مک بوک ایر M2 از ۸ ژوئیه در هند قابل پیش سفارش است

77
0
مک بوک Air M2

مک بوک ایر M2 جدید اپل فردا، 8 ژوئیه برای پیش خرید در هند عرضه می شود. همچنین، اپل جزئیات کلیدی این دستگاه را اعلام کرده است. اول از همه، MacBook Air M2 جدیدترین لپتاپ مصرفی غول فناوری کوپرتینویی خواهد بود. اپل مکبوک ایر M2 را در WWDC 2022 که اخیرا به پایان رسیده است، معرفی کرد. در یک پست وبلاگ جدید، اپل اعلام کرد که پیش سفارش لپتاپ Air جدیدش در روز جمعه، 8 جولای، ساعت 5 صبح به وقت محلی (حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) آغاز می‌شود.

مک بوک ایر M2 از ۸ ژوئیه در هند

خریداران علاقمند می توانند مکبوک ایر جدید را از طریق فروشگاه اینترنتی اپل هند پیش خرید کنند. از طرف دیگر، لپتاپ مصرفی برای خرید از طریق شرکای خرده فروشی مجاز در دسترس خواهد بود.Apple MacBook Air M2 از 15 جولای در هند به فروش می رسد. قیمت Apple MacBook Air M2 در هند 1,19,900 روپیه است. با این حال، Apple آن را با قیمت پایین‌تر 109900 روپیه برای کار های آموزشی می‌فروشد.

پیش سفارش Apple MacBook Air M2 در هند

به طور خلاصه، از زمانی که مکبوک ایر اپل جدیدترین تراشه M2 را در خود جای داده است، هیاهوی زیادی در اطراف مکبوک ایر به راه افتاده است. مکبوک ایر M2 در رنگ های خاکستری فضایی، نور ستاره ای، نقره ای و سرمه‌ای عرضه می شود. علاوه بر این، مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین دارای پردازنده گرافیکی 8 هسته ای و پردازنده مرکزی 8 هسته ای است. قابل ذکر است که می توانید رم را تا 24 گیگابایت ارتقا دهید. به همین ترتیب، مصرف کنندگان می توانند ظرفیت حافظه داخلی را به 2 ترابایت ارتقا دهند. از طرف دیگر، می‌توانید مدل GPU 10 هسته ای را انتخاب کنید که دارای پردازنده 8 هسته‌ای است.

مک بوک Air M2
مک بوک Air M2

طراحی قاب تخت مکبوک ایر M2 شباهت زیادی به مدل های مکبوک پرو 14 و 16 اینچی دارد. حاشیه های اطراف نمایشگر باریک تر هستند. علاوه بر این، یک بریدگی عریض روی نمایشگر وجود دارد. بنابراین، Air از یک صفحه نمایش 13.6 اینچی بزرگتر بهره می برد. این صفحه نمایش Liquid Retina است که از 500 نیت روشنایی صفحه پشتیبانی می کند. همچنین CPU به دلیل تراشه M2 ۱۸ درصد سریع تر عمل می کند. عملکرد GPU تا 35 درصد بهبود یافته است. علاوه بر این، می‌توانید تا 24 گیگابایت رم را ارتقا دهید. به طور خلاصه، M1 به کاربران اجازه می دهد تا رم را تا 16 گیگابایت ارتقا دهند.

مک بوک Air M2
مک بوک Air M2

مکبوک ایر در جلو از یک وب کم 1080p برای تماس ویدیویی بهره می‌برد. همچنین از شارژ MagSafe پشتیبانی می کند. گزینه GPU ۸ هسته ای با یک شارژر 30 واتی ارائه می شود. مدل 10 هسته‌ای GPU با 512 گیگابایت حافظه داخلی و با یک شارژر 35 واتی Dual-Type-C عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید شارژر سریع 67 واتی را جداگانه خریداری کنید. طبق گفته اپل، M2 Air با یک بار شارژ، عمر باتری تا 18 ساعت را فراهم می کند.  این دستگاه دارای دو پورت USB Type-C و یک اسلات شارژ MagSafe است.  در نهایت، این دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری هدفون نیز می باشد.

منبع : gizchina

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس