معرفی کامل و دقیق ساعت Polar Pacer

76
0
ساعت Polar Pacer

ساعت Polar Pacer یک ساعت عالی برای کسانی است که به دنبال یک ساعت سازگار (fitness) اختصاصی هستند که ضربان قلب و خواندن مسافت دقیق را ارائه می دهد. همچنین بازخورد (فیدبک) محکمی در مورد تمرین و ریکاوری شما ارائه می دهد. با این حال، جایگزین ساعت هوشمند شما نخواهد شد و رابط کاربری آن کمی نامرتب است. این یک نوع ساعت با تنظیم و فراموش کردن آن است که عالی است، تا زمانی که مجبور شوید چیزی را تغییر دهید.

ساعت Polar Pacer

ویژگی های مثبت(برای)

سبک وزن

عمر باتری خوب

ضربان قلب دقیق و خواندن فاصله

نکات مفید برای بهبود عملکرد و بازیابی

ویژگی های منفی (در برابر)

رابط کاربری بصری نیست

گزینه های نوتیفیکیشن عالی نیستند

برنامه همراه Polar می تواند از برخی کارها استفاده کند

ما در طول سال‌ها از ساعت‌های هوشمند مختلفی استفاده کرده‌ایم که به نوعی دستگاه‌هایی بودند که همه چیز را انجام می‌دادند. یکی که می‌توانستیم برای پیگیری نوتیفیکیشن ها، شاید چند برنامه، و پیگیری تمرینات استفاده کنیم. اما ما هرگز از یک پوشیدنی مخصوص سازگار (fitness) استفاده نکرده‌ایم، این یکی از دلایلی است که علاقه‌مندیم تا یک بررسی Polar Pacer را گردآوری کنیم.

Polar برندی است که به دلیل دستگاه های دقیق پایش سلامت خود، به ویژه برای ردیابی ضربان قلب شما شناخته شده است. اما، پولار مدتی است که در بازی تماشای سازگاری (fitness) نیز حضور داشته است، و اگرچه ما یک ماراتن یا کسی نیستیم که 50 مایل در هفته دویدن را طی کنیم، اما دوست داریم بدویم.

بنابراین، ما تجربه دویدن معمولی و ساعت هوشمند خود را در Polar Pacer به کار بردیم تا ببینیم آیا با استفاده نکردن از یک پوشیدنی متمرکز بر سازگاری (fitness) چیزی را از دست می دهیم یا خیر.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

Polar هر دو Pacer Pro و Pacer را در آوریل 2022 معرفی کرد و Pro از همان روز برای فروش در دسترس است. در مورد پیسر استاندارد، تا می 2022 عرضه نشد. این ساعت با قیمت 220 دلار عرضه شد، اما در حال حاضر با قیمت 200 دلار از طریق وب سایت Polar، آمازون، والمارت و سایر خرده فروشان در دسترس است. این ساعت در چهار رنگ مشکی شب، سفید ابری، آبی تیره و غروب بنفش عرضه می‌شود.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

احساس می‌کنیم این دستگاه‌ها به ما کمک می‌کنند تا در کار خود بمانیم، اطمینان حاصل کنیم که هیچ نوتیفیکیشن مهمی را از دست نمی‌دهیم، و بینش مفیدی در مورد تمریناتمان به ما ارائه می‌دهند. برای استفاده از ساعتی مانند Polar Pacer، یک ساعت سازگار (fitness) اولاً با ویژگی های معمولی ساعت هوشمند، در مرحله دوم، موانعی را برای شخصی مانند ما ایجاد می کند.

فرآیند راه اندازی Polar Pacer بسیار شبیه به بسیاری از بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی و ردیاب های برتر سازگار (fitness) است. ما شروع به دانلود برنامه همراه Polar Pacer بر روی تلفن خود کردیم و در حالی که این اتفاق می افتاد، شروع به شارژ ساعت با کابل مغناطیسی پین POGO کردیم.

با نصب برنامه و شارژ ساعت، اکانت Polar خود را راه‌اندازی کردیم و ساعت را با تلفنمان جفت کردیم. ما به تنظیمات برنامه رفتیم تا ساعت را همانطور که می خواستیم دریافت کنیم. تا زمانی که ساعت برای چند تمرین استفاده نشود و چند شب خواب شما را ردیابی کند، ویژگی‌هایی مانند بار تمرینی و شارژ شبانه در دسترس نخواهند بود.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

بلافاصله پس از گذاشتن آن روی مچ دستمان، ما فوراً از سبک بودن ساعت لذت بردیم. در مقایسه با ساعت های هوشمند معمولی ما مانند TicWatch Pro 3 Ultra و Amazfit T-Rex 2 جدید؛ وزن و مشخصات باریک از تغییرات استقبال می شود. بخش عمده ای از کاهش وزن به لطف ساختار کاملاً پلاستیکی ساعت است.

Polar، مانند بسیاری از ساعت‌های دیگر متمرکز بر سازگاری (fitness)، ترجیح داده است از صفحه نمایش لمسی استفاده نکند و در عوض از دکمه‌های فیزیکی برای حرکت در رابط ساعت استفاده می‌کند. در کل پنج دکمه وجود دارد – سه دکمه در سمت راست و دو دکمه در سمت چپ.

صحبت از صفحه نمایش، یک نمایشگر همیشه روشن و رنگی MIP (حافظه بر حسب پیکسل) است. این نمایشگر مشابه نمایشگر جوهر الکترونیکی موجود در دستگاه‌هایی مانند Amazon Kindle Paperwhite عمل می‌کند، جایی که فقط در هنگام ایجاد تغییرات در اطلاعات روی صفحه از برق استفاده می‌کند. همچنین به وضوح آن چیزی نیست که با دستگاه هایی که از پنل LCD یا AMOLED استفاده می کنند، پیدا کنید.

اگرچه نمایشگر Polar Pacer به وضوح سایر ساعت‌های هوشمند نیست، اما دارای یک لایه بازتابنده است که باعث می‌شود در نور شدید به مراتب بیشتر دیده شود.

مصرف کم انرژی دلیل بزرگی برای استفاده از این نوع فناوری نمایشگر است – و نتیجه می دهد. Polar Pacer با استفاده معمولی، از جمله ردیابی خواب و نظارت بر ضربان قلب، توانست به راحتی هفت روز بین شارژها انجام دهد. Polar می گوید که این ساعت می تواند 35 ساعت با ردیابی مداوم GPS کار کند. وقتی از آن برای ردیابی برخی از دویدن ها با استفاده از GPS استفاده می کردیم، بین یک تا دو روز تعطیلی هفت معمولی را از دست دادیم.

بنابراین، اکنون که سخت‌افزار پیسر و نحوه عملکرد آن با باتری را پوشش می‌دهیم، به عنوان یک ساعت سازگار (fitness) چگونه است؟ خب خیلی خوبه

Polar Pacer، مانند Pacer Pro پیشرفته‌تر، قادر به ردیابی 130 فعالیت ورزشی مختلف است. در حالی که اینطور است، و ما از ساعت برای پیگیری جلسات وزنه برداری و بوکس استفاده کردیم، ساعت آماده است تا دوست دونده شما باشد.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

ما Polar Pacer را در چند مسیر مختلف سوار کردیم تا ببینم چگونه کار می کند. باز هم وزن سبک آن مورد استقبال قرار گرفت. نمایشگر به راحتی قابل مشاهده بود و می‌توانستیم معیارهایی را که می‌خواستم از طریق برنامه نشان داده شوند تنظیم کنیم. ما TicWatch Pro 3 Ultra خود را همزمان با Pacer پوشیدیم تا ببینیم چگونه آنها مقایسه می کنند، و همانطور که انتظار داشتیم، Pacer دقیق تر بود.

اما منطقه ای که فکر می کردیم در آن بسیار بهتر است، ضربان قلب، Pro 3 Ultra خواندن های بسیار مشابهی را ارائه می دهد. با این حال، در ردیابی مسافت طی شده، هنگام دویدن سه مایلی، حدود نیم مایل تفاوت وجود داشت که پیسر دقیق‌تر بود.

همگام سازی این اطلاعات با تلفن خود به شما امکان می دهد اطلاعات دقیقی در مورد جلسات آموزشی خود مشاهده کنید. همچنین، در حالی که روی صفحه نمایش بسیار کوچک‌تری قرار دارد و خیلی شهودی نیست، می‌توانید تمرینات خود را روی ساعت جستجو کنید تا اطلاعات مفید زیادی در مورد تمرین ببینید.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

Polar دارای ویژگی‌های داخلی برای کمک به شما در سفر سازگاری (fitness)، با برنامه‌های تمرینی، تغذیه و داده‌های خواب متفاوت است. اگر می خواهید از یک برنامه تمرینی برای مسافت خاصی استفاده کنید، Polar Pacer گزینه هایی از K5 تا ماراتن را ارائه می دهد تا به شما در رسیدن به هدف کمک کند. پیسر همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا به شما نشان دهد چه کالری – کربوهیدرات، پروتئین، چربی – در تمرین می‌سوزانید.

در مورد خواب، Polar tracks خواب را مانند بسیاری از ابزارهای پوشیدنی دیگر انجام می دهد، اما دارای قابلیت شارژ شبانه است که تمرینات و ردیابی خواب شما را برای ارائه بینش در نظر می گیرد. از این اطلاعات برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود ریکاوری بدن در طول خواب با استفاده از نحوه خوابیدن و نحوه آرام شدن سیستم عصبی خودمختار در طول شب استفاده می شود.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

ما واقعاً از دیدن توصیه‌های ارزشمند و مفیدی که از یک رویکرد جامع جمع‌آوری داده‌های الگوهای خواب و تمرین‌های پیگیری‌شده به دست می‌آمد لذت بردیم. اکثر ساعت‌های هوشمند دیگر امتیاز، ضربان قلب، زمان صرف شده در چرخه‌های مختلف خواب و در صورت مجهز بودن، سطح اکسیژن خون را به شما می‌دهند.

اگرچه این خوب است، حتی وقتی از ساعت‌های هوشمند دیگر برای پیگیری تمرینات و خواب استفاده می‌کنیم، آن‌ها طوری عمل نمی‌کنند که انگار این دو رویداد به هم مرتبط هستند. خواب همیشه مهم است، اما زمانی که بدن با ورزش به خود فشار می آورد، بیشتر می شود – و دریافت اطلاعات در مورد بهبود سلامت خواب و بیداری شما عالی است.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

با همه چیزهایی که در مورد Polar Pacer لذت می بریم، چیزهای زیادی وجود دارد که ما از آن لذت نمی بریم. در حالی که برخی از چیزهایی که ما را در مورد آن آزار می دهد به آشنایی ما با ساعت های هوشمند مرتبط است، ما طرفدار ویژگی های موجود نیستیم که فقط بگوییم وجود دارند. در این مورد، ما به ویژه به اطلاعیه ها اشاره می کنیم.

صراحتا، آنها عالی نیستند. آیا می‌توانید نوتیفیکیشن ‌ها را از تلفن خود به Polar Pacer دریافت کنید — بله. آیا می توانید کاری با آنها انجام دهید – نه. آیا می‌توانید انتخاب کنید که چه برنامه‌هایی به شما اطلاع می‌دهند و چه برنامه‌هایی به شما اطلاع نمی‌دهند. گزینه ای برای انتخاب برنامه هایی برای مسدود کردن وجود دارد، اما فقط برنامه هایی را پر می کند که اخیراً به شما اطلاع داده اند. بنابراین، نمی‌توانید فهرست کاملی از برنامه‌ها را از گوشی خود ببینید تا انتخاب کنید کدامیک را غیرفعال کنید. فقط باید منتظر بمانید تا صدا buzzed  (وزوز) شود و سپس وارد تنظیمات شوید تا آن را غیرفعال کنید.

همچنین می‌توانید انتخاب کنید که نوتیفیکیشن‌ها را روشن، خاموش یا فقط هنگام ورزش کنید. از آنجایی که تلفن‌های ما در طول روز نوتیفیکیشن های ظاهراً بی‌پایانی دریافت می‌کنند، این وزوز (buzzed  ) مداوم ساعت آزاردهنده است و صراحتاً سالم نیست.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

اگرچه ما بدمان نمی‌آید که دکمه‌ها روشی برای اسکرول (پیمایش) نرم‌افزار در Polar Pacer باشند – برای یک ساعت متمرکز بر سازگاری (fitness) ، در واقع ترجیح داده می‌شوند – استفاده از آن‌ها چندان شهودی نیست.

هیچ علامتی در اطراف قاب نسبتا بزرگ وجود ندارد که به شما کمک کند عملکرد هر دکمه را بدانید، و این ممکن است به این دلیل باشد که بسته به کاری که روی ساعت انجام می دهید تغییر می کند.

به عنوان مثال، از صفحه اصلی، دکمه سمت چپ بالا نور پس زمینه (بک گراند) نمایشگر را روشن می کند. اما هنگام کنترل موسیقی روی تلفن خود،از آن دکمه برای بردن شما به کنترل صدا استفاده می شود.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

هیچ نشانه ای روی صفحه نمایش وجود ندارد که کدام دکمه اجرا را متوقف می کند، به صورت دستی تقسیم دور یا سایر عملکردها را ایجاد می کند. این فقدان شهود ادامه می یابد، و حتی ناامید کننده تر، زمانی که در میانه دویدن است. ما در نهایت با تقسیم‌های تصادفی در دویدن مواجه شدیم که نمی‌خواستیم، و باعث ایجاد آمارهای گیج کننده پس از اجرا شد.

این عدم وضوح در استفاده از دکمه‌های ساعت در برنامه همراه در تلفن هوشمند وجود دارد. این برنامه تمیز است و اطلاعات قابل درک از ردیابی پیسر را ارائه می دهد. اما منوها چندان منطقی نیستند و برای یافتن آنچه می خواهید نیاز به ضربه زدن زیادی دارند.

صفحه اصلی نشان می دهد که ساعت چه داده هایی را ردیابی می کند. با ضربه زدن روی بخش اجازه می دهد، عمیق تر به آن منطقه بروید. اما دو منوی مختلف برای ایجاد تغییرات در ساعت وجود دارد. مشخص نیست که با رفتن به منوی Sports، می توانید با انتخاب تمرین، نقاط ردیابی مختلف هر تمرین را تنظیم کنید.

مطمئناً برخی از این موارد فقط عادت کردن به یک برنامه جدید و رابط کاربری یک برند است. چند نشانه بصری هم در برنامه و هم در ساعت برای کمک به دریافت اطلاعاتی که کاربر می‌خواهد کمک زیادی می‌کند. اما حتی برای کسی که از برندها و انواع فناوری های مختلف استفاده می کند، درک آن طبیعی یا آسان نبود.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

ساعت‌های متمرکز بر سازگاری (fitness) زیادی وجود دارد و مانند Polar Pacer، بسیاری از آن‌ها اطلاعات عالی برای تمرینات شما ارائه می‌دهند. یکی از رقبای اصلی Polar Garmin است. در حالی که برخی از ساعت‌های هوشمند بسیار عالی گارمین (Garmin) برای انتخاب وجود دارد، یکی از بهترین‌هایی که با پیسر مطابقت دارد، Garmin Forerunner 55 است.

ما شباهت های زیادی بین این دو ساعت از جمله قیمت در مقایسه خود پیدا کردیم. از فناوری صفحه نمایش گرفته تا عدم وجود صفحه نمایش لمسی، یافتن تفکیک (separation) می تواند دشوار باشد. گارمین عمر باتری طولانی‌تر، سنسور SpO2، برنامه‌های قابل دانلود و نظارت بر انرژی باتری بدنه را ارائه می‌کند تا به شما اطلاع دهد که بهترین زمان برای تمرین چه زمانی است.

همچنین گزینه هایی مانند Coros Pace 2 وجود دارد که عمر باتری طولانی، پیمایش دکمه های آسان، تمرینات قابل دانلود و دسترسی به EvoLab رایگان را به ارمغان می آورد. EvoLab مشابه بار آموزشی روی پیسر کار می کند. با این حال، سبک اطلاعاتی Polar کمتر از آنچه در EvoLab خواهید یافت واضح است.

اگر می‌خواهید یک ساعت سازگار (fitness)  با رویکردی گسترده‌تر برای ردیابی اهداف سازگاری 

(fitness) خود داشته باشید، همیشه یک مجموعه عالی از Fitbits برای انتخاب وجود دارد. به عنوان مثال، Fitbit Sense صفحه نمایش واضح تری دارد، اما در محیط های روشن به راحتی دیده نمی شود. اما حسگرهای سلامت بیشتری مانند SpO2، ECG، EDA و سنسورهای دما دارد تا نگاهی کلی‌تر به سلامت، خواب و استرس شما نسبت به ارائه‌ی Pacer داشته باشد.

ساعت Polar Pacer
ساعت Polar Pacer

 

شما باید این را بخرید اگر …

. شما کمک می خواهید که دویدن، خواب و سایر تمرینات خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

. شما یک ساعت سازگار(fitness) می خواهید که داده های مفید و عمیق ارائه دهد.

.شما بیشتر ورزش های خود را در فضای باز انجام می دهید.

.شما نمی خواهید ساعت خود را روزانه شارژ کنید.

شما نباید این را بخرید اگر …

. شما می خواهید یک رابط دکمه فشاری با استفاده آسان در ساعت خود داشته باشید.

.برای نوتیفیکیشن ها به ساعت هوشمند خود متکی هستید.

.شما ساعتی می خواهید که نظارت بر اکسیژن خون را ارائه دهد.

Polar Pacer یک ساعت عالی برای افرادی است که سعی دارند سطح سازگاری (fitness) خود را بهبود بخشند و در این راه کمک می خواهند. پیسر با برنامه‌های آموزشی، داده‌های تمرینی و خواب دقیق، و ردیابی دقیق قلب و GPS برای شما آماده است. اما اگر دوست دارید نوتیفیکیشن ‌های گوشی خود را روی مچ دست خود دریافت کنید، احتمالاً پیسر شما را دیوانه می‌کند، زیرا توانایی تنظیم برنامه‌هایی که به شما اطلاع می‌دهند و نمی‌دهند کمی مشکل است.

یک ساعت تناسب اندام با توانایی بالا اگر با آن تعامل نداشته باشید

اگرچه ممکن است هدر (سر تیتر) ما در بالا کمی خشن به نظر برسد، اما هنگام استفاده از Polar Pacer این احساس را داشتیم. این ساعت یک ساعت راحت برای پوشیدن است که ویژگی های فوق العاده ای دارد. ما عاشق اطلاعات دقیقی هستیم که از تمرینات و الگوهای خواب ما ارائه می شود. روشی که Polar می‌تواند فیدبک و توصیه‌های مفیدی در مورد راه‌هایی برای بهبود آن چیزها ارائه دهد، فوق‌العاده است.

اما دریافت نوتیفیکیشن روی ساعت بی فایده است. گشت و گذار در اطراف نرم افزار ساعت آزاردهنده است، و شاید چیزی که اگر بی وقفه آن را بپوشیم می توانستیم به آن عادت کنیم. اما اینکه هر دکمه را در حالت های مختلف به خاطر بسپاریم کاری نیست که بخواهیم انجام دهیم.

با این حال، Pacer قطعاً ساعتی خواهد بود که وقتی برای دویدن می رویم آن را می پوشیم زیرا در مورد آن استفاده – خوب از بد آن بیشتر است. اما این ساعت همه روزه ما نخواهد بود.

منبع : androidcentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس