Huawei MatePad Pro 11 در 19 آگوست در مالزی عرضه می شود

71
0
Huawei MatePad Pro 11

امروز، هواوی رسما عرضه شیک ترین تبلت – MatePad Pro 11 در مالزی را تایید کرد. این شرکت در دسته توییتر خود پوستر طراحی ساده ای را منتشر کرده است که به وضوح رویکرد دستگاه را نسبت به منطقه مذکور نشان می دهد.

این تبلت اخیراً در رویداد HarmonyOS 3.0 وارد بازار داخلی شده است. در حال حاضر، این شرکت شروع به افزایش دسترسی دستگاه در بازارهای دیگر در سراسر جهان کرده است. طبق این پوستر، هواوی از MatePad Pro 11 در 19 آگوست در مالزی رونمایی خواهد کرد.

طرفداران هواوی، آیا به دنبال تبلت جدیدی هستید؟ اگر بله، پس لحظه مناسب تازه به منطقه شما رسیده است. با یک تجربه ساده، روان و همچنین قابل اعتماد برای کشف انتخاب نهایی بهره وری و خلاقیت آماده شوید.

Huawei MatePad Pro 11

در مورد مشخصات دستگاه، اجازه دهید به شما بگویم که Huawei MatePad Pro 11 دارای دو پردازنده اسنپدراگون برای انواع آن است. در نتیجه، مدل استاندارد به چیپست Qualcomm Snapdragon 870 مجهز است. در حالی که مدل با عملکرد بالا تراشه اسنپدراگون 888 را به نمایش می گذارد.

Huawei MatePad Pro 11
Huawei MatePad Pro 11

تبلت 11 اینچی پنل OLED از طراحی دوربین کمیاب در قسمت پشتی خود بهره می برد. این یک قاب حلقه مانند را نشان می دهد که دو سیستم دوربین مجهز به هوش مصنوعی را پوشش می دهد. یکی از آنها لنز اصلی 13 مگاپیکسلی است در حالی که دیگری یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو، دستگاه فضایی را به یک سوراخ کوچک در گوشه برای عکاسی سلفی 16 مگاپیکسلی می دهد.

وقتی صحبت از نمایشگر شد، صفحه نمایش بزرگ می تواند نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهد. این تبلت با حداکثر روشنایی 600 نیت، ظاهری واضح تر و زنده تر به تصویر روی صفحه نمایش شما ارائه می دهد.

جدا از هدف روشنایی، دستگاه از نسبت 92 درصد با 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند. همچنین از صفحه نمایش با محافظ چشم محافظت می کند تا بتوانید تجربه بصری درخشانی را بدون فشار زیاد روی چشمان خود داشته باشید. علاوه بر این، این دستگاه از اجزای اضافی مانند Huawei M Pencil پشتیبانی می کند که سهولت بیشتری را در نوک انگشتان شما فراهم می کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس