منتظر رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC هستیم

75
0
رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC

طبق اعلام مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد پس‌ از معرفی هدست واقعیت ترکیبی خود در WWDC امسال، این محصول را در ناحیه‌ی مخصوصی از اپل پارک در معرض دید مطبوعات قرار دهد. در این پست به رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC می پردازیم.

رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC

گورمن می‌گوید اپل Reality Pro را در تاریخ پنجم ژوئن معرفی خواهد کرد و سپس آن را برای برخی حضار و رسانه‌ها به‌نمایش خواهد گذاشت. انتظار می‌رود این محصول اواخر سال جاری یا اوایل ۲۰۲۴ دردسترس مشتریان قرار گیرد.

اگرچه در بسیاری از خبرها هدست اپل با نام Reality Pro شناخته می‌شود، نام رسمی آن هنوز مشخص نیست. این شرکت نام‌های تجاری دیگری مثل Reality One و XR Pro را نیز به‌ثبت رسانده و سیستم‌عامل هدست احتمالاً xrOS نامیده خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های اصلی هدست واقعیت ترکیبی اپل، ارائه‌ی تجربه‌ی پیشرفته‌ی FaceTime است؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد با آواتارهای واقعی خود در جلسات مجازی شرکت کنند. هدف از ارائه‌ی ویژگی مذکور این است که کاربران احساس کنند در مکان موردنظر با دیگران تعامل دارند.
براساس اعلام بلومبرگ، اپل پیش‌نمایش قابلیت‌هایی مثل تجربه‌ی فراگیر تماس‌های فیس‌تایم، TV Plus و بازی در محیط واقعیت مجازی را برای رویداد معرفی Reality Pro آماده کرده است.

هدست واقعیت ترکیبی اپل اولین‌ بار در رویداد WWDC ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود غول فناوری اهل کوپرتینو در این مراسم توضیحاتی درمورد قابلیت‌های جدید iOS 17 و watchOS 10 ارائه دهد و احتمال دارد مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی جدید را نیز معرفی کند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس