معرفی بهترین ایرپاد های 2021 | بررسی بهترین ایرپاد های موجود در بازار

103
0
بهترین ایرپاد های 2021

آیا میدانید بهترین ایرپادها کدامند؟ البته که پاسخ این سوال بستگی به چیزی دارد که شما به آن نیاز دارید، ما در این مقاله به معرفی بهترین ایرپاد های 2021 خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین ایرپاد های 2021

معرفی بهترین ایرپاد های 2021 آنچه در این مقاله بررسی خواهیم کرد؛

AirPods Pro

Beats Fit Pro

AirPods 2021

AirPods Max

AirPods 2019

بهترین ایرپاد های اپل

اپل اکنون سه مجموعه هدفون بی‌سیم دارد که در محدوده 180 تا 200 دلار رقابت می‌کنند، به علاوه یک مدل قدیمی‌تر AirPods که در این فصل از تعطیلات با قیمت 89 دلار به فروش می‌رسد. به جز آن دسته از ایرپادهای پایه  (که اغلب به آنها ایرپاد نسل دوم یا ایرپاد 2 گفته می شود) همه ی مدل های دیگر فهرست شده در زیر با ویژگی های صوتی جدید اپل سازگار هستند، اما هیچ کدام از آنها حداکثر کیفیت فرمت صوتی اپل را ارائه نمی دهند.

AirPods Pro

 170 دلار در آمازون

اگرچه ایرپاد پرو اپل در سال 2019 عرضه شد، اما به لطف تجربه ی راحتی، صدای مناسب، حذف نویز و مجموعه ویژگی‌های جذاب همچنان جزء برترین ها می باشد. Transparency mode آن، که به شما امکان می‌دهد در حین پوشیدن،صداهای موجود در دنیای اطراف خود را بشنوید، همچنین دارای استاندارد طلایی است و برای برقراری تماس بسیار مناسب است.

بهترین ایرپاد های 2021
بهترین ایرپاد های 2021

با سازگار شدن ایرپادهای نسل سوم با MagSafe ، اپل نیز AirPods Pro  را به‌روزرسانی کرد، بنابراین توجه داشته باشید که آخرین نسخه AirPods Pro را دریافت کنید (نسخه به‌روزرسانی شده با قیمتی مشابه با مدل قدیمی‌تر به فروش می‌رسد).

 در حالی که قیمت AirPods Pro  همچنان 250 دلار است، مدل جدیدMagSafe  به طور کلی با قیمت حدود 190 دلار در آمازون در دسترس است (و گاهی اوقات این قیمت کاهش می یابد).

Beats Fit Pro

 200 دلار در آمازون

البته که جدیدترین نسخه  نیست، اما (به جز نداشتن قاب با شارژ بی‌سیم و سازگاری با MagSafe ) تقریبا اکثر ویژگی‌های موجود در AirPods Pro را با طراحی اسپرت‌تر و در رنگ‌های مختلف در دسترس قرار می دهد. حتما باید قبل از خرید ایرپاد 3 یا ایرپاد پرو با قیمت تقریبا یکسان، آن را بررسی کنید.

بهترین ایرپاد های 2021
بهترین ایرپاد های 2021

AirPods 2021 (third-generation)

 170 دلار در آمازون

جدیدترین ایرپادهای 2021 کیفیت صدای بهتری نسبت به نسل های قبلی خود ارائه می دهند و در عین حال طراحی باز را حفظ می کنند.  از نظر اندازه کمی بزرگ‌تر و شبیه‌تر به ایرپادها هستند، در نتیجه باید برای گوش‌های افراد بیشتری مناسب باشند، اما در عین حال ممکن است برای گوش‌های خیلی کوچکی که با ایرپاد نسل دوم تناسب دارند، مناسب نباشند. چون به تازگی وارد بازار شده اند، هنوز تخفیف آنچنانی برای آنها اعمال نشده است.

بهترین ایرپاد های 2021
بهترین ایرپاد های 2021

 AirPods Max

 440 دلار در آمازون

اولین هدفون full_size اپل شامل ویژگی‌های بسیار کاربردی و مفیدی مانند حذف نویز، spatial audio و ادغام آسان با دستگاه‌های اپل است. همانطور که احتمالا می دانید قیمت آن برابر با تقریبا همان هزینه‌ای است که باید برای PS5  پرداخت کنید، ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما چیز احمقانه‌تر این است که: واقعا ارزشش را دارد. از اوایل نوامبر، قیمت ها در رنگ های خاص به 430 دلار کاهش یافته است. در غیر این صورت، قیمت آنها در حدود 479 دلار بوده است.

بهترین ایرپاد های 2021
بهترین ایرپاد های 2021

AirPods 2019 (second-generation)

 115 دلار در آمازون

نسل دوم ایرپادهای اپل همچنان در خط تولید باقی خواهد ماند، اما دیگر گزینه شارژ بی‌سیم در آینده را شامل نمی‌شود. اپل قیمت رسمی AirPods 2 را به 129 دلار کاهش داده است، هر چند که آنها را با قیمت کمتری نیز میتوانید پیدا کنید. قیمت بازار آنها معمولا در حدود 115 دلار است، اما جدیدا در Walmart به 89 دلار رسیده بودند و امیدواریم حدود 100 دلار باشند.

بهترین ایرپاد های 2021
بهترین ایرپاد های 2021

آنها به اندازه سایر ایرپادهای موجود در این لیست ویژگی های جذاب ندارند، اما برای افرادی که بودجه کمتری دارند یا کسانی که ایرپاد قبلی خود را خراب کرده اند اما به این سری علاقه دارند و می خواهند آنها را جایگزین کنند، گزینه جذابی است.

جدیدترین ایرپادها کدام ها هستند؟

 از نظر فنی، جدیدترین ایرپادها ی نسل سوم ایرپادهای 2021 با عملکرد پیشرفته هستند که در 26 اکتبر 2021 وارد فروشگاه ها شدند. آنها دارای طراحی به روز، صدای بهبود یافته و عمر باتری بیشتر و بهتر هستند. همانطور که گفته شد، Beats Fit Pro – که بیشتر ویژگی‌های AirPods Pro را دارد – در 5 نوامبر 2021 وارد بازار شد. اگرچه نام آنها AirPod  نیست، اما ما از آنها به عنوان “ایرپادهای ورزشی” یاد کرده‌ایم. همان چیزی که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند.

توجه داشته باشید که نسخه به روز شده AirPods Pro با سازگاری MagSafe همزمان با نسل سوم AirPods منتشر شد.  سازگاری MagSafe تنها تفاوت بین نسخه‌های «قدیمی» و «جدید» AirPods Pro است.

آیا Beats Fit Pro  بهتر از AirPods Pro است؟

بله، از برخی جهات Beats جدید با قیمتی تقریبا مشابه بهتر از AirPods Pro هستند. طبق بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که صدا و عمر باتری آنها بهتر است – تا 6 ساعت به علاوه حذف نویز در مقایسه با 4.5 ساعت برای AirPods Pro.  

به نظر می رسد حذف نویز Beats Fit Pro با AirPods Pro برابری می کند و transparency mode آنها نیز همینطور است.  طراحی منحصر به فرد آن  قرارگیری در گوش را برای فعالیت های ورزشی و استفاده روزمره مناسب می کند.  در حالی که Fit Pro باید به راحتی در بیشتر گوش ها قرار بگیرد، برخی از افراد طراحی آن را دوست ندارند.

Fit Pro فاقد شارژ بی‌سیم است و سازگاری MagSafe در نسخه به‌روزرسانی‌شده AirPods Pro که همزمان با نسل سوم AirPods منتشر شد، یافت می‌شود.

 آیا باید AirPods را از فروشگاه اپل خریداری کنیم؟

اگر این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است باید بگویم خیر: مدل های مختلف AirPods معمولا به صورت آنلاین در سایر فروشگاه های آنلاین مانند آمازون و والمارت به همراه تخفیف به فروش می رسند.  در صورتی  AirPods را از فروشگاه اپل می‌خریم، که در جای دیگری در دسترس نباشد.  با این حال، اگر تصمیم گرفتید برای خرید به یک فروشگاه اپل بروید،ابتدا قیمت ها را چک کنید. البته که فروشگاه های اپل هم در برخی مواقع  تا 10 درصد تخفیف قیمت را ارائه می کنند.  به عنوان مثال این 10%  شامل، 25 دلار تخفیف برای AirPods Pro است که قیمت آن 250 دلار است. چندان تخفیف زیادی نیست، اما ارزشش را دارد.

آیا صدای فضایی در ایرپادهای مختلف متفاوت است؟

 پاسخ کوتاه این است که خیر.  در حالی که AirPods Max به طور کلی بهترین صدا را ارائه می دهد، استفاده از ویژگی صدای فضایی تا حد زیادی در همه ایرپادهایی که از آن پشتیبانی می کنند، یکسان است.

فراموش نکنید جهت کالا فیزیکی از سایت های خارجی می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس