معرفی کامل بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

87
0
بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl  نسخه بعدی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R است. این بازی 13 سال پس از آخرین نسخه در این سری منتشر می شود و اولین بازی خود را به عنوان یک Xbox Series X انحصاری روی کنسول ها منتشر خواهد کرد.

برای اینکه اطلاعات شما را در مورد تیراندازی و بقا پسا آخرالزمانی بروز کنیم، همه چیزهایی را که باید درباره S.T.A.L.K.E.R بدانید در این مقاله جمع آوری کرده‌ایم.

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl
بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.  2: Heart of Chernobyl قرار بود در 28 آوریل 2022 منتشر شود، اما در ژانویه 2022، توسعه دهنده GSC Game World اعلام کرد که بازی به مدت 7 ماه دیگر تا 7 دسامبر 2022 به تعویق خواهد افتاد. پیام همراه با تاخیر بیان می کند که زمان اضافی لازم بود تا به سطح کیفی یک بازی با این وسعت برسد و امکان تست بیشتر را فراهم کند. آنها اشاره کردند که قسمت های بیشتری از بازی در طول سال نیز نمایش داده می شود.

این بازی ابتدا در سال 2010 پس از راه اندازی Call of Pripyat معرفی شد. شرکت توسعه دهنده GSC Game World قبل از اینکه در سال 2011 به عنوان یک شرکت منحل شود، مدت کوتاهی روی این پروژه کار کرد. S.T.A.L.K.E.R.  2 کمی پس از آن در سال 2012 رسما لغو شد و دلیل آن مشکلات بین سرمایه گذاران، کارکنان و دارنده IP بود.

بعد از آن اتفاقات زیادی افتاد، GSC Game World به چندین استودیو توسعه و پروژه تقسیم شد. این استودیو در سال 2014 احیا شد و دوباره S.T.A.L.K.E.R را معرفی کرد. این بازی به طور رسمی در نمایشگاه Xbox Series X مایکروسافت در سال 2020 با یک نسخه نمایشی رونمایی شد.

پلتفرم بازی S.T.A.L.K.E.R 2

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl
بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.  2: Heart of Chernobyl یک بازی انحصاری برای کنسول Xbox است. این بازی برای Xbox Series X و Series S و همچنین PC منتشر می شود. وقتی بازی منتشر شد، از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. اگرچه تاریخ انتشار پلی استیشن 5 اعلام نشده است، اما اسناد داخلی فاش شده نشان می‌دهد که این بازی تنها به مدت سه ماه به صورت انحصاری خواهد بود.

البته این بدان معنا نیست که بازی برای PS5 می آید. Tetris Effect: Connected با شش ماه انحصار کنسول نیز در اسناد نامگذاری شده است. این نسخه به روز شده در ماه جولای برای PS4 می آید، اما نه برای PS5.   GSC Game Worldمی گوید S.T.A.L.K.E.R.  2 به دلیل عملکرد محدود، با سیستم های نسل آخر پلی استیشن سازگار نیست.

تریلر

مایکروسافت تریلر S.T.A.L.K.E.R را به نمایش گذاشت. تریلر زمین بایر و غم انگیز را از طریق مجموعه ای از تصاویر نشان می دهد و احساس غم انگیزی را که بازی احتمالاً خواهد داشت، منتقل می کند. در زیر می توانید اولین تریلر را تماشا کنید.

تا آنجا که به داستان مربوط می شود، سایت رسمی بازیکنان را دعوت می کند “تا منطقه وسیع چرنوبیل را که پر از دشمنان خطرناک، ناهنجاری های مرگبار و مصنوعات قدرتمند است، کشف کنید. همانطور که به سمت قلب چرنوبیل می روید، داستان حماسی خود را پرده برداری کنید. مسیرهای خود را عاقلانه انتخاب کنید، زیرا آنها سرنوشت شما را تعیین می کنند و در نهایت آینده منطقه را رقم می زنند.” دقیقاً مانند بازی اول، اقدامات شما تأثیر زیادی بر چگونگی پایان داستان خواهد داشت. فراتر از آن، چیز زیادی در مورد اینکه داستان واقعی چه خواهد بود، به جز غیر خطی بودن و تمرکز بر شکارچیان جایزه که به دنبال گنج در منطقه هستند، معلوم نیست.

گیم پلی

مایکروسافت اولین تریلر گیم پلی بازی S.T.A.L.K.E.R را در جریان کنفرانس مطبوعاتی E3 2021 منتشر کرد. تریلر صحنه هایی از گیم‌پلی با گروهی از بازماندگان را که در اطراف آتش جمع شده‌اند، نشان می‌دهد. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

تریلر گیم پلی جالب با نکات زیادی را به نمایش می گذارد. اولین مورد، توانایی گرفتن ضمائم برای سلاح های خود در اطراف محیط و اتصال فوری آنها است. تریلر نشان می دهد که بازیکن می‌تواند یک scope و یک صدا خفه کن و تجهیز آنها را بلافاصله بدون عبور از صفحه موجودی انجام دهد.

همچنین چندین طرح دشمن را به نمایش می گذارد، از جمله طراحی به روز شده Bloodsucker که به طور قابل توجهی شبیه به Cthulhu است. جلوه های بصری در تریلر گیم پلی این سری دیوانه کننده به نظر می رسند. با این حال، مایکروسافت روشن نکرد که بازی روی چه سیستمی اجرا می شود.

پس از اعلام این خبر، GSC Game World یک ویدیوی تفسیری منتشر کرد که در آن برخی از نکات جالب از گیم‌پلی نمایش داده شد.

ما شاهد اقدامات زیادی هستیم، مکانیک بقا همچنان درگیر خواهد بود. گرسنگی، تشعشعات رادیواکتیو و استقامت همه باید در این بازی باید مدیریت شوند.

حالت چند نفره Multiplayer 

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl
بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

اگرچه GSC Game World چیزی در مورد حالت چند نفره درS.T.A.L.K.E.R.  2 اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که دارای حالت بازی چند نفره باشد. GSC یک نشان چند نفره «Early bird» را به عنوان جایزه پیش سفارش ارائه می‌کند، و نسخه‌های Deluxe و Ultimate بازی دارای لباس های چند نفره و پوسته های اسلحه هستند.

ما در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد Multiplayer نداریم. طرفداران درخواست اطلاعات از S.T.A.L.K.E.R کرده اند. اما به نظر نمی‌رسد که این مسیری است که GSC در حال حرکت است. با پوسته های متعدد و نشان منحصر به فرد برای گرفتن، به نظر می‌رسد Multiplayer در S.T.A.L.K.E.R.  2 نوعی حالت PvP را دارد.

DLC

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl
بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

هیچ یک از بازی های قبلی S.T.A.L.K.E.R، DLC دریافت نکرده‌اند، اما همه چیز با S.T.A.L.K.E.R 2 در حال تغییر است. بازی قرار است دو DLC دریافت کند که به عنوان «بسط های بزرگ داستان اصلی را گسترش می‌دهند» توصیف می‌شوند. این بازی احتمالاً DLC بیشتری را خارج از دو الحاقیه نیز دریافت خواهد کرد.

نسخه نهایی بازی همراه با پاس فصل ارائه می‌شود که به گیمر ها این حق را می‌دهد تا «همه محتوای قابل دانلود پس از انتشار را علاوه بر ۲ DLC» دریافت کنند. این نسخه همچنین شامل یک کوئست جانبی انحصاری است که به ماموریت های جانبی احتمالی از طریق DLC اشاره می کند.

علاوه بر این، ما انتظار DLC لوازم و تجهیزات را نیز داریم. نسخه های Deluxe و Ultimate بازی دارای پوسته های لباس و سلاح برای تک نفره و چند نفره هستند. GSC Game World هیچ چیزی را تایید نکرده است، اما احتمالاً پس از عرضه، DLC زیبایی را مشاهده خواهیم کرد.

پیش خرید

بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl
بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl

پیش خرید برای S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chernobyl اکنون در خرده فروشان دیجیتال فعال است. نسخه های فیزیکی اعلام شده است، اما هنوز برای پیش خرید عرضه نشده اند. صرف نظر از نسخه، همه پیش سفارش ها با یک بسته انحصاری ارائه می‌شوند که شامل محتوای آتش سوزی گسترده، پوسته های انحصاری اسلحه و زره، و نشان چندنفره «Early bird» است.

چندین نسخه مختلف برای پیش خرید موجود است. در بخش دیجیتال، نسخه استاندارد شامل بازی، جایزه و محتوای انحصاری Steam است. در اینجا مواردی که با سایر نسخه های دیجیتال ارائه شده است:

نسخه لوکس Deluxe

80 دلار

تمام محتوای نسخه استاندارد

کتاب هنر دیجیتال

موسیقی متن رسمی

یک لباس و سه اسلحه تک نفره

دو لباس و سه پوسته چند نفره سلاح

نسخه نهایی Ultimate

110 دلار

تمام محتوای نسخه لوکس

سه لباس و هفت پوسته چند نفره سلاح

دو DLC داستانی

علاوه بر این، GSC چهار نسخه فیزیکی از این بازی را ارائه می دهد. نسخه استاندارد با بازی به همراه جایزه، یک جعبه فولادی، نامه ای از توسعه دهندگان و یک بسته برچسب ارائه می‌شود. نسخه های دیگر شامل موارد زیر است:

نسخه محدود Limited

80 دلار

تمام محتوای نسخه استاندارد

نقشه منطقه

پوستر

نشانه نظامی

چند ابزار با استارت آتش نشانی

نسخه Collector

180 دلار

همه محتوای نسخه محدود

محتوای دیجیتال لوکس

کتاب استیل هنر کلکسیونی

کتاب هنری

مجسمه S.T.A.L.K.E.R.

نسخه نهایی Ultimate

340 دلار

تمام محتوای نسخه Collector

محتوای دیجیتال نهایی

کتاب فولادی هنری نهایی

لامپ کانتینری

کوله پشتی S.T.A.L.K.E.R.

منبع : digitaltrends

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس