اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی BeReal Beating جدید به نام “Candid Challenges” است.

41
0
ویژگی BeReal Beating جدید به نام "Candid Challenges"

به نظر می رسد اینستاگرام از سایر شبکه های اجتماعی همچنان کپی برداری میکند. این بار نیز در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Candid Challenges است که شباهت زیادی به برنامه BeReal دارد. ویژگی BeReal Beating جدید به نام “Candid Challenges” را در اینستاگرام خواهید دید.

اینستاگرام قصد دارد با BeReal رقابت کند

این ویژگی جدید Candid Challenges نام دارد و توسط توسعه دهنده و مهندس معکوس الساندرو پالوزی مشاهده شده است. این چالش ها هر روز یک اعلان برای اشتراک گذاری یک عکس در زمان متفاوتی به کاربران ارسال می کند و کاربران دو دقیقه فرصت دارند تا عکسی را ثبت کنند و به اشتراک بگذارند.

این قابلیت جدید دقیقا مانند برنامه BeReal کاربران را تشویق می‌کند تا عکس‌های ناگهانی از زندگی روزمره خود را به اشتراک بگذارند. همین باعث شده است تا BeReal در بین کاربران نسل جدید محبوبیت پیدا کند. اینستاگرام نیز در تلاش است جذابیت خود را برای این نسل افزایش دهد.

یکی از نمایندگان اینستاگرام به شبکه Engadget اعلام کرده است که در حال آزمایش داخلی این ویژگی است که در حال حاضر یک “نمونه اولیه داخلی” است و مشخص نیست که آیا ویژگی جدید به شکل فعلی راه اندازی شود یا خیر. در هر صورت کمپانی متا به دنبال الهام گرفتن از برنامه BeReal است.

اینستاگرام به روند تقلید از ویژگی های رقبا ادامه می دهد

این اولین باری نیست که اینستاگرام و متا ویژگی های رقبا را کپی می کنند. برای مثال استوری از اسنپ چت و Reels را از برنامه TikTok الهام گرفته شده است.

اینکه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی از یکدیگر کپی کنند قطعاً چیز جدیدی نیست. اما امروزه به نظر می رسد شبکه های اجتماعی مشابه یکدیگر شده اند. اخیراً کاربران اینستاگرام نیز درباره این موضوع صحبت کرده اند. از آنجایی که اینستاگرام همچنان به نشان دادن Reels در فیدهای کاربران ادامه می دهد، مردم درخواست کرده اند تا اینستاگرام را دوباره اینستاگرام کنند.

این ویژگی شبیه BeReal اینستاگرام را به ریشه‌های اشتراک‌گذاری عکس نزدیک‌تر می‌کند، چیزی که بسیاری از کاربران مایل به دیدن آن هستند. اما با این وجود این قابلیت از رقبا کپی برداری شده است و منحصر به فرد نیست.

آیا اینستاگرام باید اورجینال تر باشد؟

بازگشت اینستاگرام به فضای اشتراک عکس ممکن است کاربران بیشتری را حفظ کند. همچنین چون این ویژگی از رقبا کپی شده است منحصر به فرد نیست و شاید زمان آن رسیده که اینستاگرام قابلیت های اورجینال خودش را ارائه کند. با این حال این احتمال نیز وجود دارد که این شرکت برای جلوگیری از خروج کاربرانش به سمت سایر رقبا همچنان به ارائه ویژگی‌های رقبا ادامه دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس