معرفی و بررسی خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴

57
0
خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴

شرکت هیوندای نخستین تصاویر از خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴ را در وب‌سایت خود در کره‌ جنوبی منتشر کرد‌. این سدان کامپکت آن‌جا با نام آوانته شناخته می‌شود‌ و به فروش می‌رسد.

خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴

نسل هفتم هیوندای النترا در مارس ۲۰۲۲ رونمایی و اواخر همان سال عرضه شد. اصلاحات ظاهری معمولا اوایل عرضه خودرو انجام می‌شوند و هیوندای عادت دارد که خط تولید خود را به سرعت به‌روز کند. اکنون با وجود آن که النترا هنوز جدید است، اما اصلاحاتی روی آن اعمال شده است.

بخش عمده‌ای از این اصلاحات، در بخش جلویی خودرو مشاهده می‌شود. النترا (آوانته) ۲۰۲۴ اکنون چراغ‌های صاف‌تری دارد و یک نوار فلزی جدید به آن اضافه شده که کل عرض جلوپنجره را پوشانده است.

خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴
خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴

هیوندای تصمیم گرفته تا یک عنصر مطابق رنگ بدنه را به جلوپنجره اضافه کند تا این بخش به دو قسمت تقسیم شود. این موضوع باعث می‌شود تا جلوپنجره کم‌تر به چشم بیاید و نتیجه آن مطلوب بوده است. ورودی‌های هوای فیک در طرفین سپر قرار گرفته‌اند و ظاهر خودرو را اسپرت‌تر کرده‌اند.
در قسمت عقب خودرو، تغییر چشمگیری ایجاد نشده، اما سپر آن کمی اصلاح شده و یک عنصر نقره‌ای U شکل از یک گوشه به گوشه دیگر رسیده است. بخش‌های مشکی‌رنگ نیز براق‌تر به نظر می‌رسند.

با توجه به این که این نسخه تنها یک فیس‌لیفت است، بنابراین ویژگی‌های ظاهری قسمت جانبی به همان شکل و بدون تغییر باقی مانده‌‌اند. البته رینگ‌های دو رنگ جزء اصلاحات ظاهری محسوب می‌شوند. پنل پلاستیکی ستون C اکنون الگوی پیچیده‌تری دارد و خط کرومی انتهای آن ضخیم‌تر است.

خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴
خودرو النترا (آوانته) ۲۰۲۴

برای داخل کابین، تریم سبز Sage با مواد سازگار با محیط زیست اعلام‌ شده است.
تمامی تفاوت‌های ذکرشده، اصلاحات محتاطانه‌ای هستند که روی نسخه معمولی اعمال می‌شوند؛ زیرا به نظر این مدل نسخه N لاین نیست. طبق وبسایت هیوندای، این مدل پیش‌نمایشی از طراحی النترا (آوانته) ۲۰۲۴ است‌. زیرا تنها چهار تصویر از آن منتشر شده و احتمالا تا روزهای آتی، عکس‌های تکمیلی و ویژگی‌های فنی منتشر خواهند شد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس