Kajabi چیست و چگونه کار می‌کند؟

54
0
Kajabi چیست

Kajabi پلتفرمی است که به سازندگان در مدیریت، کسب درآمد و ایجاد محتوا به صورت آنلاین کمک می کند. اما آیا ارزش خرید اشتراک دارد؟ بیائید بررسی کنیم.

با پیشرفت های فناوری در قرن بیست و یکم، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید به صورت آنلاین هرگز آسان تر نبوده است. بسیاری از سازندگان آنلاین از این فرصت استفاده کرده اند تا از آنچه می دانند کسب درآمد کنند و بر زندگی میلیون ها نفر تأثیر بگذارند.

تعدادی پلتفرم برای کمک به کاربران در ایجاد دوره های آنلاین و موارد دیگر پدید آمده اند که Kajabi یکی از محبوب ترین آنهاست. اما دقیقاً چه کاری می‌توانید با این ابزار انجام دهید و هزینه آن چقدر است؟ اگر یکی از سوالات بالا را پرسیده باشید، در جای درستی هستید. این مقاله به هر دوی آنها پاسخ می دهد و به شما در تصمیم گیری صحیح برای خرید کمک می کند.

Kajabi چیست؟

Kajabi پلتفرمی است که هدف آن کمک به کارآفرینان برای موفقیت در اقتصاد است. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا است و از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از محبوب ترین اماکن برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین است، و این راه حل گزینه های متعددی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا از مهارت های خود کسب درآمد کنند.

Kajabi همچنین ابزارهای تحلیلی را ارائه می‌کند که به سازندگان کمک می‌کند تا تعیین کنند که آیا استراتژی فعلی‌شان کار می‌کند یا خیر و در کجا می‌توانند با کمی چرخش از موفقیت بیشتری برخوردار شوند.

Kajabi چقدر هزینه دارد؟

Kajabi چقدر هزینه دارد؟
Kajabi چقدر هزینه دارد؟

Kajabi دارای سه رده قیمتی Basic، Growth و Pro است. برای هر یک از این موارد، می‌توانید انتخاب کنید که ماهانه یا سالانه پرداخت کنید. اگر دومی را انتخاب کنید تخفیف دریافت خواهید کرد.

هنگامی که برای یک حساب کاربری در Kajabi ثبت نام کنید، می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه دریافت کنید.

طرح Basic

طرح Basic به شما امکان می دهد سه محصول و به همان تعداد قیف تولید کنید. همچنین می‌توانید تعداد نامحدودی از صفحات فرود ایجاد کنید و تا حد امکان ایمیل ارسال کنید. اگر به عنوان یک مبتدی شروع به کار کنید، ایده آل است، زیرا یک وبسایت دریافت می کنید.

اگر طرح Basic را انتخاب کنید، هنگام انتخاب گزینه پرداخت ماهانه، 149 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد. در صورت خرید طرح سالانه، قیمت به طور متوسط ​​به 119 دلار در ماه می رسد.

طرح Growth

هنگامی که در تولید محتوای آنلاین از موفقیت قابل قبولی برخوردار شدید، می‌توانید به برنامه Growth ارتقا دهید. اگر این سرویس را انتخاب کنید، 15 محصول به همراه 15 قیف و حداکثر 25000 مخاطب دریافت خواهید کرد. در حالی که نسخه Basic کنترل را برای یک مدیر فراهم می کند، طرح Growth تا 10 کاربر را به شما می دهد. همچنین می‌توانید به برنامه وابسته Kajabi بپیوندید.

اگر بخواهید هر ماه پرداخت کنید، طرح Growth 199 دلار در ماه هزینه دارد. اگر ترجیح می دهید از طریق اشتراک سالانه پرداخت کنید، ماهانه 40 دلار تخفیف دریافت خواهید کرد.

طرح Pro

پیشرفته ترین پیشنهاد اشتراک Kajabi طرح Pro است. شما می‌توانید تا 100 محصول و قیف بسازید و همچنین می توانید تا 25 وبسایت ایجاد کنید. علاوه بر این، می توانید تا سه وبسایت اضافه کنید و حداکثر 100000 مخاطب داشته باشید.

اگر هر ماه هزینه اشتراک خود را بپردازید، طرح Pro ماهانه 399 دلار هزینه دارد، در عوض نسخه سالانه آن 319 دلار در ماه هزینه دارد.

با Kajabi چه کار میتوان کرد؟

با Kajabi چه کار میتوان کرد؟
با Kajabi چه کار میتوان کرد؟

اکنون که درباره Kajabi و قابلیت های آن بیشتر می‌دانید، می‌توانیم به برخی از بهترین کارهایی که می‌توانید با این پلتفرم انجام دهید نگاهی بیاندازیم.

1. دوره های آنلاین

ایجاد دوره های آنلاین یکی از دلایل اصلی استفاده از Kajabi است. شما می‌توانید دوره هایی درباره موضوعات مختلف تولید کنید و این آزادی را دارید که تعیین کنید چه چیزی در محتوای خود بگنجانید.

Kajabi به شما امکان می‌دهد هم دوره های طولانی و هم دوره های کوتاه را ایجاد کنید، به این معنی که می‌توانید هر طور که احساس می‌کنید بهترین کار را به مخاطبان خود بدهید. برای دریافت سریع تر پول، می‌توانید راه‌حل های پرداخت مختلفی مانند Stripe را نیز ادغام کنید.

2. مدیریت عضویت

صرف نظر از اینکه یک کانال YouTube راه‌اندازی می‌کنید یا چیز دیگری را انتخاب می‌کنید، موفقیت به‌عنوان یک سازنده آنلاین مستقل مستلزم ایجاد یک انجمن است. هنگامی که به سطح معینی از موفقیت در این زمینه دست یافتید، ممکن است بخواهید به ایجاد یک برنامه عضویت فکر کنید.

هنگامی که در Kajabi ثبت نام می کنید، می توانید یک منطقه عضویت ایجاد کنید که جذابیت کاربران را برای شما آسان می کند. برای کمک به پرورش جامعه، می‌توانید از ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل استفاده کنید که به شما در مورد مواردی مانند نرخ ریزش می گوید.

3. پادکست

پادکست
پادکست

محبوبیت پادکست ها در قرن بیست و یکم افزایش یافته است و بسیاری از سازندگان توانسته‌اند به طور تمام وقت از محتوای صوتی استفاده کنند. Kajabi راه‌حلی ساخته است که هدف آن کمک به پادکست ها در مدیریت خروجی و رشد مخاطبان در دراز مدت است.

با Kajabi، این امکان را دارید که هم پادکست های عمومی و هم مختص اعضا را مدیریت کنید. علاوه بر آن، می‌توانید به راحتی همه چیز را دسته‌بندی کنید تا یک نمای کلی اما قابل درک داشته باشید.

4. ایجاد وبسایت و صفحات فرود

اگر فریلنسر هستید، یک وبسایت با ظاهر حرفه‌ای می‌خواهید، و اگر پیشرفته تر از این باشید، باز هم همین امر صادق است. اما اگر سعی کنید همه چیز را از ابتدا انجام دهید، ممکن است این فرآیند گران و زمان بر باشد.

Kajabi به مشترکان ابزاری برای ساخت وبسایت ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد به راحتی همه چیز را کنار هم قرار داده و محصولات خود را عرضه کنند. شما همچنین می‌توانید یک دامنه سفارشی همراه با کنترل تصاویری که استفاده می کنید و موارد دیگر را انتخاب کنید.

هنگام ایجاد یک وبسایت با Kajabi، می‌توانید یک وبلاگ نیز ایجاد کنید تا خدمات بیشتری به مخاطبان خود اضافه کنید.

5. دانشگاه Kajabi

دانشگاه Kajabi
دانشگاه Kajabi

همانطور که احتمالاً تا به حال متوجه شده‌اید، Kajabi یک ابزار بسیار جامع است. به خصوص اگر تجربه قبلی استفاده از چیزی مشابه را نداشته باشید.

با دانشگاه Kajabi، می‌توانید در مورد چندین مهارت که به شما کمک می‌کند حضور آنلاین خود را گسترش دهید و بازاریابی ایمیلی و یافتن جایگاه مناسب، بیاموزید. همچنین در مورد اصول راه اندازی یک تجارت، مانند مسائل حقوقی، یاد خواهید گرفت. دانشگاه Kajabi برای همه مشترکان پرداختی Kajabi رایگان است.

آیا Kajabi درصدی از درآمد شما را می گیرد؟

برخی از وبسایت هایی که به شما امکان اشتراک گذاری محتوا و ایجاد دوره های آموزشی را می دهند، بخشی از درآمد شما را می گیرند. با این حال در هنگام استفاده از Kajabi 100% سود خود را حفظ خواهید کرد. هنگامی که برای یک حساب ثبت نام کردید و هزینه اشتراک را پرداخت کردید، هر چیزی که به دست می آورید متعلق به شما خواهد بود.

Kajabi یکی از بهترین پلتفرم ها برای کمک به رشد تجارت آنلاین شما است!

Kajabi یکی از قدرتمندترین پلتفرم ها برای رشد کسب و کار خلاقانه آنلاین شماست و ابزارهای زیادی برای کمک به موفقیت شما دارد. ممکن است پرداخت اولیه برای برخی گران به نظر برسد، اما اگر بتوانید ارزشی برای مخاطبان خود ایجاد کنید، بیشتر از آن هزینه درآمد خواهید داشت.

اگر راه حلی می خواهید که به شما امکان می دهد دوره ها و محصولات آنلاین را بفروشید اما نیازی به ایجاد وبسایت در جای دیگر ندارید، Kajabi بهترین راه حلی است که می توانید انتخاب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس