مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲

81
0
مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲

در این مطلب قصد داریم به بررسی مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. پست صبحانه با اول نیوز را از دست ندهید.

مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲

حذف عکس و نام رابرت مالی از حساب توییتری «نماینده ویژه آمریکا در امور ایران»

حساب توییتر «دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران» در توییتی کوتاه اعلام کرد که این دفتر و کل تیم وزارت خارجه آمریکا همچنان در حال «اجرای سیاست‌های آمریکا در قبال ایران» هستند. این توییت در حالی منتشر شد که امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.

کوثری: پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند؛ خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد، حتی بعضی از نماینده‌ها

سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.

راه اندازی کمیته حجاب در ادارات قم

مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲

معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.

رئیسی: توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا‌های اساسی از دستاورد‌های مهم سفر به آفریقا بود

سیدابراهیم رئیسی پس از بازگشت از سفر منطقه‌ای به آفریقا، تقویت عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را از اهداف اصلی سفر به آفریقا برشمرد و گفت: آفریقا سرزمین فرصت‌هاست و نباید مورد غفلت واقع شود. او توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا‌های اساسی را از دستاورد‌های مهم سفر دانست.

فارغ التحصیلی بعضی از مسئولان دولت جدید افغانستان از جامعه المصطفی در قم

عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و … اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

گروهی از سناتورهای جمهوری‌خواه خواستار تحقیق درباره وضعیت رابرت مالی شدند

گروهی از اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنا در آمریکا خواستار تحقیق درباره تعلیق رابرت مالی، فرستاده ویژه ایالات متحده در امور ایران شده‌اند. بیل هاگرتی، سناتور ارشد جمهوری‌خواه در کمیته روابط خارجی سنا می‌گوید از احتمال این که رابرت مالی در نگهداری اطلاعات طبقه‌بندی شده سهل‌انگاری کرده باشد، نگران شده است. امضاکنندگان نامه همچنین درباره فعالیت ابرام پیلی، معاون مالی به جای او ابراز نگرانی کرده اند.

گرمترین هفته سال جاری را که در ۱۱ سال اخیر بی سابقه بوده را پشت سرگذاشتیم

مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه دمای هوای تهران در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ۴۰ درجه عبور کرد و میزان دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به ۴۳ درجه نیز رسید، اظهار کرد: گرمترین هفته سال جاری را که در ۱۱ سال اخیر بی سابقه بوده پشت سرگذاشتیم.

باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود

نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.

پوتین: به واگنر فرصت دادم که در داخل روسیه به خدمت ادامه دهد، اما پریگوژین نپذیرفت

ولادیمیر پوتین در مصاحبه‌ای گفت که به شورشیان واگنر این فرصت را داده تا در روسیه به حیات سازمانی خود ادامه داده و خدمت کنند. پوتین گفت: بسیاری از نظامیان واگنر هنگامی که من این را گفتم، سر تکان دادند، اما پریگوژین مخالفت کرد و گفت: نه. این پسر‌ها با چنین تصمیمی موافقت نخواهند کرد.

ادعای اسرائیل درباره خنثی کردن ۵۰ توطئه ترور ایران

مهمترین خبرهای ۲۴ تیر ۱۴۰۲

یواف گالانت، وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید این رژیم و متحدانش در سال‌های اخیر توانسته‌اند بیشتر از پنجاه تلاش ایران برای ترور شهروندان اسرائیلی و یهودی در سراسر جهان را خنثی کنند. گالانت که از جمهوری آذربایجان دیدار می‌کند، پنجشنبه در باکو گفت بیشتر این حملات در لحظات آخر خنثی شدند.

ابوترابی‌فرد: انتظار جدی ایران از مسکو اصلاح عاجل موضع اخیر است

ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به بیانیه پایانی گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، مطرح کرد: با توجه به روابط راهبردی و استراتژیک تهران و مسکو و منشور سازمان شانگ‌های در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور‌های عضو انتظار جدی ملت عزیز ایران و ملل مسلمان منطقه از مسکو تصحیح و اصلاح عاجل موضع اخیر است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس