معرفی 11 مورد از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون و iPad

78
0
برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون

در این مقاله بهترین برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون و iPad معرفی شده است که به شما امکان می‌ دهند کلیپ ‌های دوربین خود را هر کجا که هستید ویرایش کنید. بدون نیاز به کامپیوتر وتنها از از طریق iPhone و iPad خود.

برای ایجاد یک فیلم سفارشی با استفاده از عکس، موسیقی و ویدیو، نیازی به استفاده کردن از مک یا رایانه شخصی نیست. همانطور که سخت ‌افزار iOS همچنان قدرتمند تر می‌ شود و به یک رایانه واقعی نزدیک ‌تر می‌ شود، تعداد زیادی از برنامه ‌های ویرایش ویدیو نیز وجود دارد که به شما امکان ویرایش و ایجاد یک ویدیو از فایل ‌های رسانه ‌ای مختلف را در این سیستم ها می ‌دهد.

ما تعدادی از گزینه ‌های اغلب رایگان برنامه ویرایش ویدیو را برای iPhone یا iPad شما برایتان بررسی و معرفی می‌کنیم.

1.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: iMovie

هیچ لیستی از برنامه های ویرایش ویدیوی iOS رایگان بدون iMovie اپل کامل نمی شود. این برنامه باید اولین انتخاب شما برای ویرایش در iPhone یا iPad باشد. در حالی که این رابط ممکن است در ابتدا بسیار زیادی پر چزییات به نظر برسد، اما تعدادی ویژگی قدرتمند را ارائه می دهد و به همان اندازه نزدیک به یک ویرایشگر ویدیوی کلاس دسکتاپ است که می توانید در دستگاه iOS پیدا کنید.

دو ویژگی عمده در این نرم افزار وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد. ویرایشگر شگفت ‌آور قدرتمند به شما امکان می ‌دهد از بین هشت تم کامل با عناوین، انتقال ‌ها و موسیقی مشابه انتخاب کنید. علاوه بر این، این برنامه 10 فیلتر مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد. می ‌توانید با استفاده از موسیقی داخلی و جلوه ‌های صوتی، موسیقی از کتابخانه ‌تان یا حتی روایت خودتان، موسیقی متن فیلم را ایجاد کنید.

اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، iMovie یک ویژگی عالی دارد که به شما کمک می‌کند تریلر های فیلم به سبک هالیوود را با گرافیک و امتیازات موجود بسازید.

می توانید هر دو نوع فیلم را با کیفیت 4K یا 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه ذخیره یا به اشتراک بگذارید. حتماً جهت کسب اطلاعات بیشتر نگاهی به دیگر مقالات عالی ما برای ویرایش ویدیو ها در آیفون بیندازید که شامل تعدادی از نکات iMovie نیز است.

2.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: VITA

VITA برای هر کسی که به یک ویرایشگر ویدیوی آیفون تمام عیار و قدرتمند نیاز دارد که هیچ خرید درون برنامه ای یا اشتراکی نداشته باشد، بسیار مناسب و کاربردی است.

در حالی که می ‌توانید یک پروژه کاملاً جدید را شروع کنید، تعدادی الگوی از پیش ساخته نیز برای انتخاب آسان ‌تر برای ایجاد ویدیو در این نرم افزار وجود دارد. دسته بندی های متنوعی برای انتخاب وجود دارد و حتی می توانید ببینید که چه تعداد از اعضای دیگر جامعه از الگو های مختلف استفاده کرده اند.

از دیگر ویژگی ‌های عالی می ‌توان به قابلیت افزودن سریع و افزودن ویدیو های اسلوموشن، اعمال فیلتر برای درجه‌بندی رنگ، و کلاژ و همپوشانی ویدیو ها با تصویر در تصویر اشاره کرد.

و وقتی کارتان تمام شد، می توانید نتایج را با کیفیت فول اچ دی ذخیره کنید.

3. KineMaster

KineMaster یک راه عالی برای ساخت فیلم ها با مجموعه ای از ابزار های ویرایش و سایر ویژگی ها به صورت رایگان است. برای شروع، می ‌توانید پروژه ‌ای را با نسبت‌ های تصویری مختلف، از 16:9 سینمایی گرفته تا 1:1 کامل مناسب اینستاگرام، شروع کنید.

سپس نوبت به افزودن نحوه ی انتقال، متن، موسیقی و موارد دیگر به ویدیو با رابط کاربری آسان می رسد. شما می توانید چندین لایه از ویدئو، تصاویر، استیکر ها، جلوه های ویژه، متن و دست خط را در نتیجه نهایی ترکیب کنید. تعدادی از ویژگی های ویدئویی برای استفاده رایگان در این نرم افزار گنجانده شده است.

برای کمک به ساخت صدای فراگیر، می‌ توانید از پیش‌ تنظیم ‌های EQ، ducking و ابزار های پاکت صدا استفاده کنید. فیلم ها را می توان با حداکثر 4K 60FPS ویرایش و ذخیره کرد.

برای حذف واترمارک از ویدیو های تکمیل ‌شده و باز کردن قفل تعدادی از پیش ‌تنظیمات ابزار اضافی، به خرید اشتراک نیاز دارید. همچنین به دارایی ‌های اضافی برای استفاده در ویدیو ها مانند پس ‌زمینه دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات جامع ما را در مورد نحوه ویرایش ویدیوها در آیفون خود با KineMaster مطالعه کنید.

4.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: PowerDirector

برای یک گزینه درجه یک که می تواند به راحتی ویدیو های 4K را ویرایش و ذخیره کند، PowerDirector را امتحان کنید. یکی از بهترین ویژگی ها، امکان رفع لرزش فیلم دوربین با لرزشگیر ویدیو است. همچنین می توانید با عناوین متحرک، معرفی های سرگرم کننده ایجاد کنید. و برای اینکه صدای خود را متمایز کنید، تغییر دهنده صدا را امتحان کنید. برای تعداد نامحدودی از امکانات عالی، پس زمینه را با یک ویرایشگر صفحه سبز جایگزین کنید.

ویژگی های دیگر عبارتند از توانایی ترکیب تصاویر و ویدئو در یک کلیپ و اضافه کردن متن یا عنوان انیمیشن به فیلم ها. پس از ویرایش، آپلود آن در یوتیوب و فیسبوک برای حداکثر نوردهی آسان است.

دانلود رایگان عملکرد محدودی را ارائه می دهد. برای استفاده حداکثری از برنامه، به اشتراک نیاز دارید. که ویدیوی 4K، سبک های متن سفارشی، استفاده از بیش از 3 میلیون ویدیو از Shutterstock و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

5. Videorama Video Editor

Videorama یکی دیگر از ویرایشگر های ویدئویی قوی است. پس از باز کردن برنامه، می توانید از سه جهت مختلف ویدیو انتخاب کنید: افقی، عمودی، یا مربع. البته که اندازه مربع برای اینستاگرام مناسب است.

به راحتی بهترین ویژگی این برنامه توانایی آن در دانلود رایگان فیلم ها و عکس ها از Pixabay است. همچنین به شما امکان می دهد جلوه های ویدیویی، جلوه های صوتی و موسیقی بدون حق چاپ را نیز دانلود کنید.

در جدول زمانی ویرایش، آرایه معمولی از ابزار های ویرایش شامل افزودن متن، عکس، موسیقی و فیلتر ها را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. با ضربه زدن روی نوار لغزنده ویدیو در بالا، چهار ابزار دیگر به شما نشان داده می شود. اینها شامل گزینه هایی برای ویرایش کلیپ، حذف آن، کپی کردن آن، و افزودن جلوه های انتقال مختلف است.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان می دهد ویدیو های کوتاه 720p با واترمارک Videorama ایجاد کنید. برای باز کردن قفل تمام ویژگی های برنامه می توانید برای اشتراک ماهانه نیز هزینه کنید. این گزینه واترمارک را حذف می ‌کند، دسترسی به محتوا و ویژگی ‌های ممتاز را برای شما فراهم می‌ کند، به شما امکان می‌ دهد ویدیو های 1080p و 60FPS ایجاد کنید و به شما امکان اشتراک‌ گذاری محتوای بیش از سه دقیقه را نیز می‌ دهد.

6.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: Adobe Premiere Rush

Adobe Premiere Rush که برای سازندگان محتوا ساخته شده است یک گزینه عالی برای کاربران آیفون و آیپد است. برای آسان کردن این کار، می ‌توانید از عملکرد دوربین برنامه برای ضبط ویدیو استفاده کنید و سپس ویرایش را در همان برنامه شروع کنید.

ویرایش کشیدن و رها کردن در این برنامه به شما این امکان را می دهد که فیلم ها، صدا ها و موارد دیگر را آن طور که می خواهید مرتب کنید. همچنین می ‌توانید از چندین آهنگ ویدیویی برای انعطاف ‌پذیری بیشتر استفاده کنید. همچنین ایجاد افکت های حرکت و زوم برای تصاویر تنها با یک کلیک برای شما آسان است.

با نسخه رایگان، می ‌توانید جلوه‌ ها را ویرایش و استفاده کنید، عناوین متحرک را برای ویدیو ها سفارشی کنید، و آهنگ ‌های موسیقی را از یک کتابخانه رایگان اضافه کنید. شما همچنین می توانید از مزایای صادرات نامحدود ویدیو استفاده کنید. یک اشتراک تمام ویژگی‌ ها و محتوای برنامه از جمله ابزار های صوتی پیشرفته و کتابخانه محتوای ممتاز را باز می ‌کند. همچنین می توانید پروژه ها را در تلفن همراه و دسکتاپ همگام سازی کنید.

7.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: FilmoraGo

فقط برای آیفون، FilmoraGo گزینه های زیادی برای ویرایش ویدیو ارائه می دهد تا خلاقیت شما را به نمایش بگذارد. یک نمای جدول زمانی عالی، ویرایش چندین ویدیو و برش، تقسیم، تکرار، و موارد دیگر را ساده می ‌کند.

این برنامه موسیقی بدون حق امتیاز و جلوه های صوتی داخلی را برای افزودن بیشتر به یک ویدیو ارائه می دهد. شما همچنین می توانید صدا های منحصر به فرد خود را ضبط کنید. برای سرگرمی بیشتر، برنامه از فیلتر ها و همپوشانی متن پشتیبانی می کند. و می توانید چندین لایه افکت به یک ویدیو اضافه کنید. هنگامی که احساس ماجراجویی می کنید، می توانید از این برنامه برای ضبط ویدیو با هر دو دوربین جلو و عقب به طور همزمان با یک آیفون مدرن استفاده کنید. همچنین فیلترهای ویدئویی برای روتوش نیز وجود دارد.

می توانید برنامه را به صورت رایگان امتحان کنید. اما برای استفاده از تمام ویژگی ها، به اشتراک نیاز دارید. مشترکین می ‌توانند از چندین لایه، ویدیو های فیلتر های طول نامحدود و موارد دیگر استفاده کنند.

8.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: InShot

اگر در حال ایجاد ویدیوی عالی برای اینستاگرام یا هر جای دیگری باشید، InShot ابزارهای مورد نیاز شما را دارد. برخی از بهترین ویژگی های این نرم افزار به شما این امکان را می دهند که موسیقی متن کاملی را به ویدیوی خود اضافه کنید. این برنامه به شما امکان می دهد موسیقی خود را به ویدیو اضافه کنید یا حتی می توانید از بین جلوه های صوتی یا صداگذاری گزینه ی مد نظر را انتخاب کنید. همگام سازی صدا و ویدئو آسان است.

برای ویدیو، می ‌توانید متن، ایموجی و حتی استیکر های متحرک اضافه کنید و در عین حال فیلتر ها و جلوه‌ های ثابتی نیز اضافه کنید.

خرید یک اشتراک در این برنامه به شما امکان دسترسی به تمام انتقال ‌های پولی، افکت ‌ها، برچسب ‌ها و موارد دیگر را می ‌دهد. همچنین می‌ توانید ویدیو را بدون واترمارک ذخیره کنید و از برنامه بدون آگهی استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید مشترک نشوید، تعدادی خرید درون برنامه ای برای باز کردن بسته های فیلتر و افکت اضافی و حذف واترمارک و تبلیغات نیز در این برنامه برای ش استفاده ی شما موجود است.

9. Videoshop

 

یکی دیگر از برنامه های عالی ویرایش ویدیوی رایگان برای آیفون شما Videoshop است. استفاده از رابط کاربری حتی برای کم تجربه ترین ویرایشگر های ویدئویی نیز آسان است. برای شروع، می ‌توانید یک ویدیو وارد کنید، مستقیماً از برنامه عکس بگیرید یا حتی یک قطعه از ویدیو های وایرال محبوب را وارد کنید.

برای ساده کردن آن در حین ویرایش، می ‌توانید نوار ابزار را سفارشی کنید تا فقط ابزار هایی را که انتخاب می‌ کنید نشان دهند. در یک ویدیو، می ‌توانید ویدیو ها را به چند کلیپ برش دهید و در حین تنظیم با ابزار های مختلف، ویدیو ها را به چند کلیپ تقسیم کنید. همراه با موسیقی برای یک آهنگ صوتی، می توانید جلوه های صوتی اضافه کنید یا حتی صدای خود را ضبط کنید.

خرید یک اشتراک در این برنامه تعدادی از ویژگی های اضافی را برای شما باز می کند. برخی از این موارد عبارتند از حذف واترمارک در ویدیوی صادراتی، صادرات ویدیوی 4K، فیلتر ها و انتقال های اضافی و همچنین موارد دیگر.

همچنین می ‌توانید برای خرید یک ‌باره قفل کل برنامه را باز کنید. همچنین خرید های مستقلی برای حذف واترمارک و ابزار تحمیل نیز در این برنامه برای شما وجود دارد.

10.برنامه های ویرایش ویدیو رایگان برای آیفون: Magisto Video Editor & Maker

Magisto با تمرکز بر رسانه های اجتماعی، تمام مشکلات را برای ایجاد یک ویدیوی عالی برطرف می کند. برنامه تمام ویرایش ها را خودش انجام می دهد. با استفاده از هوش مصنوعی، ویرایشگر ویدئو، عکس، موسیقی، متن، جلوه‌ ها و فیلتر ها را ترکیب می ‌کند.

پس از انتخاب یک سبک ویرایش خاص مانند لحظات دلسوز، خاطرات یا سفر، زمان وارد کردن تمام فایل های رسانه ای لازم فرا رسیده است. بعد، تعدادی آهنگ مختلف برای انتخاب توسط شما وجود دارد، از جمله موسیقی راک گرفته تا موسیقی های آرام. شما همچنین می توانید آهنگ خاصی را از یک کتابخانه موسیقی در تلفن همراه خود انتخاب کنید.

نسخه رایگان از فیلم ها تا دو دقیقه و 30 ثانیه پشتیبانی می کند. دو نوع اشتراک نیز در این برنامه وجود دارد که به دو حالت حرفه ای و حق اشتراکی در نظر گرفته شده است.

11. Clips

جای تعجب نیست، اما اپل راه عالی دیگری برای ویرایش و ایجاد ویدیو های عالی با برنامه ی Clips دارد. برنامه آیفون و آیپد این پلتفرم به شما امکان می دهد ویدیو های عمودی و افقی را برای اشتراک گذاری ایجاد کنید. برای شروع و حتی ضبط از برنامه، به راحتی می توانید فیلم ها و عکس ها را از کتابخانه تلفن همراه خود به برنامه وارد کنید.

فقط با چند مرحله ی ساده می ‌توانید به یک ویدیو، لمس ‌های سرگرم ‌کننده مانند شکلک، حباب ‌های گفتار، برچسب‌ های مصور و موارد دیگر اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از 100 موسیقی متن است که به طور خودکار با طول ویدیوی شما تنظیم می شود. همچنین می توانید یک آهنگ موسیقی را از کتابخانه ی تلفن همراه خود اضافه کنید.

نتایج نهایی را می توان به سرعت از طریق ایمیل یا پیام متنی برای دیگران ارسال کرد یا در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام پست کرد. به لطف همگام سازی iCloud، می توانید ویدیو ها را در همه دستگاه های iOS خود نیز مشاهده و ویرایش کنید.

آماده، تنظیم، ایجاد با این برنامه های ویرایش ویدیو

گرفتن عکس یا ویدیو با iPhone یا iPad بسیار ساده و سریع است. اما بسیاری از ما احتمالاً تعداد زیادی فایل رسانه ای روی دستگاه های خود داریم که دیگر هرگز آنها را تماشا نخواهیم کرد. با استفاده از یکی از این برنامه‌ های ویرایش ویدیوی رایگان، می ‌توانید فیلمی بسازید تا بار ها و بار ها از آن خاطرات لذت ببرید و آن ها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای استفاده از ویرایشگر مورد نیاز خود، بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس