معرفی و بررسی شیائومی بادز 4 (Xiaomi Buds 4)

37
0
شیائومی بادز 4

شیائو‌می در رویداد امروز خود علاوه بر گوشی‌های شیائو‌می 13 و 13 پرو و همچنین MIUI 14 از ایرباد «شیائومی بادز 4» (Xiaomi Buds 4) نیز رونمایی کرد. هدفون‌های بی‌سیم جدید غول چینی نسخه ضعیف‌تر شده بادز 4 پرو محسوب می‌شود که تابستان امسال معرفی شد. همچنین آنها جانشین شیائومی بادز 3 هستند که سال گذشته وارد بازار شده بودند.

قابلیت‌ها و قیمت شیائومی بادز 4

شیائومی بادز 4 دارای طراحی نیمه داخل گوش شبیه به ایرپادهای اپل است. آنها دارای ایرتیپ (نوک گوشی) سیلیکونی نیستند و از استاندارد IPX54 مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کنند. روی هر دو هدفون برش‌های میکروفون وجود دارد و کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی بدنه آنها، عملکردهای مختلفی را انجام دهند.
از نظر صدا، شیائومی بادز 4 به یک درایور دینامیک 11 میلی متری و سه میکروفون مجهز شده است. قابلیت حذف هوشمند نویز فعال، صدای فضایی 360 درجه و حالت شفافیت از جمله دیگر ویژگی‌های آن است. ایربادهای شیائومی همچنین دارای گواهینامه بی‌سیم صوتی Hi-Res و LHDC 5.0 برای ارائه کیفیت صدای هم سطح سی‌دی است.

سه میکروفون داخلی به همراه کاهش نویز برای افزایش کیفیت و وضوح تماس‌ها وجود دارد و این دستگاه همچنین قادر به حذف صدای باد است.

شیائومی بادز‌ 4 در یک محفظه ذخیره‌سازی و شارژ به شکل قلوه سنگ کوچک با طراحی دو رنگ عرضه می‌شود که قسمت بالایی آن دارای روکش براق و نیمه پایینی آن دارای سطحی با حس پلاستیک است.

در قاب دستگاه از یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و هر کدام از هدفون‌ها از یک سلول 30 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کنند. در مجموع، این دستگاه 6 ساعت زمان پخش و 30 ساعت عمر باتری کل را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین آن را می‌توان به‌طور همزمان به دو دستگاه متصل کرد.

در نهایت، شیائومی بادز 4 را می‌توان با برچسب قیمت حدود 100 دلار در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز خریداری کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس