معرفی 7 برنامه افزودنی سافاری که می تواند سافاری را مانند Gmail کند

101
0
برنامه افزودنی سافاری

همانطور که می دانید برنامه های افزودنی باید عملکرد را تقویت کنند. سافاری دارای افزونه های عالی Gmail است که این پلتفرم را به یک نیروگاه تبدیل می کند. در اینجا هفت مورد از بهترین ها برای شما آورده شده است.

ایمیل ها به یک شکل اصلی ارتباط برای مردم در سراسر جهان تبدیل شده اند. ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail ، یاهو و بسیاری دیگر همچنان به توسعه برنامه های افزودنی موجود خود برای افزایش بهره وری و ارائه ویژگی های بیشتر به کاربران نهایی ادامه می دهند.

برای کاربران مک که دوست دارند از Gmail در سافاری استفاده کنند، می‌ توانید با افزودن افزونه ‌های ارزشمند، صندوق پستی Gmail موجود خود را به یک نیروگاه بهره‌ وری تبدیل کنید. در اینجا هفت افزونه برتر Gmail برای سافاری آورده شده است که می ‌توانید از آنها برای دسته ‌بندی، تصحیح، زمان ‌بندی و سازمان ‌دهی ایمیل ‌های خود به ‌صورت دلخواه استفاده کنید.

1.برنامه افزودنی سافاری: Grammarly

Grammarly یک ابزار ویرایش متن معروف است که در طول سال ها رتبه های بالاتری را طی کرده است. از ارائه یک سرویس عالی ویرایش متن گرفته تا کمک به مدیریت متن ایمیل خود، می توانید انتظار خدمات زیادی را در Gmail داشته باشید.

به عنوان یک افزونه، نصب آن در سافاری آسان است و می ‌توانید به‌ طور یکپارچه از آن در سراسر محتوای ایمیل خود استفاده کنید. به سادگی شروع به تایپ کردن در متن ایمیل کنید و منتظر بمانید تا Grammarly تغییرات لازم را پیشنهاد دهد.

هنگامی که تغییرات را بررسی کردید و احساس کردید که پیشنهادات مناسب هستند، می توانید به سادگی روی آنها کلیک کنید تا تغییرات را ایجاد کنید یا آنها را به صورت جداگانه بپذیرید.

تنها پیش نیاز این است که قبل از نصب برنامه افزودنی در سافاری باید یک تنظیمات حساب داشته باشید. برای استفاده از برنامه افزودنی سافاری Gmail ، می توانید بین دو طرح برتر انتخاب کنید.

دانلود: Grammarly (رایگان)

2.برنامه افزودنی سافاری: eAngel

eAngel یک برنامه افزودنی عالی برای Gmail برای سافاری است، به خصوص اگر ایمیل های تجاری زیادی از طریق Gmail بنویسید و ارسال کنید. این ابزار ایمیل ‌های شما را برای شما تصحیح می ‌کند، در صورت لزوم اصلاحات را انجام می ‌دهد و سپس آن ‌ها را همانطور که می‌ خواهید برای گیرندگان شما ارسال می ‌کند.

پس از نوشتن ایمیل خود، به جای دکمه پیش فرض ارسال، فقط روی دکمه Send with eAngel کلیک کنید. سپس ایمیل شما به تیمی از فرشتگان ایمیل ارسال می شود که آن را از نظر دستور زبان، املا، علائم نقطه گذاری و استفاده صحیح از کلمات بررسی می کنند.

eAngel با انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و عبری کار می کند، اگرچه به خاطر داشته باشید که این سرویس شامل ترجمه نمی شود. هنگامی که ایمیل شما ارسال شد، پاسخی از eAngel دریافت خواهید کرد که اصلاحاتی را که در پیام اصلی شما انجام شده است نشان می دهد.

یک نسخه آزمایشی رایگان در دسترس است که حداکثر پنج ایمیل یا 500 کلمه را در اختیار شما قرار می دهد. اگر از این سرویس لذت می برید و قصد دارید به طور منظم از آن استفاده کنید، برنامه های eAngel با شروع از 5 دلار در ماه در دسترس هستند که بسته به کلمات بررسی شده یا تعداد کاراکتر های مورد نیاز شما تا 34 دلار در ماه می رسد.

افزونه eAngel یک ابزار بسیار راحت برای Safari است. این برنامه می تواند با بررسی ایمیل های خود قبل از رسیدن به دست گیرندگان، در زمان و حتی پشیمانی شما بابت اشتباه هایتان، صرفه جویی کند.

دانلود: eAngel (رایگان، اشتراک در دسترس است)

3. Criptext

با افزونه Criptext، می توانید پیام ها و پیوست های Gmail خود را به صورت ایمن ارسال کنید. ایمیل ‌ها را ردیابی کنید، از تایمر های انقضا استفاده کنید، و ویژگی‌ های فراخوان اصلی آن، می ‌توانید پیام ‌ها و پیوست‌ های خود را تا 100 مگابایت رمزگذاری کنید.

هنگامی که زمان ارسال ایمیل شما فرا می رسد، فقط نماد امن را در پایین پنجره نوشتن Gmail انتخاب کنید. سپس می ‌توانید یک پیوست امن اضافه کنید، انقضا را سفارشی کنید، یا ایمیل ‌های مک خود را برنامه‌ ریزی کنید تا بعداً ارسال شوند.

افزونه به شما امکان می ‌دهد ایمیلی را که ارسال کرده ‌اید، حتی اگر باز شده باشد، به‌صورت دستی به یاد بیاورید. شما به راحتی می توانید فعالیت خود را که هنگام باز شدن ایمیل به همراه موقعیت مکانی گیرنده نشان داده می شود، مشاهده کنید.

این افزونه Safari Gmail برای کنترل پیام‌ های Gmail شما عالی است.

دانلود: Criptext (رایگان)

4.برنامه افزودنی سافاری: Boomerang

افزونه سافاری Boomerang برای Gmail ابزاری شگفت انگیز است که گزینه های زمان بندی و یادآوری را ارائه می دهد.

برای زمان‌بندی پیام در Boomerang ، می ‌توانید از دکمه Send Later در پایین پنجره نوشتن خود استفاده کنید. فقط آن را انتخاب کنید و از یک لیست کاملاً قابل تنظیم از گزینه ها، که شامل یک برنامه تکراری است، انتخاب کنید.

همچنین می‌ توانید نماد علامت سؤال را انتخاب کنید که به گیرنده شما در متن ایمیل اطلاع می ‌دهد که رسید خواندن درخواست شده است.

در مورد یادآوری، فقط ایمیل مورد نظر خود را در صندوق ورودی خود انتخاب کنید و روی دکمه Boomerang در بالا کلیک کنید. از لیست انتخاب کنید یا یادآوری خود را سفارشی کنید. این برای ایمیل ‌هایی که می‌ خواهید بعداً به آنها برگردید مفید است، مانند صورت‌ حساب‌ های آتی، پیام‌ های بعدی، یا سایر موارد اقدام.

Boomerang همچنین مرکز کنترل خوبی را در اختیار شما قرار می ‌دهد تا پیام‌ های برنامه ‌ریزی ‌شده برای بعد، پیام ‌های تکرار شونده و پیام‌ هایی که در حال پیگیری هستند را ببینید. این فقط یک ابزار فوق العاده است.

دانلود: Boomerang (رایگان)

5. Streak

Streak یک افزونه Gmail بسیار مفید است، به خصوص اگر ایمیل های تجاری خود را از طریق Gmail مدیریت کنید. این برنامه افزودنی دیدگاه شما را تغییر می ‌دهد و به شما و همتایانتان اجازه می ‌دهد تا در زمان واقعی آنلاین با یکدیگر همکاری کنید، ایمیل‌ های خود را به سادگی ردیابی کرده و به طور مؤثرتری مدیریت کنید.

Streak ابزار های ضروری CRM را فراهم می کند و می تواند برای فروش، توسعه محصول، استخدام، املاک و غیره استفاده شود.

پس از نصب افزونه و اضافه شدن آن به حساب Gmail ، پوشه Pipelines را مشاهده خواهید کرد. بسته به آنچه که در ابتدا آن را تنظیم کرده اید (که در هر زمان می توان آن را ویرایش کرد)، سپس ایمیل ها را با رنگ کدگذاری شده بر اساس دسته همراه با نمای خلاصه مشخص شده در بالا مشاهده خواهید کرد.

ابزار های ایمیل عبارتند از ردیابی پیام، ادغام نامه، قطعاتی برای ایجاد سریعتر ایمیل ها و ویژگی زمان بندی.

Streak نه تنها برای تجارت خوب کار می کند، بلکه می تواند برای برنامه ریزی رویداد یا سفر و حتی آماده سازی عروسی استفاده شود. برنامه های Streak با محدودیت پنج کاربر به صورت رایگان شروع می شود و تا ۱۱۹ دلار در ماه برای برنامه Enterprise افزایش می یابد.

دانلود: Streak (رایگان، اشتراک در دسترس است)

6.برنامه افزودنی سافاری: RightInbox

همانطور که می دانید Gmail یک خانه بهره وری است. وقتی افزونه ‌هایی مانند RightInbox اضافه می ‌کنید، می ‌توانید عملکرد آن را فوراً یک درجه بالا ببرید. برنامه افزودنی به طور یکپارچه با Google Chrome، Safari و Mozilla Firefox کار می کند.

از الگو های ایمیل گرفته تا زمان ‌بندی ایمیل ‌ها و ارسال ایمیل ‌های متوالی، چیز های زیادی برای RightInbox وجود دارد. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که می توانید با این افزونه سافاری انتظار داشته باشید:

  • بعدا بفرست
  • یادآوری ها
  • یادداشت های خصوصی
  • امضاها
  • دنباله ها
  • قالب ها
  • ایمیل های تکراری
  • پیش نمایش لینک های هوشمند
  • ردیابی ایمیل
  • ادغام ایمیل

درست است که نصب اولیه رایگان است، اما برخی از نسخه ‌های پولی برای کاربرانی که می ‌خواهند از صندوق پستی Gmail خود بهره بیشتری ببرند، در دسترس هستند. بین سه گزینه قیمت گذاری را می توانید انتخاب کنید: نسخه رایگان، شخصی و حرفه ای.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، هر طرح چیز متفاوتی را ارائه می دهد که معامله را برای شما شیرین و کاربردی تر می کند.

دانلود: RightInbox (رایگان، اشتراک در دسترس است)

7. Gmelius

هنگام کار با چندین نفر در دفتر، می خواهید به جای اینکه در سیلو ها با هم کار کنید. اینجاست که Gmelius وارد تصویر می شود. با افزونه Gmail آن، می توانید صندوق ورودی شرکت خود را به یک فضای کاری مشترک شیک تبدیل کنید.

هنگامی که اعضای تیم خود را به فضای کاری اضافه کردید، همه می توانند با یکدیگر همکاری کنند، از الگو های ایمیل استاندارد استفاده کنند و از صندوق پستی به عنوان یک فضای کاری مشترک برای پیگیری ایمیل های مختلف استفاده کنند.

با استفاده از یادداشت ‌های سریع با همتایان خود ارتباط برقرار کنید، پاسخ‌ های خودکار ارسال کنید و هنر همکاری ایمیلی را کامل کنید، همگی با برنامه افزودنی Gmelius برای Gmail در Safari امکان پذیر شده است.

دانلود: Gmelius (رایگان)

شما می توانید عملکرد Gmail را از طریق برنامه های افزودنی مفید تقویت کنید

برنامه های افزودنی Gmail به سافاری محدود نمی شود. با این حال، از آنجایی که کاربران مختلف تمایل دارند از سیستم ‌عامل‌ های مختلف استفاده کنند، به منظور پشتیبانی از کاربران مختلف و نیاز های پستی آن ‌ها، تغییر و نصب برنامه‌ های افزودنی Gmail برای مرورگر های مختلف بسیار مهم است.

برخی از برنامه‌ های افزودنی یکپارچه در سافاری کار می‌ کنند، اما جایگزین‌ ها روی موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و بسیاری دیگر نیز کار می‌ کنند.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای افزونه ی مناسب برای پلتفرم سافاری خود را بیابید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس