک انجمن فعال و دوستانه است که صدها عضو در هر زمان آنلاین دارد.

اگر از صحبت کردن در مورد بازی‌ ها و به ویژه سخت‌ افزارهای رایانه لذت می‌ برید، انجمن Overclockers مکانی است که باید به آن سر بزنید تا با کاربرانی که علاقه‌مندی های مشابهی با شما دارند، گفتگو کنید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. اگر دوست دارید کامپیوتر خود را با جدیدترین تجهیزات به روز کنید تا بتواند بازی های شما را با بالاترین وضوح ممکن و با بیشترین فریم اجرا کند، پس در انجمن اورکلاکر می توانید افرادی را پیدا کنید که در این زمینه اطلاعات بسیاری دارند و می توانند کمک زیادی در پیدا کردن قطعات مناسب کامپیوتر به شما کنند.

13. VGR

VGR
VGR

انجمن VGR تنها از سال 2018 وجود داشته است و از همین رو در مقایسه با برخی از انجمن های فهرست شده در اینجا، جوان ترین و تازه کارترین به شمار می آید. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کاربران و علاقه‌مندان به بازی های ویدیوئی در این وب سایت فعال هستند که در مورد جنبه های مختلف بازی های ویدیوئی گرد هم آمده اند و بحث می کنند. صرف نظر از این که از چه پلتفرمی استفاده می کنید، انجمن VGR بستری را فراهم آورده است تا بتوانید اخبار و اطلاعات مهم پیرامون بازی های ویدیوئی و فناوری ها را در اختیار داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال یک انجمن بازی محبوب و جدید هستید، حتماً انجمن VGR را امتحان کنید.

با گیمرها در Discord چت کنید و لذت ببرید !

در این راهنما با برخی از انجمن های بازی های ویدیوئی آشنا شدیم که می توانید به آن‌ها بپیوندید و با افراد همفکر خود چت کنید؛ امیدواریم که در بحث های جالبی شرکت کنید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. با این حال، در نظر داشته باشید که انجمن ها تنها جایی نیستند که می توانید با گیمرهای دیگر چت کنید. شما این فرصت را دارید تا از برنامه هایی مانند Discord استفاده کنید و از طریق پیام های متن، وویس و ویدیو با دیگران ارتباط برقرار کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس