نحوه فعال کردن زیرنویس‌های زنده در Clubhouse

52
0
لایو کپشن در Clubhouse

بالاخره انتظارها به پایان رسید. سرانجام Clubhouse ویژگی لایو کپشن یا زیرنویس لحظه ای را که مدت ها پیش قولش را داده بود، راه اندازی کرد. اگر ترجیح می‌دهید به‌جای گوش دادن به صداها در مکان‌های عمومی، زیرنویس‌های آن را بخوانید، یا اگر ناشنوا یا کم شنوا هستید، این ویژگی قطعا برای شما مفید خواهد بود.

برای اطلاع از نحوه فعال کردن لایو کپشن در Clubhouse در ادامه با ما همراه باشید.

Clubhouse لایو کپشن یا زیرنویس‌های زنده را در آیفون راه‌اندازی می‌کند؛

لایو کپشن اکنون در ios در دسترس است. همین حالا برنامه خود را به روز کنید تا آن را در روم های خود مشاهده کنید.

Clubhouse سرانجام زیرنویس‌های لحظه ای را در جلسات صوتی خود در برنامه iOS در دسترس قرار داد که در حال حاضر از زبان انگلیسی پشتیبانی کامل می کند و همچنین، 12 زبان دیگر در حال بروزرسانی است.

لایو کپشن یا زیرنویس‌های زنده به افراد حاظر در روم ها این امکان را می‌دهد که با خواندن زیرنویس‌ها به‌طور خودکار، از موضوعات در حال بحث مطلع شوند. این شرکت راه اندازی این ویژگی جدید را در خلال توئیتی اعلام کرد که در نتیجه آن برنامه صوتی کلاب هاوس را با برنامه‌هایی مانند Twitter Spaces که قبلاً لایو کپشن را فعال کرده‌اند، همتراز می‌کند و باعث می‌شود مخاطبان بیشتری جذب این اپ شوند.

با توجه به اینکه Clubhouse یک برنامه متمرکز بر گفت و گوی صوتی است، ولی راه اندازی این ویژگی مدت‌هاست به تعویق افتاده بود، اما Clubhouse به جای آن ویژگی‌های دیگری مانند Wave، Replays، Clips را ارائه کرده است.

البته انتظار می‌رود که زیرنویس‌های لحظه ای در اندروید نیز منتشر شوند، اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان آن وجود ندارد.

نحوه فعال کردن زیرنویس‌های لحظه ای یا لایو کپشن در Clubhouse

اگر آیفون دارید، مراحل زیر را دنبال کنید تا لایو کپشن یا زیرنویس‌های زنده را در برنامه Clubhouse فعال کنید:

  • برنامه Clubhouse را در آیفون خود باز کنید.
  • رومی را که می‌خواهید به آن بپیوندید انتخاب کنید.
  • اکنون روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا، زیر عکس پروفایل خود ضربه بزنید.
  • روی «Show Captions» در منوی بازشو روی صفحه ضربه بزنید. اکنون زیرنویس‌های لحظه ای را در رومی که در آن قرار دارید خواهید دید.

وقتی لایو کپشن را فعال کردید، این ویژگی در هر رومی که در آینده در آن شرکت می‌کنید فعال خواهد بود، مگر اینکه این ویژگی را خاموش کنید. برای خاموش کردن لایو کپشن، همان مراحل بالا را دنبال کنید، سپس روی «Hide Captions» در منوی بازشو ضربه بزنید.

کلاب هاوس پذیرای مخاطبان بیشتری خواهد بود

به عنوان یک برنامه صوتی، زیرنویس‌های لحظه ای بخشی ضروری از Clubhouse هستند. در حالی که این برنامه تا به امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده است، اما بخش جدایی ناپذیری از افراد جامعه را نادیده گرفته است – کسانی که ناشنوا یا کم شنوا هستند.

زیرنویس‌های لحظه ای علاوه بر اینکه شامل ناشنوایان و کم‌شنوایان می‌شوند، برای کسانی که ممکن است بخواهند در یک بحث شرکت کنند، اما نمی‌خواهند صدای گفت و گو ها را پخش کنند یا ولوم صدا را زیاد کنند، مفید است، زیرا ممکن است در یک محیط عمومی باشند و هدفون خود را همراه نداشته باشند.

با انتشار زیرنویس‌های لحظه ای، حلقه گمشده، Clubhouse می‌تواند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کرده و از موفقیت‌های بیشتری برخوردار شود.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس