نارضایتی هاست های سرور های ماینکرافت از قوانین جدید ریپورت چت ها

53
0
هاست های سرور های ماینکرافت

اگر یکی از طرفداران بازی ماینکرافت هستید احتمالا خبر دارید که اخیرا آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر شده. ورژن 1.19.1  امکانات جدید بخصوصی را به این بازی اضافه نکرده  اما با این وجود سیستم و قوانین جدیدی در خصوص ریپورت چت به بازی اضافه شده که به گیمر ها این امکان را میدهد که پیام های توهین آمیز را برای اینکه فضای بازی برای کودکان خوب شود مستقیما به مایکروسافت ریپورت کنند .اما متاسفانه انگار این کار به مذاق طرفداران ماینکرافت خوش نیامده الالخصوص هاست های سرور هایی که از ورژن جاوای بازی استفاده میکنند. طرفداران این بازی فکر میکنن که از این قوانین میشود به راحتی سواستفاده کرد. در این خبر به بررسی نارضایتی هاست های سرور های ماینکرافت از آپدیت جدید می پردازیم.

 

هاست های سرور های ماینکرافت

ویدیویی از JewelTK (ردیتور) در ساب ردیت وایرال شده که  مشکلات اصلی قوانین جدید چت ریپورت این بازی رو نشان می دهد و خیلی ها هم با او هم عقیده هستن که از این قوانین میشود به راحتی سواستفاده کرد و اینکه مایکروسافت نباید در سرور های خصوصی کاستوم سرک بکشد. JewelTK در ویدیوش توضیح میده که خودش هاست سرور گروهی از دوستانش هست و نگران است که دستور مایکروسافت و این سیستم ممکن است باعث بن شدن بدون دلیل برخی افراد بشود.

لینک ویدیو:
https://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/vitzzf/java_chat_reporting_from_the_perspective_of_a/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

برای مثال JewelTK  توضیح می دهد که خیلی از سرور ها از جمله سرور خودش و دوستانش که از اسم های توهین آمیز و فحش در سرورشون استفاده میکنن متعلق به گروه های صمیمی هستند که با این جور حرف زدن بین خودشون مشکلی ندارند. اگر هاستی کسی را از سرور بیرون کند اون فرد میتواند به راحتی از سر عقده با اکانت دیگری وارد سرورشود و هاست را ریپورت کند و باعث شود او در تمامی سرور ها برای همیشه بن شود آن هم با ریپورت نادرست چت هایی که بله فحش در آنها وجود دارد اما به کسی ضربه نمیزند و قصدش آزرده کردن کسی نیست. و همچنین این ردیتور و بقیه طرفداران به این هم اشاره کردند که کمپانی مایکروسافت نباید همچین نظارتی روی سرور هایی که قاعدتا متعلق به این کمپانی نیست داشته باشد.

 

آنها همچنین گفتند که این سرور ها خیلی وقت است که وجود دارند و تا بحال مشکلی نداشتند و تغییر به این بزرگی بر ضد ارزش های کامیونیتی سرور ها میباشد. همانطور که قبل تر گفتیم ویدیوی JewelTK حمایت زیادی از طرف طرفداران ماینکرافت و بقیه سرور هاست ها گرفت.

اینکه ِآِیا کمپانی مایکروسافت وموجنگ به این اعتراضات گوش خواهند داد بحثی دیگر است که خدا داند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس