گرافیک GTA ریمستر بر روی PS5 چگونه خواهد بود ؟

افراد در حال گمانه زنی در مورد گرافیک ریمستر سگانه‌ی GTA در اینترنت هستند. در ادامه به گرافیک GTA ریمستر روی ps5 می‌پردازیم.

107
0
1 گرافیک GTA ریمستر روی PS5 چگونه خواهد بود ؟

منتظر خبر‌های مربوط به GTA 6 هستید؟ آیا همه ما انتظار آن را نمی‌کشیم؟ شایعات بزرگی از Grand Theft Auto به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است. اما به جای پیگیری GTA 5، به سه مورد از محبوب‌ترین عناوین از نظر افراد ناشناس مربوط می‌شود. اگر بتوان گزارش‌های جدید را باور کرد، آنها می‌توانند بازی بعدی را به شکل نسخه‌ی بازسازی شده‌ای از نسخه‌های قبلی منتشر کنند. طرفداران در حال حاضر در مورد آنها گمانه زنی می‌کنند. در ادامه به گرافیک GTA ریمستر روی ps5 می‌پردازیم.

شایعات ریمستر سگانه‌ی GTA

05 گرافیک GTA ریمستر روی PS5 چگونه خواهد بود ؟

گفته می‌شود که  قرار است نسخه‌های کلاسیک PS2 GTA 3 ،GTA Vice City و GTA San Andreas  برای کنسول‌های PS5 ،Xbox Series X و حتی Nintendo Switch منتشر شود. انتظار یک بازسازی کامل گرافیکی بر اساس یک موتور قدرتمند را داریم. غیر قابل باور است اما از نسخه Switch بسیار هیجان زده هستم. GTA در حال حرکت برای ما برنده به نظر می‌رسد.

به گفته Kotaku، به نقل از منابع نزدیک به موضوع Rockstar Games “در حال توسعه نسخه های بازسازی شده از Grand Theft Auto III ،Grand Theft Auto Vice City و Grand Theft Auto San Andreas است.” این گزارش ادعا می‌کند که این بازی‌های به یاد ماندنی با استفاده از Unreal Engine بازسازی شده‌اند و ترکیبی از “گرافیک جدید و قدیمی” را شامل می‌شود. Kotaku می‌گوید عناوین “در مراحل پایانی توسعه” هستند.

گرچه طرفداران GTA 6 زیاد مشتاق و منتظر به نظر نمی‌رسند، اما این خبر گیمر‌ها را هیجان زده کرده است. بسیاری از افراد در توییتر در این رابطه توییت زده و ابراز علاقه کرده‌اند. در این توییت‌ها گفته‌اند که فکر می‌کنند بازسازی بازی‌های مبتنی بر Unreal چگونه خواهد بود، از جمله ارائه تصاویری بسیار بهبود یافته از شخصیت‌ها و مناظر بازی.

GTA ریمستر بر روی PS5

بازسازی GTA به طور بالقوه می‌تواند شبیه عکس زیر باشد. این عکس روی یک موتور Unreal اجرا می شود.

2 گرافیک GTA ریمستر روی PS5 چگونه خواهد بود ؟
گرافیک GTA ریمستر روی PS5

مجموعه‌ی GTA Remastered Trilogy شامل (GTA3/Vice City/San Andreas) در پاییز امسال (اواخر اکتبر/اوایل نوامبر) برای PlayStation، Xbox ،Switch ،PC ،Stadia و تلفن همراه عرضه می‌شود. تمامی نسخه‌ها با استفاده از موتور Unreal Engine با “ترکیبی” از گرافیک جدید و قدیمی ساخته می‌شود.

این طراحی‌های سه بعدی و خیره کننده از شخصیت‌ها، آثار هنرمند حسین دیبا هستند. مدل‌های به روز شده که او آنها را در دسامبر گذشته به اشتراک گذاشت بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. به نظر می‌رسد مدل‌های مناظر از نسخه بازسازی شده نمایشی GTA San Andreas مبتنی بر موتور Unreal که اوایل امسال در YouTube پخش شد، نشات گرفته باشد.

زمان نشان خواهد داد که آیا سه گانه بازسازی شده GTA در راه است یا خیر. امیدوارم تا زمان انجام این کار، خریداری کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت کمی ساده‌تر شود.

حال که با گرافیک GTA ریمستر بر روی PS5 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس