جعبه گشایی آنباکس گلکسی واچ سری 5 و ایربادهای گلکسی بادز 2 پرو

167
0
آنباکس گلکسی واچ سری 5

همراه با دو گوشی جدید تاشو، Unpacked 2022 همچنین هاست چند مدل ساعت هوشمند جدید گلکسی و یک جفت هدفون بی‌سیم جدید بود. سری Galaxy Watch 5 اولین مدل Pro را به مجموعه ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی می کند و هدفون های Galaxy Buds 2 Pro جدید کیفیت صدا و حذف فعال نویز را بهبود می بخشد. آنباکس گلکسی واچ سری 5 را در ادامه مشاهده کنید.

ما هر سه لوازم جانبی سامسونگ را در ویدیوهای جعبه گشایی (آنباکس) و اولین راه اندازی جدید خود در زیر ارائه می دهیم. به طور خاص، ما در حال نمایش Grey Titanium Galaxy Watch 5 Pro، Grey Galaxy Watch 5 (مدل استاندارد، غیر پرو) و Galaxy Buds 2 Pro در رنگ مشکی هستیم.

جعبه گشایی (آنباکس) پوشیدنی های هوشمند 2022 سامسونگ

مدل جدید گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ دارای یک بند مچی D-Buckle است که به راحتی قابل تنظیم است. و همانطور که بسیاری از شما تاکنون می‌دانید، بر خلاف مدل‌های کلاسیک که دارای یک قاب فیزیکی چرخان هستند، صفحه‌نمایش دایره‌ای ساعت هوشمند با یک قاب مقعر ثابت احاطه شده است. در همین حال، گلکسی واچ 5 استاندارد رویکرد آشنا تری دارد و از طراحی بدون حاشیه گلکسی واچ 4 فاصله زیادی نمی گیرد.

هر دو ساعت هوشمند دارای نرم‌افزار بهبودیافته، ویژگی‌های توسعه‌یافته Samsung Health و سنسور دما هستند. علاوه بر این، اگرچه نتوانستیم ادعاهای سامسونگ را در محیط جعبه‌گشایی (آنباکس) خود آزمایش کنیم، اما این شرکت می‌گوید ساعت‌های هوشمند جدید Watch 5 و Watch 5 Pro می‌توانند به ترتیب تا 50 تا 80 ساعت با یک شارژ کامل دوام بیاورند.

در مورد هدفون جدید گلکسی بادز 2 پرو، کیفیت صدا در سطح بالایی قرار دارد و باس قدرتمند و بسیار تمیز است. با کمال تعجب چنین است! آنها در اولین گوش دادن ما واقعا عالی کار کردند و ما از پیشرفت سامسونگ در اینجا بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم.

فراموش نکنید که آخرین ویدیوهای آنباکس گلکسی واچ سری 5 و Buds 2 Pro ما را در زیر بررسی کنید تا نگاهی دقیق تر به این پوشیدنی های جدید سامسونگ داشته باشید، و اگر می خواهید یکی از آنها را بخرید، اکنون می توانید پیش خرید کنید تا بعداً در بازار عرضه شود. این ماه.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس