گوشی Xiaomi 12 Ultra ممکن است در روز یکسانی با Rog Phone  عرضه شود.

74
0
گوشی Xiaomi 12 Ultra

تاریخ رونمایی گوشی Xiaomi 12 Ultra مشخص نیست. چندین گزارش حاکی از آن است که سازنده چینی ممکن است آن را در ماه جولای رونمایی کند. گزارش جدیدی از TechGoing بیان می‌کند که 12 Ultra در همان روزی که ایسوس سری ROG Phone 6 را معرفی می‌کند، عرضه می‌شود.

زمان انتشار گوشی Xiaomi 12 Ultra

بر اساس این گزارش، Xiaomi 12 Ultra در تاریخ 5 ژوئیه معرفی خواهد شد. برای کسانی که اطلاعی ندارند، ایسوس در همان روز از سری گوشی های هوشمند گیمینگ ROG Phone 6 رونمایی خواهد کرد. سازنده تایوانی رویداد ROG Phone 6 را ساعت 8 بعد از ظهر به وقت تایپه، ۲ بعد از ظهر به وقت برلین و ۸ صبح به وقت نیویورک (UTC -8) برگزار می کند.

در این گزارش آمده است که شیائومی انتشار تیزرهای رسمی Xiaomi 12 Ultra را در تاریخ 28 ژوئن در چین آغاز خواهد کرد. این نشریه ادعا کرد که اعلام تاریخ راه اندازی از منبعی نه چندان قابل اعتماد از چین منتشر شده است. با این حال، اگر Xiaomi 12 Ultra در تاریخ 5 جولای عرضه شود، عرضه رسمی آن در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

سری Xiaomi 12 Ultra و ROG Phone 6 از چیپست کاملاً جدید Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می گیرند. احتمالاً رویداد راه‌اندازی شیائومی می‌تواند پس از رویداد سری ROG Phone 6 در 5 جولای برگزار شود. به این ترتیب، ایسوس ممکن است اولین برند جهان باشد که یک گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون 8+ نسل 1 را عرضه می‌کند. شایعات حاکی از آن است که سری ROG Phone 6 به راحتی برای خرید در دسترس نخواهد بود، به این معنی که Xiaomi 12 Ultra ممکن است قبل از آن به فروش برسد.

شایعات Xiaomi 12 Ultra نشان داده اند که ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED LTPO QHD+ 120Hz، تا 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی را ارائه می دهد.  دوربین جلو 20 مگاپیکسلی و دوربین‌های پشت سه‌گانه 50 مگاپیکسلی طراحی شده توسط لایکا خواهد بود.

منبع : gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس