معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

مشخص است که Game Pass همچنان اولویت اصلی مایکروسافت در صنعت گیم است. در ادامه‌ی مقاله بهترین بهترین بازی های گیم پس با ما همراه باشید.

43
0
0 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

همانطور که مایکروسافت با Xbox Series X و Series S جلو می‌رود، مشخص است که Game Pass همچنان اولویت اصلی مایکروسافت در صنعت گیم است. Game Pass احتمالاً بهترین سرویس در صنعت بازی است که صدها بازی را در کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی، موبایل و وب سایت ارائه می‌دهد. در ادامه‌ی مقاله بهترین بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass) با ما همراه باشید.

معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

در نظر داشته باشید این لیست بر اساس ترتیب خاصی نوشته نشده است.

۱. Control

1 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

Remedy Entertainment، سازنده‌ی بازی‌هایی مانند Alan Wake، بازی Control را با همان فلسفه و هنر قدیمی استودیو که با Max Payne شروع شد ساخته است، Control اوج هنر این استودیو است و با داستان علمی تخیلی خود شما را غرق بازی می‌کند، گیم پلی این عنوان مخلوطی از اکشن، سکو بازی و پازل است و بازی کردن آن بسیار پیشنهاد می‌شود.

۲. Nier: Automata

2 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

Nier: Automata شاهکار بازی ساز افسانه‌ی Yoko Taro یکی دیگر از بهترین بازی های گیم پس است، این بازی با سبک Action RPG یکی از پدیده‌های نسل ۸ بازی‌ها بود. استودیوی Platinum با داشتن سابقه‌ای طولانی در ساخت بازی‌های H&S و اکشن مانند Bayonetta پشت این بازی است، اگر شما Nier: Automata را تجربه نکردید Xbox Game Pass با قیمتی پایین این بازی را برای شما قابل بازی می‌کند.

۳. The Medium

3 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

اگر شما طرفدار بازی‌های قدیمی مانند Silent Hill و Syberia هستید بازی Medium می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های سال ۲۰۲۱ شما تبدیل شود، این بازی در سبک ترسناک روان‌شناختی با داستان و پازل‌های جذاب خود شما را بیش از هر چیزی به یاد بازی‌های قدیمی مانند Silent Hill می‌اندازد و تجربه‌ی آن را برای هر فردی که طرفدار این نوع بازی‌ها است واجب می‌کند.

۴. Hollow Knight

4 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

از دیگر شگفتی‌های نسل ۸ بازی مستقل Hollow Knight را می‌توان نام برد، بازیی که بر خلاف ظاهرش بسیار سخت است و داستان بسیار پیچیده‌ای دارد، اگر از به چالش کشیدن خود با بازی‌های سخت مانند Dark Souls لذت می‌برید این بازی را باید در لیست دانلود‌های خود از گیم پس قرار دهید.

۵. The Outer Worlds

5 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

RPG یکی از پر طرفدار‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدئویی است، اگر دلتان برای بازی‌های RPG به سبک Bethesda تنگ شده، Outer worlds بهترین گزینه رو به روی شماست، این بازی که توسط استودیوی Obsidian، استودیوی سازنده‌ی بازی‌هایی مانند Fallout new vegas، ساخته شده یکی از بهترین بازی‌های RPG نسل ۸ است و با داستان جالب ولی کوتاه خود (نسبت به دیگر RPGها) شما را غرق در دنیای رنگارنگش می‌کند.

۶. Halo: The Masterchief Collection

6 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

Halo Infinite قرار بود لانچ کنسول Xbox Series باشد. متأسفانه، این بازی تا پاییز سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد خوشبختانه، هنوز هم می‌توانند مجموعه Master Chief را که هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های گیم پس است، بازی کنید و همچنین کمپین‌های ODST ،Reach و آنلاین آن که یک شوتر کلاسیک Halo است دسترسی داشته باشید.

۷. Dishonored 2

7 معرفی بهترین بازی های گیم پس (Xbox Game Pass)

اگر Dishonored 2 تنها یک بازی اکشن بود، باز هم بازی فوق العاده‌ی می‌شد، اما فراتر از آن است. Arkane واقعاً با ژانر immersive sim عالی کار کرده و به بازیکنان راه‌های مختلفی برای بازی را داده که مانندش در بازی‌های دیگر وجود ندارد.

شما قادر خواهید بود فعالیت‌های جدید گیم پلی را تجربه کنید، از جمله ساخت ابزار و حتی کنترل حیوانات در اختیار شما. در نتیجه، شما روش‌های متعددی برای به پایان رساندن بازی خواهید داشت.

حال که با بهترین بازی های گیم پس آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس