نحوه رفع خرابی کال آف دیوتی: Modern Warfare II در رایانه شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن

61
0
رفع خرابی کال آف دیوتی

آیا از خراب شدن بازی در Call of Duty: Modern Warfare II ناامید شده اید؟ در اینجا برخی از اصلاحات موقت در انتظار به روز رسانی توسعه دهندگان وجود دارد. رفع خرابی کال آف دیوتی را در ادامه بررسی کرده ایم.

همچنین بخوانید:

اولین رونمایی از بازی Call of Duty: Modern Warfare II

مانند جدیدترین بازی‌های منتشر شده، Call of Duty: Modern Warfare II نیز دارای اشکالات و اشکالات است. اینها تا حدی قابل درک است. اما اگر در بازی‌ای که تمام سال منتظرش بودید از مسابقه بیرون بیایید، خسته‌کننده می‌شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare II بر روی تمامی پلتفرم‌ها، از Xbox گرفته تا PS4، PS5 و حتی PC، دچار یک سری خرابی‌ها شده است. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل خرابی انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که یک اتصال اینترنتی قوی و پایدار دارید

در ابتدا قرار بود بازی Call of Duty: Modern Warfare II به صورت آنلاین و آفلاین قابل بازی باشد، اما اینطور نیست. حتی در طول کمپین یک اتصال اینترنتی محکم و پایدار لازم است. حتی زمانی که در حالت آفلاین Steam بازی می کنید، این هنوز هم اعمال می شود.

قبل از خرید بازی، باید اطمینان حاصل کنید که یک اتصال اینترنت پهن باند قوی و پایدار با سرعت آپلود و دانلود که می‌تواند بازی را بدون مشکل پشتیبانی کند، داشته باشید.

رفع خرابی کال آف دیوتی: نکات اساسی عیب یابی

رفع خرابی کال آف دیوتی
رفع خرابی کال آف دیوتی

در حالی که بهترین راه حل برای خرابی های Call of Duty: Modern Warfare II به روز رسانی توسط Infinity Ward خواهد بود، بسیاری از گیمرها به جای اینکه منتظر بروزرسانی یا پچ باشند، به راه حل فوری تری نیاز دارند. با این حال، اگر می‌خواهید ببینید که توسعه‌دهندگان با چه مشکلاتی برخورد می‌کنند، می‌توانید صفحه Infinity Ward Trello را برای به‌روزرسانی بررسی کنید.

Infinity Ward از وضعیت آگاه است و دائماً به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی از Call of Duty: Modern Warfare II را منتشر می‌کند. اما در حال حاضر، چندین کار وجود دارد که می توانید خودتان برای کمک به وضعیت خود انجام دهید.

راه حل های انحصاری کنسول برای Call of Duty: Modern Warfare II

اگر با خرابی‌های زیادی مواجه می‌شوید که تجربه COD شما را بسیار خسته‌کننده می‌کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به قول عاقلانه بسیاری از متخصصان فناوری، کنسول خود را خاموش و دوباره روشن کنید.

شنیدن این ممکن است شما را حتی بیشتر ناامید کند، اما واقعاً در بسیاری از موقعیت‌ها معجزه می‌کند اگر فقط آن را انجام دهید. و وقتی نوبت به عیب‌یابی می‌رسد، آزمایش ساده‌ترین راه‌حل‌ها قبل از رفتن به راه‌حل‌های پیچیده همیشه تاکتیک خوبی است.

اگر COD را روی کنسول ایکس باکس یا پلی استیشن بازی می کنید، روش عیب یابی زیر برای هر دو مناسب است:

کنسول را دوباره راه اندازی کنید. برای PS5، این کار را می توان از طریق منوی اصلی یا از طریق حالت امن انجام داد. اگر می خواهید در مورد حالت ایمن در PS5 و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید، راهنمای ما را دنبال کنید.

  1. بازی و کنسول را به آخرین نسخه آپدیت کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که کنسول شما در یک منطقه با تهویه مناسب است و در معرض خطر گرم شدن بیش از حد نیست.
  3. اگر کنسول شما با آخرین نسخه اجرا نمی‌شود یا در تنظیم دمای آن تلاش می‌کند، ممکن است باعث خرابی بازی شود.

راه حل های انحصاری PC برای Call of Duty: Modern Warfare II

رفع خرابی کال آف دیوتی
رفع خرابی کال آف دیوتی

Call of Duty: Modern Warfare II یک بازی جذاب است که برای اجرای صحیح به سخت افزار قدرتمندی نیاز دارد. اولین کاری که باید قبل از هر روش عیب یابی دیگری در رایانه شخصی خود انجام دهید این است که مطمئن شوید که مشخصات شما قادر به اجرای بازی است.

حداقل شرایط لازم برای اجرای بازی به شرح زیر است:

  1. سیستم عامل: ویندوز 10، 64 بیتی.
  2. پردازنده: Intel Core i3/6100، Core i5/2500K یا AMD Ryzen 3 1200.
  3. گرافیک: AMD Radeon RX 470 یا NVIDIA GeForce GTX 960.
  4. حافظه: حداقل 8 گیگابایت رم.
  5. DirectX: نسخه 12.
  6. فضای ذخیره سازی: حداقل 125 گیگابایت فضای موجود.

اگر رایانه شخصی شما حداقل شرایط فوق را برای اجرای COD: MWII برآورده نمی کند، متأسفانه هیچ یک از روش های عیب یابی دیگر برای اجرای روان بازی کافی نیست.

با این حال، اگر رایانه شخصی شما می تواند بازی را اجرا کند اما همچنان به طور مکرر خراب می شود، می توانید چندین روش عیب یابی دیگر را امتحان کنید تا بازی برای شما کار کند.

مطمئن شوید که آخرین درایور گرافیک را نصب کرده اید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، می توانید راهنمای ما در مورد به روز رسانی درایورهای گرافیک خود در ویندوز 10 را بررسی کنید.

  1. تمام برنامه های غیر ضروری را خاموش کنید.
  2. برنامه های همپوشانی که ممکن است در بازی تداخل داشته باشند، مانند Discord یا Steam را غیرفعال کنید.
  3. اگر قبلاً مراحل بالا را انجام داده اید، اما همچنان با مشکلاتی مواجه هستید، سعی کنید درایور گرافیک خود را به نسخه قبلی برگردانید. در اینجا نحوه بازگرداندن درایور در ویندوز 10 آورده شده است.
  4. دمای رایانه شخصی خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید که بیش از حد گرم نمی شود.
  5. این روش‌های عیب‌یابی عمومی اغلب برای حل مشکلات فنی شما در بسیاری از بازی‌ها کافی است و Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز تفاوتی با آن ندارد.

نکات عیب یابی منحصر به فرد برای Call of Duty: Modern Warfare II

رفع خرابی کال آف دیوتی
رفع خرابی کال آف دیوتی

اگر قبلاً مراحل فوق را انجام داده اید و همچنان مشکلاتی دارید، باید سعی کنید این ویژگی ها را در COD غیرفعال کنید: MWII. در حالی که این ویژگی ها به بهبود تجربه بازی شما کمک می کنند، سیستم شما را تحت فشار قرار می دهند و می توانند باعث بی ثباتی شوند.

این اصلاحات ایده آل نیستند و شما را ملزم به تغییر برخی تنظیمات یا حتی نحوه اجرای بازی می کند، اما می تواند تا زمانی که یک به روز رسانی قابل اعتمادتر منتشر شود، کافی باشد.

جلوه های اختلاف منظر را خاموش کنید

جلوه های اختلاف منظر تکنیک های گرافیکی پیشرفته ای هستند که عمق میدان و واقع گرایی بازی را ایجاد می کنند. جلوه های اختلاف منظر باعث می شود که اشیاء دور با سرعت کمتری نسبت به نزدیک ترین آنها به شما نزدیک شوند.

به عنوان مثال، وقتی از پنجره ماشین به بیرون نگاه می کنید، می توانید جاده و حصارها را ببینید که از کنار شما می گذرند در حالی که کوه های دور با سرعت بسیار کندتری حرکت می کنند.

این اثرات می تواند برای پردازشگر شما بسیار باشد. و با خاموش کردن آنها، بسیاری از تصادفات غیرمنتظره رهایی یافته اند. این راه حل زمانی ارزش امتحان کردن را دارد که دیگر گزینه های عیب یابی خود را تمام کرده باشید.

برای خاموش کردن جلوه‌های اختلاف منظر، به تنظیمات درون بازی خود بروید، به پایین بروید و به رابط بروید و جلوه‌های پارالکس را خاموش کنید.

رفع خرابی کال آف دیوتی: از تفنگ Untuned Gun استفاده کنید

راه حل دیگری که مشکلات گیمرها را از بین می برد، بازی با یک تفنگ تنظیم نشده است. Call of Duty: Modern Warfare II مقدار زیادی سفارشی سازی در مورد سلاح ها و تنظیمات آنها ارائه می دهد و یکی از این تکنیک های سفارشی سازی، تنظیم سلاح است.

پس از باز شدن قفل، می‌توانید پیوست‌هایی را به تفنگ خود اضافه کنید، که می‌توانید آن‌ها را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید. با این حال، بسیاری از بازیکنان گزارش داده‌اند که در حین بارگیری با سلاح‌های مجهز به تنظیم پیوست، تصادف‌هایی را با نرخ بالاتری تجربه کرده‌اند.

بدیهی است که این یک راه حل ایده آل نیست، زیرا گزینه های سفارشی سازی به گیمرها کمک می کند تا سلاح عالی خود را پیدا کنند و آن را به مهارت های خاص خود ارتقا دهند. فدا کردن تنظیم سلاح برای بهتر کردن بازی برای شما یک راه حل بسیار کوتاه مدت است، اما تا زمانی که یک پچ قابل اعتمادتر منتشر شود می تواند برای شما کافی باشد.

به آن کمی زمان بدهید

Call of Duty: Modern Warfare 2 هنوز در مراحل ابتدایی خود است و توسعه دهندگان Infinity Ward مشکلات آن را پذیرفته اند و سخت تلاش می کنند تا چین و چروک ها را برطرف کنند. به‌روزرسانی‌ها و وصله‌ها اغلب منتشر می‌شوند، بنابراین همیشه بازی خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

در عین حال، از این نکات عیب یابی استفاده کنید و باید از نظر خرابی کمی تسکین پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس