آموزش رفع خطای Failed to Download File در ماینکرافت

91
0
خطای Failed to Download File

یک خطای Minecraft واقعا می تواند یک شب بازی شما را خراب کند. اگر «Failed to Download File, the File Contents Differ» را می‌بینید، در اینجا راه‌حل‌هایی وجود دارد که می تواند شما را در حل این مشل کمک کند. در این مقاله به آموزش رفع خطای Failed to Download File در ماینکرافت می پردازیم.

رفع خطای Failed to Download File در ماینکرافت

خطای “Failed to Download File, the File Contents Differ” در Minecraft واقعاً می تواند حال خوب شما را مختل کند. وقتی این اتفاق می‌افتد، نمی‌توانید به بازی دسترسی و سیاه‌چال‌هایی را که می‌خواستید ساعت‌ها در دنیای مجازی خود کاوش یا استخراج کنید را پیدا کنید. 

اگر راه‌انداز Minecraft شما نیز قادر به دانلود فایل نباشد، ما راه های مختلفی برای حل مشکل شما داریم.

  1. به آنچه که پیام خطا می گوید، توجه کنید

قبل از اینکه راه‌اندازی ماینکرافت را بخواهید، آنچه را که می‌خواهد به آن بدهید. همانطور که پنجره خطا نشان می دهد، محتوای فایل روی دیسک با آنچه راه اندازی انتظار داشت متفاوت است، بنابراین دانلود و افزودن دستی فایل درخواستی ممکن است مشکل را حل کند.

از آنجایی که پیغام خطا نشانی اینترنتی را که فایل باید از آن دانلود شود و مکان روی هارد دیسک شما که باید آن را اضافه کنید مشخص می کند، کار برای شما ساده می شود.

قبل از دانلود فایل و تعویض آن، پیغام خطا را در یک فایل جداگانه کپی کنید تا مسیرها در حین دانلود و پیست فایل کپی شوند. سپس، این مراحل را دنبال کنید:

1. URL مورد نظر ذکر شده در زیر را کپی کنید، آن را در هر مرورگر وب جایگذاری کنید و اجازه دهید فایل به طور خودکار دانلود شود.

https://libraries.minecraft.net/net/sf/jopt-simple/jopt-simple/4.5/jopt-simple-4.5.jar

2. فایل دانلود شده را کپی کرده و به مسیر File Explorer مشخص شده در پیغام خطا بروید:

C:\Users\<username>\AppData\Roaming\.minecraft\libraries
et
f\jopt-simple\jopt-simple\4.5\

3. فایلی با نام jopt-simple-4.5.jar را حذف کنید و به جای آن فایل دانلود شده را جایگذاری کنید.

خطای Failed to Download File
خطای Failed to Download File

پس از جایگزینی فایل،launcher  را مجدداً راه‌اندازی تا بررسی کنید که خطا برطرف شده است یا خیر. اگر پاسخ خیر است، فایل دانلود شده را در همان پوشه ای که قبلاً در آن قرار داده اید، از حالت فشرده خارج کنید. اگر خطا ادامه داشت، اجازه دهید فایل کپی شده در دایرکتوری قرار گیرد و اصلاحات زیر را اجرا کنید.

 

  1. اولویت باز کردن فایل ها را با پسوند JAR تغییر دهید

یک محیط زمان اجرا جاوا برای باز کردن فایل های JAR. مورد نیاز است. برای اجرای تمام کلاس‌ها و منابع یک فایل JAR در یک درخواست، باید اولویت باز کردن فایل مناسب را برای جاوا تنظیم کنید.

اگر برنامه دیگری به عنوان پیش‌فرض برای باز کردن این فایل‌ها تنظیم شده باشد، فایل‌ها اجرا نمی‌شوند. این اجرای نادرست نیز می تواند مسئول خطای مورد بحث باشد.

برای تغییر آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به C: > Users > %username% > AppData > Roaming بروید
  2. به .minecraft بروید.
  3. روی هر فایلی با پسوند JAR کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید. (در این مورد، ما اولویت باز کردن فایل را با استفاده از یک فایل JAR. در پوشه addons تغییر می دهیم).
  4. درست در کنار Opens With، روی دکمه Change کلیک کنید.
  5. جاوا (یا JDK) را برای باز کردن چنین پسوند فایلی انتخاب کنید.
خطای Failed to Download File
خطای Failed to Download File

اگر ترجیح می دهید، می توانید همین فرآیند را برای هر فایل دیگری با پسوند JAR تکرار کنید تا تنظیمات باز کردن فایل را تغییر دهید. با این حال، اگر پسوند فایل از قبل برای باز کردن در اولویت باز کردن فایل مورد نظر شما تنظیم شده باشد، می توانید از این مرحله بگذرید.

  1. مشکلات Mod خراب را حذف کنید

اگر شما یک بازیکن قدرتمند Minecraft هستید و از امتحان کردن هر Mod جدید Minecraft که با آن برخورد می کنید تردید ندارید، یک فایل مود خراب نیز می تواند منجر به این مشکل شود. برای رد این موضوع، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. به مسیر زیر بروید:

C:\Users\%username%\AppData\Roaming\.minecraft

  1. پوشه mods را کپی کرده و در جای دیگری پیست کنید.
  2. پوشه اصلی mods را از فایل های بازی حذف کنید.
  3. دوباره لانچر Minecraft را اجرا کنید.

اگر با حذف پوشه mods مشکل حل شد، یکی از مدها خراب است. ابتدا باید مودی را که اخیرا اضافه کرده اید حذف کنید. پس از آن، باید لانچر را دوباره اجرا کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

وقتی مشکل همچنان پابرجاست، مود خراب همچنان در فایل‌های بازی باقی می‌ماند. بهترین راه برای یافتن مشکل این است که هر فایل مود را یکی یکی از پوشه mods حذف کنید و لانچر را به طور مکرر راه اندازی کنید. مد مشکل دار را برای همیشه فیلتر و حذف کنید، به این شکل مشکل شما حل خواهد شد.

خطای Failed to Download File
خطای Failed to Download File

اگر حذف همه مدها جواب نداد، به اجرای اصلاحات زیر ادامه دهید.

  1. مسائل مربوط به Launcher را حذف کنید

اگر در اصل از یک لانچر non-vanilla با حالت های اعمال شده استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که خود لانچر این مشکل را ایجاد کرده باشد. بنابراین، پوشه ای را که لانچر non-vanilla در آن نصب شده است پیدا کنید و آن و همه فایل های مرتبط با آن را حذف کنید. پس از آن لانچر vanilla  را راه اندازی کنید.

اگر راه اندازی با vanilla  مشکل را حل کرد، باید پرتاب non-vanilla را کنار بگذارید و به طور دائم به لانچر vanilla  بروید.

  1. لانچر Minecraft را در فایروال Microsoft Defender در لیست سفید قرار دهید

فایروال Microsoft Defender نیز می تواند باعث این خطا شود زیرا می تواند از دانلود صحیح فایل ها توسط لانچر جلوگیری کند. بنابراین، قرار دادن Minecraft در لیست سفید در تنظیمات فایروال (اجازه دادن به برنامه از طریق فایروال) شانس خوبی برای حل مشکل دارد. 

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:


روی دکمه Start ویندوز راست کلیک کرده و به تنظیمات بروید.
به قسمت Update & Security بروید.
روی Windows Security در نوار سمت چپ کلیک کنید.
در قسمت سمت راست به فایروال و حفاظت شبکه بروید

خطای Failed to Download File
خطای Failed to Download File


روی Allow an app through the firewall در سمت راست کلیک کنید.
روی Change settings کلیک کنید و سپس دکمه Allow other app… را بزنید.
بر روی Browse کلیک کنید و برنامه راه اندازی Minecraft را پیدا کنید.
سپس، روی افزودن کلیک کنید.

خطای Failed to Download File
خطای Failed to Download File

کادرهای Private  و Public را علامت بزنید.

OK را بزنید.

در صورت تمایل، می توانید فایروال Microsoft Defender را نیز به طور موقت غیرفعال کنید. لانچر را دوباره اجرا کنید تا ببینید آیا این بار فایل را دانلود می کند یا خیر. اگر خطا ادامه داشت، نصب مجدد Minecraft بهترین گزینه است.

  1. Minecraft را دوباره نصب کنید

از آنجایی که قبل از نصب مجدد Minecraft باید نصب موجود را حذف کنید، پوشه Save را از فایل های بازی کپی کنید و در جای دیگری ذخیره کنید تا پیشرفت خود را از دست ندهید. پس از آن، کنترل پنل ویندوز را باز کنید، روی Programs and Features کلیک کنید، Minecraft Launcher را پیدا کنید، روی آن راست کلیک کرده و Uninstall را انتخاب کنید.

خطای Failed to Download File
خطای Failed to Download File

سپس، به C: > Users > %username% > AppData > Roaming بروید و پوشه “.minecraft” را حذف کنید. پس از آن، یک کپی از Minecraft را از وب سایت رسمی بگیرید و آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

فراموش نکنید که پوشه Save را دوباره در محل دقیق نصب جدید کپی کنید تا بتوانید بازی را با حفظ پیشرفت قبلی ادامه دهید.

  1. مطمئن شوید که مشکل از Minecraft نیست یا مشکل را به Minecraft گزارش دهید

اگر پس از اعمال تمام اصلاحات ذکر شده در بالا، مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است مشکل از backend ماینکرافت نشات بگیرد. برای تأیید این موضوع، به ابزار گزارش مشکل Minecraft بروید و جدیدترین موارد گزارش شده را بررسی کنید. 

هر زمان که چندین گزارش مربوط به یک مشکل پیدا کردید، باید منتظر بمانید تا Minecraft به طور خودکار آن را حل کند. اگر تنها شما هستید که این مشکل را دارید، آن را گزارش کنید و آنچه را می گویند انجام دهید.

به کاوش در دنیای Minecraft خود بازگردید

با اعمال اصلاحات فوق، باید بتوانید خطای “ Failed to download file, the contents differ from what was expected ” را در Minecraft برطرف کنید. اگر مشکل ادامه داشت، به نسخه قدیمی‌تر بازی برگردید.

حتی اگر با این کار مشکل حل نشد، اجازه دهید لانچر Minecraft برای مدتی استراحت کند و Minecraft کلاسیک را در وب بازی کند. اما چندین محدودیت دارد با این حال اگر مشتاق بازی هستید، جایگزین خوبی است.

منبع : makeuseof

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس