8 تا از بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان

31
0
بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان

یادگیری نحوه مدیریت زمان مهارتی است که نیازمند نظم و تلاش زیادی است. برای بسیاری از افراد مدیریت زمان یک امر ضروری و همیشگی است تا به موقع پروژه ها را تحویل دهند و به تعهدات کاری خود پایبند باشند. تکنولوژی هنوز نمی تواند نظم را به شما بیاموزد، اما برخی برنامه ها وجود دارند که می توانید از آنها برای مدیریت بهتر زمان استفاده کنید.بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان را بیشتر بشناسید.

در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت زمان را که می‌توانید با استفاده از آن‌ها زندگی را برای خود آسان‌تر کنید معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

1.بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان: Google Calendar

یکی از بهترین برنامه هایی که می توانید برای مدیریت آسان زمان از آن استفاده کنید Google Calendar یا تقویم گوگل است. بزرگترین مزیت استفاده از Google Calendar این است که با همه سرویس های شما ادغام می شود و از آنجایی که تقریباً همه از Gmail یا یکی از سرویس های گوگل استفاده می کنند برای مدیریت زمان یک گزینه عالی است.

استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و در تمامی دستگاه های اندرویدی به طور پیش فرض نصب شده است. این برنامه همچنین دارای یک نسخه وب است و به راحتی میتوانید برنامه های خود را بررسی کنید. علاوه بر این می توانید یادآورهایی را تنظیم کنید تا زمان برنامه و جلسات به شما اطلاع داده شود.

اگر از برنامه Google Workspace استفاده می‌کنید، می‌توانید زمان‌بندی را نیز در برنامه ادغام کنید. افزونه‌های Google Workspace دیگری نیز برای بهبود مدیریت کار وجود دارد و همه آنها به‌خوبی با Google Calendar ادغام می‌شوند

2. Remember the Milk

Remember the Milk (RTM) یک برنامه هوشمند لیست کار است که به شما کمک کند با برنامه ریزی کارهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید. این برنامه به شما امکان می دهد مهلت پروژه و کارها و نام افراد را اضافه کنید. فقط کافی است اطلاعات در بخش task name وارد کنید.

می‌توانید کارها را بر اساس موقعیت مکانی تنظیم کنید، کارهای روزانه را مرور کنید و کارهایی که فکر می‌کنید انجام نمی‌شوند به روز بعد موکول کنید. حتی می‌توانید وظایف را بر اساس موقعیت مکانی ذخیره کنید، اگر برنامه کاری را که نزدیک به مکان شماست شناسایی کند، به شما یادآوری میکند.

حتی می‌توانید ایمیل‌هایی را به یک آدرس خاص ارسال کنید و برنامه به‌طور خودکار وظایف را در لیست شما آپدیت می‌کند. اگر از رایانه استفاده نمی‌کنید RTM یک برنامه عالی برای مدیریت وظایف است. علاوه بر این این برنامه با برنامه‌های محبوب ادغام میشود، بنابراین می‌توانید به راحتی از تمام ویژگی های RTM استفاده کنید.

3.بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان: TickTick

بسیاری معتقدند که TickTick بهترین برنامه مدیریت کار برای اندروید است. TickTick بیشتر از یک برنامه مدیریت کار است. این برنامه یک نمای کلی از تقویم را به شما نشان میدهد تا تمام کارهای روزانه خود را مرور کنید، حتی می توانید یک تایمر Pomo را تنظیم کنید تا بهره وری خود را به حداکثر برسانید.

با این برنامه می‌توانید برای کارها یادآور تنظیم کنید، لیست کارها را بر اساس اولویت تنظیم کنید و عملکرد و بهره روی خود را بررسی کنید. TickTick چندین نما برای تقویم ارائه میدهد و با سایر برنامه ها ادغام میشود.

TickTick در بیش از 10 پلتفرم در دسترس است و به طور یکپارچه با این برنامه ها سینک میشود. این برنامه برای مدیریت زندگی شخصی و کاری شما یک گزینه عالی است، زیرا می توانید به راحتی لیست کارها را برچسب گذاری و تنظیم کنید. TickTick ویژگی های زیادی دارد که با استفاده از آن ها میتوانید کارها را به بهترین نحو مدیریت کنید.

4.بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان: Outlook Calendar

برنامه Microsoft Outlook مجموعه ای از ویژگی های عالی را برای مدیریت ایمیل و وظایف شخصی و کاری ارائه می دهد. اگر می خواهید به مجموعه ویژگی های مدیریت ایمیل و تقویم در یک برنامه دسترسی داشته باشید، Microsoft Outlook یک انتخاب عالی است.

این تقویم در برنامه ایمیل به طور پیش فرض وجود دارد و اگر از Outlook استفاده می‌کنید، این برنامه بر اساس ایمیل های شما لیست های کار را ایجاد میکند. همچنین می‌توانید تقویمی را نیز در Outlook برای جلسات و کارهای گروهی به اشتراک بگذارید.

این برنامه همچنین به خوبی با Microsoft SharePoint sites ادغام می شود که برای سازمان هایی که به SharePoint متکی هستند یک گزینه عالی است. اگر از Office 365 استفاده می کنید به فضای ابری بزرگتر و گزینه های سفارشی سازی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

5. Apple Calendar

Apple Calendar یک برنامه تقویم عالی است که می تواند به شما در مدیریت بهتر زمان کمک کند. این برنامه در همه دستگاه های اپل در دسترس است، بنابراین می توانید با iPhone، iPad یا Mac به این برنامه دسترسی داشته باشید.

این برنامه کاملا رایگان وکاربرپسند است و مجموعه ای از ویژگی های ساده را ارائه می دهد. با این برنامه می توانید رویدادها را اضافه کنید، یادآوری ها را تنظیم کنید، وظایف خود را مرور کنید و حتی از کدهای رنگی برای سازماندهی بهتر وظایف خود استفاده کنید.

6.بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان: Zoho Calendar

تقویم Zoho در برنامه Zoho Mail در دسترس است و برای کسب و کارهایی که از برنامه های Zoho استفاده می کنند یک گزینه عالی است. Zoho یک جایگزین مناسب برای Google Suite است و میتوانید به راحتی تقویم را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید از قالب های سفارشی مانند تصمیم‌گیری در مورد اتاق‌های جلسه استفاده کنید. همچنین می‌توانید لینک هایی برای اشتراک‌گذاری تقویم‌ها با گروه‌ها و تیم‌های ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی با سایر کارمندان ارتباط برقرار کنید.

مهمتر از همه Zoho Calendar با برنامه‌های تقویم شخص ثالث از جمله راه‌حل‌های اتوماسیون مانند Zapier ادغام می‌شود. شما میتوانید هشدارهایی برای انجام کارها بر اساس تعاملات انجام دهید.

7. Calendar by Fantastical

Calendar by Fantasical یک برنامه تقویم عالی برای دستگاه های اپل است. این تقویم دارای نمای روز، هفته، ماه و سال است. با Calendar by Fantasical افراد میتواند رویدادها را بر اساس دسترس بودن شما برنامه ریزی کنند. این برنامه دارای حالت تاریک و روشن است.

با این برنامه می‌توانید برای ارتباط با کارمندان دورکار تماس‌های کنفرانسی ایجاد کنید، ویجت‌ها را اضافه کنید و نماها را سفارشی کنید تا دید بهتری از برنامه روزانه خود داشته باشید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد حساب‌های مختلف را به راحتی به هم وصل کنید تا رویدادها و داده‌ها را از چندین منبع دریافت کنید.

8.بهترین برنامه های تقویم برای مدیریت زمان: Simple Calendar

Simple Calendar یک برنامه تقویم ساده است و مجموعه ای از ویژگی های اصلی را ارائه می دهد و به شما کمک کند تا روز خود را بهتر مدیریت کنید. این برنامه چندین گزینه سفارشی‌سازی دارد و شامل ویجت‌های مختلف است. همچنین با سایر برنامه های زمانبندی ادغام میشود.

در این برنامه می‌توانید رویدادهای خاص را با کدهای رنگی علامت گذاری کنید، برای رویدادها تیتر انتخاب کنید و آن را با سایر برنامه‌های زمان‌بندی ادغام کنید. همچنین می توانید یادداشت ها، URL ها یا اطلاعات دیگر را برای هر رویداد وارد کنید و برنامه را با یک رمز عبور قفل کنید. این برنامه همچنین یک افزونه وردپرس دارد.

زندگی خود را با بهترین برنامه های تقویم سازماندهی کنید

اکثر برنامه‌های تقویم با برنامه‌های مختلف دیگر ادغام میشوند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. به جای استفاده از برنامه های مختلف مدیریت کارها، از یک برنامه تقویم با ویژگی های مختلف استفاده کنید. از محبوب ترین برنامه ها میتوان به Google Calendar، Outlook و Apple Calendar اشاره کرد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام یک استفاده کنید، ابتدا ویژگی های هر یک را بررسی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس