نحوه آپلود عکس در Unsplash

200
1
آپلود عکس در Unsplash

اگر عکاسی هستید که می خواهید عکس های خود را به صورت آنلاین و به صورت رایگان منتشر کنید، Unsplash یک گزینه عالی برای شماست. در اینجا نحوه آپلود آنها (و قوانینی که باید رعایت کنید) آورده شده است.

Unsplash یک منبع عالی برای پیدا کردن عکس های رایگان است، اما علاوه بر این مکان مفیدی برای نمایش آنها نیز می باشد. اگر عکاس هستید، بهترین آثار خود را در Unsplash آپلود کنید و از نتیجه کار خود لذت ببرید.

مراحلی که باید طی کنید و قوانینی که باید رعایت کنید بسیار ساده هستند. می توانید در کمترین زمان ممکن عکس های خود را در Unsplash آپلود کنید و واکنش مردم را نسبت به عکس های خود مشاهده کنید. درست است که هیچ هزینه ای به ازای آنها دریافت نخواهید کرد، اما تبلیغاتی که دریافت خواهید کرد ارزشش را دارد.

قوانین Unsplash برای آپلود عکس چیست؟

مانند هر پلتفرم عکاسی، Unsplash نیز شرایطی دارد. و اگر عکس های شما مطابق با آنها نباشد، کار شما را قبول نمی کنند و به پورتفولیوی شما نمی پیوندند.

بهتر است که قبل از عضویت، شرایط و ضوابط Unsplash را بررسی کنید تا بدانید انتظار چه چیزهایی را باید داشته باشید. در اینجا قوانین کلیدی که باید هنگام آپلود عکس در Unsplash به خاطر بسپارید آورده شده است.

عکس های شما باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • کیفیت بالا حداقل 5 مگاپیکسل داشته باشد.
  • صاف، واضح، و بیش از حد ویرایش نشده باشد.
  • اصیل و خلاقانه باشد.
  • آثاری که تمام حقوق آن در اختیار خودتان باشد.
  • محترمانه باشد. Unsplash نفرت، خشونت، برهنگی و سوء استفاده از مالکیت معنوی را نمی پذیرد.

اکنون، بیایید نحوه آپلود عکس در Unsplash را بررسی کنیم.

1. آپلود عکس در Unsplash

هنگامی که به عنوان عامل نشر وارد سیستم شوید، دکمه Submit a photo را در بالای هر صفحه Unsplash خواهید دید. روی آن کلیک کنید و پنجره ای باز می شود که می توانید عکس ها را بکشید و در آن رها کنید یا در دستگاه خود عکس هایتان را جستجو کنید و ارسال کنید.

آپلود عکس در Unsplash
آپلود عکس در Unsplash

در اینجا قوانین را دوباره یاداوری خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که می توانید حداکثر 10 عکس را همزمان آپلود کنید. اگر عکس هایتان را بیش از یک بار در روز ارسال کنید، Unsplash تعداد باقیمانده عکس هایی را که می توانید اضافه کنید را به شما نشان می دهد.

2. جزئیات عکس را اضافه کنید

گام بعدی برای ایجاد تأثیر خوب در هیئت بررسی Unsplash و بازدیدکنندگان، توصیف مناسب تصاویرتان است. این مرحله کاملا اختیاری است و چیزی است که می توانید بعداً آن را ویرایش کنید.

جزئیات عکس را اضافه کنید
جزئیات عکس را اضافه کنید

می توانید مکان عکس را مشخص کنید و تگ هایی اضافه کنید تا افراد هنگام جستجو Unsplash آن را راحت تر پیدا کنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری اضافه کنید، یک باکس توضیحات نیز وجود دارد.

3. عکس ها را ارسال کنید و منتظر تایید باشید

هنگامی که فایل های مورد نظر خود را انتخاب کردید، روی دکمه Submit to Unsplash کلیک کنید. شما یک پیام تشکر از Unsplash دریافت خواهید کرد که توضیح می دهد که تیم آنها موارد آپلود شده شما را بررسی می کنند.

هنگامی که در حال انتظار هستید، عکس هایتان در پورتفولیوی شما ظاهر می شوند. اگر Unsplash آنها را تایید کنند، عکس ها همانجا خواهند ماند و به آمار شما اضافه خواهند شد.

عکس ها را ارسال کنید و منتظر تایید باشید
عکس ها را ارسال کنید و منتظر تایید باشید

ممکن است شما هم شنیده باشید که Getty Images ، Unsplash را خریداری کرده است که این موضوع باعث نگرانی برخی از افراد شده است. با این حال، پس از بررسی اینکه خرید Getty بر Unsplash چه تاثیری گذاشته است، معتقدیم که این تغییر از همه جوانب مثبت است. در واقع، ممکن است حتی منجر به ترافیک بیش از قبل شود و میزان بازدید شما را افزایش دهد.

روی بهبود عکس های خود کار کنید

پلتفرم های بسیار پیچیده تر و پر زحمت تری نیز وجود دارد، اما Unsplash و مخاطبانش همچنان استانداردهای بالایی دارند. اگر عکس های شما در خور تحسین هستند، قطعا مردم از آنها در پروژه های خود استفاده خواهند کرد. و اگر اینگونه نیست، هر کاری که می توانید برای ارتقای مهارت عکاسی خود انجام دهید.

آشنایی با زیر و بم عکاسی بهترین کار است. سعی کنید با دوربین خود وقت بگذرانید و با عناصری چون بافت، ISO و نور زیاد تمرین کنید. هم سرگرم خواهید شد، و هم مهارت ها و فرصت های موفقیت خود را بهبود می بخشید.

4.9/5 - (20 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “نحوه آپلود عکس در Unsplash

  1. چرا برای من با وجود ساخت اکانت فعال نیست این قسمت جهت آپلود کردن عکسام؟؟

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس